Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Zamietnuta reklamacia iPhone T-Mobile
- This topic has 12 odpovedí, 11 hlasov, and was last updated pred 15 years, 5 months by Frostmann.
-
AutorPríspevky
-
15. júla 2009 o 20:01 #63554dusan kÚčastník (Participant)
Zdravim vsetkych.
Hladam radu, ako postupovat.
Isiel som na tyzden prec, svoj iPhone 3G 16G som nechal doma a prepol som ho do AirPlane modu. Mobil sa tyzden ani nepohol a pred tym bol uplne funkcny. Ked som po tyzdni prisiel, telefon bol vypnuty alebo vybity. Ani po pripojeni na nabijacku sa ho vsak nepodarilo ozivit.
Teda v 9.mesiaci som tento produkt reklamoval a po 3 tyzdnoch rozmyslania a asi aj posudenia znalca mi telefonovali, ze reklamaciu zamietaju kvoli mechanickemu poskodeniu. Pokial viem, telefon bol beznym pouzivanim poskrabany, co aj napisali do potvrdenia prijatia do reklamacie.
Viem, ze sa obycajne pokazil (v rodine nam tymto sposobol uz odisiel 2.kus) a ze som to nesposobil ja svojim pouzivanim.
Co robit, aby som sa dovolal svojho prava na opravu alebo vymenu?
Pozeral som na SOI a tam pisu, ze toto neriesia, ze to riesi jedine obciansko-pravny sud v tomto clanku:
http://www.soi.sk/files/documents/rspotreb/Reklamcietelefnovamob.spojenianovela011108.rtf
citujem:
„SOI môže riešiť výlučne túto procesnú – administratívnu stránku reklamácie.
Kontrola spôsobu vybavenia reklamácie nespadá do kompetencie SOI.
Ak spotrebiteľ so spôsobom vybavenia, resp. výsledkom reklamácie nie je spokojný, s predávajúcim sa nijakým spôsobom nedohodne a vznikne medzi ním a predávajúcim spor, rozhodovať v ňom môže výlučne vecne a miestne príslušný súd v rámci občiansko – právneho konania.“Dakujem za kazdu radu
Dusan15. júla 2009 o 20:17 #166819piggeeÚčastník (Participant)skus cely tento problem napisat na staznosti.sme.sk a davaj im ho na reklamaciu vzdy ked ti tuto reklamaciu zamietnu, rovno znova. prijat ti ho musia. keby ti ho odmietli prijat na reklamaciu, tak vtedy uz moze konat SOI. raz ich to prestane bavit. a vzdy ziadaj protokol o kompletnom vyjadreni servisu, ako na to prisli, akymi metodami to skumali. je to sice beh na dlhsiu trat, ale da sa.. nemozes sa jednoducho nechat odbit.. o to im totiz ide..
15. júla 2009 o 22:06 #166826marekÚčastník (Participant)urcite by som to nevzdaval, ja som mal evidente zly iphone od zaciatku, padanie aplikacii, nepomohol ani restore, nic, takze po rvej reklamacii vratili ze telefon je ok, po druhej mi poslali novy telefon
takze podla mna len skusaju v prvom kole, pripadne sa tomu nevenuju dostatocne, lebo v mojom pripade stacilo sa s telefonom hrat max 5 minut a a dovtedy sa urcite prejavil pad aplikacie… takze bacha na servis
pripadne ich skusit navstivit osobne a vysvetlit im o co ide, ale to by ich trebalo najst, dost sa zasili
15. júla 2009 o 22:07 #166827odklizecÚčastník (Participant)Zkus reklamovat nebo stezovat is primo u Apple. Podle mne to proste hraji do autu. Poprve zamitnou z principu a podruhe/potreti se tim uz mozna zacnou seriozne zabyvat. Oni tu podle mne zadne zarucni/pozarucni opravy iphone delat nemuzou a nechce se mi moc verit, ze s jejich pristupem by dokazali ten iphone otocit mezi nima a apple servisem ;) Takze to bude habadura.
