Ked sa TB rozhodne nieco spravit, tak par zufalcov z tohto fora su ti posledni co mozu nieco zmenit. Zabudnite na to, zvyknite si alebo prejdite k inej banke.
@petiar to je samozrejme tiez svata pravda :) TB mohla dat za novy IB peniaze, o ktorych sa beznemu cloveku ani nesniva. A ked im dojde pozdrav od 100 ludi, tak to nikoho neinteresuje. Jedine, co ich moze trapit, je odhcod vyssieho poctu klientov, to ano. Ja vsak myslim, ze nech bde novy IB hlavne spociatku ako kolvek zly, ludi odide minimum
Nemyslim si. Kazda jedna firma ma svoje predstavy ale aj limity kam az moze ist. To nieje o tom ze odide 100 klientov niekam inam tam moze odist 1 000 000 euro a to uz je zaujimave. Lebo banka netazi z nasich poplatkov. To je na kavicku. Banka potrebuje obchodovat potrebuje financie a ked tie nebudu nebude banka. Vidim to ako s svojho casu Esetom. Mali sme zaujem o 150 licencii na 3 roky a cennikova cena. Presli sme ku konkurencii a povedali nech menej zakaznikov menej starosti. Ale potom co to spravili desiatky firiem sa spamatali ale bolo uz neskoro. Dnes stoji antivirak od esetu nielen par eur ale aj za staru belu. Dalsim je orange s ich nadutou aroganciou. A dnes to uz vie ked mu odisli tisice zakaznikov. A tak by sme mohli pokracovat.
Uvedomte si jedno. Pridete do banky a tam na azdu ziadost odpovedia. Mozte si to cez internet alebo cez bankomat SAMI. Ale ked je IB na prd tak si mozte piskat.
Hurfo: Ak odíde hoci aj 1000 klientov s priemerným zostatkom na účte 50 000 EUR, no cieľom banky je zároveň vlastné prestížne promo doma a vo svete, ktoré možno priláka 100 klientov s priemerným zostatkom 5 000 000 EUR na jedného vďaka papierovo vyššej bezpečnosti, tak je to rozumný kompromis. Banke nejde o to, aby vyhovela technologicky neprispôsobivému ľudu, ale aby vykazovala čo najvyšší zisk a zabezpečila sa pred hackom (krachom).
Ak teda z nejakého pochybného prieskumu vzišlo, že je možné zvýšiť teoretickú bezpečnosť len o 10% a prilákať zároveň silných klientov, pre predstavenstvo je to určite dosť. Či a kedy budú poskytovať aj „menej bezpečnú neodporúčanú“ HTML verziu, to je už druhá vec.
(Som klientom TABA a Flash-u sa snažím vyhýbať, ale každá minca má dve strany.)
Dominik> presne tak, za vsetkym sa analyzy a prieskumy, co partia nasratych pseudo klientov nemoze vidiet. Ono aj tak vacsina velkych firemnych klientov komunikuje inak ako cez IB. Ja osobne som zvedavy na novy IB, flash mi velmi nevonia ale zvedavy som.
Dominik: S tymto suhlasim ale zarovne som pevne presvedceny ze pokial ma banka schopnych ludi a zakaznici prejavia nevolu s tymto rozhodnutim zmierni alebo upravi svoje plany.
Na druhej strane ono ten IB co maju tiez nieje ziadne terno a osobne mi viac vyhovuje IB od SLSP. Pre mna by bolo prijatelnejsie ako kopec flashu jednoduche a rychle prostredie v modernejsich svetlejsich farbach s vacsou funkcionalitou. Ale ako som pisal predtym na zmenu banky ma to asi neprinuti.
Hurfo> pruser je ten ze treba si vsimnut kam sa banka profiluje, jej segment trhu su bohatsi a aktivnejsi klienti, takze vacsina z nas je dost nezaujimava. A v minulosti bol ich IB vazne najlepsi a stale je lepsi a logickejsi ako mBank a VUB, s oboma mam osobne skusenosti. Tazko nieco odsudzovat ked sme to este nevideli :)
Hurfo: Veď práve. Koľko zákazníkov prejaví nevôľu a koľko z nich až do tej miery že odídu? Podľa mňa to bude také mizerné percento že si to v banke ani nevšimnú. Na podpichovačné otázky budú mať nejakú štandardnú odpoveď v ktorej bude niečo o neustálom skvalitňovaní služieb atď. Takže môžeš sa nad tým rozhorčovať, môžeš im napísať list, môžeš dokonca aj prejsť k inej banke (i keď to neplánuješ) ale to je asi tak všetko čo s tým spravíš. ;-)
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 8 príspevkov - 21 až 28 (z celkového počtu 28 )