Zamietnuta reklamacia v Alze

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes Zamietnuta reklamacia v Alze

Zobrazuje sa 16 príspevkov - 1 až 16 (z celkového počtu 16 )
  • Autor
    Príspevky
  • #471014
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    Kupil som iPhone 5S z druhej ruky v zaruke skoro este rok kupovany v Alze na splatky… po par tyzdnoch pouzivania sa zacali prejavovat poruchy… zaniesol som ho do Alzy na reklamaciu z tymito chybami: pri telefonovani cez sluchatko slabo pocut, zazltnuty displej, po pripojeni kablu niekedy nenabija, fotak zle zaostruje blizke objekty do 10cm… vyjadrenie servisu znelo ze reklamacia bola zamietnuta z dovodu ze ziadna z uvedenych chyb sa neprejavila/nepotvrdila…

    Ten zazltnuty displej vidno aj keby mam sedy zakal na ociach, fotak zatial zaostruje v pohode, s tym nabijanim sa viem zmierit kedze staci vycistit vstup pre konektor alebo kupit novy lightning kabel, sluchatko akoby zazrakom ide uplne v pohode vsetko pocujem fajn… Ale strasne ma stve ten displej mam nejake moznosti ? ako pokracovat dalej aby mi ho vymenili za novy kus ? posielat to tam znova nechcem kedze som nan cakal skoro mesiac kym mi ho poslu spat zo zamietnutou reklamaciou… Nejake rady ?

    #471055
    P1x3L61
    Účastník (Participant)

    Odnes ho priamo do autorizovaného servisu bude to trvať mnohonásobne kratšie.

    Domov

    #471069
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    Alza to posielala do autorizovaného servisu VSP Data v CZ. A s toho servisu prišlo vyjadrenie že sa uvedené chyby nepotvrdili a následne mi Alza zamietla reklamáciu…

    #471072
    Gren093
    Účastník (Participant)

    Zlata rada do buducna, nekupovat elektroniku na sk, aspon do rakuska zajst ak je mozne.

    #471689
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    už len zostáva kým sa nepokazí niečo iné na môjom iPhone aby som to mohol poslať na reklamačku znova len s inou chybou a dúfať že tento krát mi to vymenia kus za kus…

    #471693
    P1x3L61
    Účastník (Participant)

    Nerozumiem, prečo, keď ti tá závada prekáža, tak to neodnesieš (nepošleš) do autorizovaného servisu v rámci záručnej opravy? Reklamovať nemusíš iba cez Alzu…

    #471736
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    Alza to do autorizovaneho servisu posielala, a aj ja osobne som sa bol v jednom autorizovanom servise nato spýtať a nedokazu mi s tym pomoct pretože je to porusenie ochodných podmienok alebo niečo také…aj keby mi tu závadu iný autorizovany sevis uznal tak mi to neuzná Alza pretoze to nieje autorizovany servis s ktorym Alza spolupracuje… Alza mi je zodpovedna za iPhone oni mi ho majú vymeniť kus za kus nie autorizovaný servis…

    #471762
    tibor888
    Účastník (Participant)

    Toto vo pises nieje tak celkom pravda. V alze mas sice zaruku ale ty mozes skludom telefon reklamovat sam v autorizovanom servise bez toho aby boli nejak nasladky skrz predajcu alza. VSP data je znama tym ze zamieta zaruky nie len apple, ja by som ho odovzdal ccc servis autorizovany servis pre apple na SK.

    #471766
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    @tibor888

    aj napriek tomu že som ho kupoval z druhej ruky a je napísaný na iné meno ? bločik samozrejme mám

    #471767
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    ešte jedna otázka, niesom z BA môžem im to klasicky poslať poštou na ich adresu ?

    #471780
    P1x3L61
    Účastník (Participant)
    #471783
    shadower
    Účastník (Participant)

    ak mas v rocnej medzinarodnej zaruke netreba ti ziadny papier …ak nie tak musis ist tam kde si kupil …alebo si potom zato v autorizaku zaplatit

    #471784
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Odkedy v Alze pri predaji telefonu pytaju meno a priezvisko?
    Ja som tam kupoval pred 2 rokmi 5S ale nikto si moje udaje nepytal.
    Na uverovej zmluve ano ale na pokladnicnom bloku?

    #471816
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    ja bločik od neho kedy a kde bol kupovaný mám… zle si ma pochopil oni meno 1. majitela maju len v databaze nie na blociku… pytal som sa len ci s tym nebude problem v ccc keď je v Alze písaný na iné meno nie na moje, ale nemal by kedže ccc s Alzou nič nebude riešiť čo sa tohto týka…

    #472015
    tibor888
    Účastník (Participant)

    Kontaktuj spominany autorizovany servis telefonicky, mailom vysvetli im aky mas problem, co ches reklamovat a dozvies sa vsetko potrebne, mozes byt aj z druheho konca republiky oni poslu kuriera ktory telefon vyzdvuhne a rovnako aj telefon odoslu. Zatial som sa nestretol ze by bol telefon u nich dlhsie ako tyzden. Meno ? priezvisko ? je uplne jedno na koho meno bol telefon objednany, na koho je vystavena faktura alebo blocik. Pocas prveho roka ti ho zoberu aj bez dokladu o kupe, ako aj na ich stranke pise ak by bol fon z orange tak mas smolu lebo po uplinuti rocnej zaruky jedine v orange a prvy majtel ale v tom to pripade smelo kontaktovat autorizak. … Ja som takto obysiela alzu davnejsie este z xperiou x10 a poslal som ju rovno do vtedy este PPI ETC teraz uz ESC a bez problemov vyreklamovane.

     

    Pozeram ze aj oni robia zarucne opravy apple cize kludne sa mozes aj tam informovat http://esc.sk , urcite lepsia volba ako ten vsp data.

    #472161
    Kubiss017
    Účastník (Participant)

    Dneska som odovzdal iPhone kurierovi tak uvidime…

Zobrazuje sa 16 príspevkov - 1 až 16 (z celkového počtu 16 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.