15. júla 2009 o 22:25 #166828mapozuÚčastník (Participant)Minuly rok som mal tel. v reklamacii u T-m. Aj ked mi odmietli upresnit, ake mech. poskodenie som sposobil, poznamenali, ze takto mi skoncila zaruka ak tel. nenecham opravit v autoriz. servise za priblizne 220 euro. Co som odmietol a tel. ide doteraz :-)
To podla mna tiez znamena, ze ho nemozem dat na dalsie reklamacne konanie, kym si ho nenecham opravit. Alebo ako to je?16. júla 2009 o 3:19 #166834raulModerátorurob ako pisu pigee a marekv…
16. júla 2009 o 7:26 #166842onlinemanÚčastník (Participant)Určite sú možnosti ako postupovať ďalej.
1. treba navštíviť autorizovaný servis iPhone a na vlastné náklady spraviť diagnostiku či ide o mechanické poškodenie a potom s týmto reklamačným protokolom vrátiť na predajňu a žiadať o nový záručný list a opravu v záruke + preplatenie nákladov s tým spojených (Iba T-mobile môže vydať nový ZL)
2. informovať sa v štátnej skúšobni a postupovať podobne ako predch. akurát že je to podstatne drahšie aj časovo náročnejšie
3. Obrátiť sa priamo na Apple (SK, CZ?) neviem ktoré je praime zastúpenie
4. opraviť ho na vlatné náklady či už v aut. stredisku alebo neaut.
5. opraviť si ho sám :) Skúsil by som ho nechať na nabíjačke viac ako 24 hod či sa nechytí – batéria bude pravdepodobne hlboko vybitá. Možno bude treba rozobrať tel. a batériu dať priamo na krátko na zdroj aby sa „chytila“
veľa šťastia16. júla 2009 o 8:34 #166844burko1Účastník (Participant)Nieco podobne sa mi stalo a pomohlo mi drzanie oboch mechanickych tlacidiel (home a vypinacie) sucasne niekolko sekund a potom mi to uz nabehlo. Treba vyskusat. Mne to pomohlo a iphone mi po dlhom spekulovani nabehol.
16. júla 2009 o 9:24 #166848marekÚčastník (Participant)onlineman
1. do autorizovaneho servisu posiela tmobile reklamovany telefon, takze tento bod ti je nanic
3. tento bod tiez nepouzitelny, lebo apple sk nie je, „predlzena ruka“ applu v priapade iphopnu je samotny mobilny operator16. júla 2009 o 12:17 #166865onlinemanÚčastník (Participant)teda neviem ako je to konkretne u iPhone ale ostatnych telefonov mas na zarucnom liste napisane servisne stredisko a ked tam prides osobne tak ti ho zoberu, cez operatora to trva dlhsie, ale je to pohodlnejsie kedze operatori su v kazdom meste a servis tak maximalne BA BB a KE…
Predlzena zaruka je po roku pouzivanie , nie?16. júla 2009 o 13:16 #166872TopankyÚčastník (Participant)ja mam istu otazku.. preco do pekla stoji vymena toho krycieho skla v T-Mobile 270€????? ved to je drahsie ako cely telefon…
16. júla 2009 o 17:35 #166944ronyÚčastník (Participant)skus ho dat na nabijacku a stlac obe tie tlacidla ako radi predomnou niekto. Ide o to, ze sa baterka asi „hlboko vybila“. Parkrat som uz takto telefon prebudzal z prilis tvrdeho spanku.
K reklamacii, ziadal by som preukazanie suvisu medzi deklarovanym mechanickym poskodenim a predmetom reklamacie: telefon nejde zapnut ani po zapojeni nabijacky atd. Ak ju zamietli, musia VEDIET, ze tam suvis existuje. Ak to usudili zo skrabanca, tak potom suvis nevedia predlozit.
Pocitaj s tym, ze TU v SK sa neservisuje, takze to zrejme prebehlo europou a na konci ti iba prerozpravali nejaku story, ktoru si medzitym oni vymenili medzi sebou.
Takze zopakuj reklamaciu ako PRAVDEPODOBNE chybnu bateriu. Ziadaj upresnenie chyby, ty nie si mechanik, aby si vedel, co tomu je ale diagnostiku by ti mali urobit aj ti oznamit CO je chybne.
19. júla 2009 o 10:40 #167183FrostmannÚčastník (Participant)Na Sk nieje servis ktory moze rozoberat Iphony a Tmobile co viem z mojej reklamacie, posiela Ip do Ba, tam si myslim ze mozu tak maximalne hodit tel na diagnostiku tot vse…btw mne odysiel bootflashovaci chip:-) reklamacia do troch dni, myslim si ze z toho boli keketi :D
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.