Air alebo Pro ?

Domov Diskusné Fóra Ostatné Air alebo Pro ?

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 58 )
  • Autor
    Príspevky
  • #106258
    student123
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň,

    som študent VŠ a rozhodol som sa pre kúpu macbooku, myslím že dôvody sú každému jasné. No potrebujem od vás radu ktorý.

    Rozhodujem sa medzi:
    https://www.alza.sk/macbook-air-13-cz-2015-d2412503.htm
    https://www.alza.sk/macbook-pro-13-retina-cz-2015-d2412494.htm

    Neviem sa rozhodnúť pretože air je tenší, ľahší s väčšou výdržou batérie a 256gb SSD no oproti pro je výkonnostne slabší a nemá retinu. MB by bol môj jediný stroj na prácu a je dosť možné že v ňom budem potrebovať aj windows.

    Zaujíma ma či by po inštalácií windows do pro ostalo ešte miesto aj na programy ktoré budem potrebovať. Napríklad Catia, AutoCad, Office a ostatné. Samozrejme najlepšie by bolo ak by sa windows dal používať cez HDD že keď ho budem potrebovať tak jednoducho pripojím a prepnem si OS.

    Zišli by sa mi aj nejaké rady alebo nápady kedže macbook som ešte nevlastnil a jedinú mašinku od apple som mal iphone 3GS.

    #410283
    Gren093
    Účastník (Participant)

    Na ten Air s 4GB RAM mozes rovno zabudnut. Neviem kolko zabera taky Autocad alebo Catia ale myslim si ze tych 128GB SSD ti bude stacit pokial tam nebudes mat kopu filmov a fotiek. Ten PRO bude aj lepsie zvladat ked si budes potrebovat zapojit mozno externy monitor a hlavne vsetky systemove aktivity kedze ma 8GB RAM. O baterku sa nemusis bat ta ti v pohode vystaci na cely den v skole.

    Urcite PRO.

    #410284
    student123
    Účastník (Participant)

    Oba zaberajú približne 20giga a office sa mi zdá že tiež. A nejakú tu hru by som si tiež občas rád zahral vo voľnom čase ale myslím že tie sa dajú inštalovať aj na externé HDD nie ?

    #410285
    Gren093
    Účastník (Participant)

    Office 2016 for Mac nezabera viac ako 5GB dokopy. (Word, Powerpoint, Excel).