Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Totalna nespokojnost…MBP unibody
- This topic has 70 odpovedí, 37 hlasov, and was last updated pred 14 years, 6 months by Martin-qo.
-
AutorPríspevky
-
9. júna 2010 o 21:52 #213254strangerÚčastník (Participant)
Ja som tiez kupoval druhy rok zaruky, 50€. Ja by som skor nadaval na predajcu, nie na Apple.
9. júna 2010 o 21:54 #213256vlkÚčastník (Participant)o aký servis ide ?
9. júna 2010 o 22:00 #213260slavozvÚčastník (Participant)to Martin: ak si to bral cash – a tym padom mas pokladnicny doklad ( na ktorom samozrejme nie je nazov tvojej firmy) preco doklad nevezmes aj s MBP a neuplatnis si 2 roky zaruku? Kto ti dokaze ze nie si end user? Ja som rovnako kupil cash, este som na dcerinu ISIC kartu uplatnil aj studentsku zlavu a vo firme som akurat dal do uctovnictva pokladnicny doklad za nakup MBP a este som uplatnil aj DPH. Treba ti to vysvetlit inak? S cim sa vlastne trapis ak mas doklad z reg. pokladne? Nechapem.
9. júna 2010 o 22:10 #213263dubakÚčastník (Participant)slavozv: vies kolko je 16 mesiacov ? 2 roky aj 4 mesiace
9. júna 2010 o 22:12 #213267poperÚčastník (Participant)dubak: mhmm! co si mal z matiky?
9. júna 2010 o 22:14 #213268termixÚčastník (Participant)dubak: Tak ty si to zabil :D
9. júna 2010 o 22:16 #213269baboÚčastník (Participant)hehe, dubakovi to malicko uslo. Ratat na tucty sice uz nie je uplne moderne, ale aj tak :)
9. júna 2010 o 22:18 #213272Peko00001Účastník (Participant):-)
9. júna 2010 o 22:22 #213273macbloggerÚčastník (Participant)peko :D myslim ze ti unikla pointa :D
9. júna 2010 o 22:23 #213274Martin-qoÚčastník (Participant)Dubak to zabil … :)
a slavozv: kua..pravdu mas… skusim to…dam vediet co bolo …
Na margo priplatku za apple care… Nemyslite ze aj 2 rocny 2300eurovi notebook by si zasluzil troska
lepsi customer care? a hlavne ak sa jedna o APPLE … ked uz je ta NAJ technologickejsia spolocnost sveta? :)
Preco to napr v UK ide a u nas nie? to je asi utopia ..ak by som chcel porovnavat co?9. júna 2010 o 22:39 #213284LerythÚčastník (Participant)dubak +1 :D
9. júna 2010 o 22:40 #213285slavozvÚčastník (Participant)to si pis ze mam pravdu, zober MBP , zober pokladnicny doklad a prines k predajcovi ze si uplatnujes zakonnu 2-rocnu zaruku na ntb ktory si tu kupil a ten sa pokazil a ked sa bude osivat tak mu len pripomen obciansky zakonnik, kto ti dokaze ze nie si end user? ja len popisujem svoju skusenost, daj potom do mailu vediet ako si pochodil, caf
2dubak: tak teraz to uz viem!!
9. júna 2010 o 22:44 #213289termixÚčastník (Participant)Podla mna by si mohol ist rovno skusit CCC.
9. júna 2010 o 22:46 #213290w3qÚčastník (Participant)Som naozaj zvedavý, ako to dopadne.
Dubak rocks :d
9. júna 2010 o 23:35 #213299dubakÚčastník (Participant)ospravedlnujem sa, fakt mi to poriadne uslo tak pardon na dnes radsej idem spat :D
9. júna 2010 o 23:48 #213302raulModerátorsuhlasim, tiez pokial viem, by tam mala byt 2 rocna zaruka…, Takisto mam na firu a reklamoval som po 12 mesiacoch. Ale asi aj zalezi od koho kupujes, napr agem pise, ze iba 1 rok zaruka..
10. júna 2010 o 7:55 #213313designmeÚčastník (Participant)Presne pre toto som predal ten prehrievajuci sa kus hliniku a kupil Dell s 3-rocnou NBD zarukou.
10. júna 2010 o 8:06 #213314MiroRÚčastník (Participant)Nechcem nejako moc mudrovať, ale 2-ročná záruka nezáleží od toho, či je tovar kupovaný na firmu alebo nie. Ide o dvojročnú záruku pre spotrebiteľa. Ak by chcela firma odmietnuť opraviť ten tovar, musela by dokázať, že Macbook si nepoužíval sám alebo pre potreby svojej firmy ale ho napr. predal ďalšiemu alebo požičiaval. Tam nejde o to, či je to na firmu alebo na fyz. osobu ale či si koncový spotrebiteľ. Mal som podobný problém s mobilom kúpeným na firmu a takto sa to riešilo a nakoniec sa to doriešilo u právnika týmto výkladom ako píšem – záruka je dvojročná pre konečného spotrebiteľa, je jedno či je to právn. alebo fyzická osoba. Viem, že je zvykom obchodníkov sa doťahovať ale na súde by nemali šancu dokázať, že si ten notebook nepoužíval ako konečný spotrebiteľ.
10. júna 2010 o 8:56 #213316domÚčastník (Participant)Nechcem nikomu kazit iluzie, ale:
1) Ci uz to bral na firmu, alebo ako koncovy spotrebitel… Ci uz to bral na hotovost, splatky, prevodom, na proforma fakturu, alebo na fakturu s neskorsou splatnostou – ako doklad o kupe svedci prave FAKTURA ktoru ma bez ohladu na to akou formou to uhradzal. Prijmovy pokladnicny doklad je kazdemu ukradnuty, pretoze svedci len o tom, ze si prebral *nejaku* zasielku. (to nie je vycucane z prsta, to je fakt)
2) Nejde velmi rozlisovat „zaruka pre koncoveho spotrebitela je 2r, kdezto pre firmy je 1r“. Faktom ale je, ze JE realne mozne aby mal zaruku 1r.
Apple sa totizto k nam v zaklade dodava len s 1r zarukou. Takisto je u nas mozne za poplatok danu zaruku rozsirit na 2 roky. Obciansky zakonnik tvrdi, ze koncovy spotrebitel MUSI mat zaruku 2 roky, cize predajca je povinny danu zaruku rozsirit (ci uz na vlastne naklady, alebo premietnutim do ceny) notebooku. V pripade obchodneho zakonnika ale tato skutocnost nie je a tym padom predajcovia nie su povinni tu zaruku poskytovat.
(Cize nie, Apple ti nemusi nic dokazovat – im staci, ze to predajca predaval s jednorocnou zarukou a nevyuzil moznost predlzenia zaruky. Pokial by si bol koncovy zakaznik tak sa musis dohadovat so svojim predajcom, ale vzhladom k tomu, ze ten ti vystavoval fakturu tak rozhodne vie ze ti to predaval na firmu a nie ako sukromnej osobe)10. júna 2010 o 9:23 #213317 -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.