SWISS / CCC skúsenosti

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes SWISS / CCC skúsenosti

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 31 )
  • Autor
    Príspevky
  • #104588
    Rumungaro
    Účastník (Participant)

    Zdravím , taktiež aj ja som sa stretol pri mojom I6 s klikaním displaya v pravom dolnom rohu a to ho nemám ani tri týždne.
    Určite sa chcem vyhnúť reklamácií u operátora , s ktorým majú ľudia len zlé skúsenosti preto sa chcem spýtať vás , ktorí majú skúsenosť s autorizovanými servismi teda konkrétne CCC a SWISS o iných zatiaľ neviem . Zaujíma ma hlavne , rýchlosť kedže telefón potrebujem čo najskôr ale aj vaše iné postrehy .
    Servis chcem navštíviť už zajtra .
    Ďakujem

    #402836
    macur
    Účastník (Participant)
    #402837
    macur
    Účastník (Participant)

    osobne odskusane CCC uz 4 krat.. a max spokojnost..swiss 1x a takisto..tak drzim palce, nech podobne.. ;)

    #402838
    Patrik152
    Účastník (Participant)

    reklamoval som vo SWISSe v BB 2 iPhony (obidva výmenný program wake/sleep tlačidlo) jeden bol hotový do 5 a druhý do 7 prac. dní, celkovo spokojnosť

    #402840
    Gren093
    Účastník (Participant)

    CCC, vymena kus za kus, bohuzial tiez pukalo. Kupil som srobovak a zatiahol sroby, uz nepuka.

    #402851
    Rumungaro
    Účastník (Participant)

    Díki moc , dám to teda zajtra do CCC :-)

    #402862
    J
    Účastník (Participant)

    jj CCC je uplne v pohode, velmi dobry pristup a rychla oprava

    #402863
    Dreamer
    Účastník (Participant)

    Osobna skusenost v CCC. iPhone 5S vypadaval signal. V jeden den odovzdany osobne rano o 10. O 2 dni neskor rano doruceny kurierom novy kus. Kurier je pre Apple vyrobky teraz zadarmo. Prebieha akcia.

    #402865
    Pribinacik
    Účastník (Participant)

    Zdravim, viete mi niekto opisat o ake pukanie ide? mam i6 cca 2 tyzdne ale zatial ziadne pukanie neregistrujem.

    #402890
    macur
    Účastník (Participant)
    #402908
    Rumungaro
    Účastník (Participant)

    Takže telefón som odovzdal dnes o 11:00, vypísali sme protokol a aj zamestnanec, ktorý riešil moju požiadavku mi uznal chybu a povedal, že na 99.9 % mi ho vymenia za nový kus. Chcem sa spýtať, či mi niekto vie presne opísať čo sa následne deje s tým telefónom a či dostanem telefónu vo fóliach vzhľadom na to, že všetko príslušenstvo vrátane krabice mi zostalo. Pýtam sa hlavne preto aby sa mi nestalo, že dostanem nebodaj repasovany kus alebo niečo podobné a ako to bude s IMEIOM.
    Diki

    #402911
    status
    Účastník (Participant)

    Telefon bude skor s novym IMEIOM

    #402917
    Dreamer
    Účastník (Participant)

    Dostanes SWAP modul. Ja netusim jeho povod. Tiez som dostal SWAP modul za chybny iPhone 5S. Dostal som ho zabaleny vo foliach a v case ked bola podpisovana verzia iOS 8.1.2 na nom bola verzia 8.1. Zistil som tak,ze mi neslo natiahnut zalohu z iCloudu. Cize z toho sudim,ze to bol iPhone,ktory lezal a cakal niekde dlhsiu dobu nez sa mi dostal do ruk. Vsetko uz na nom funguje v pohode. A samozrejme mal novy IMEI no krabicka a vsetko ostatne mi ostalo stare. Takze tak :)

    #402919
    ruidos
    Účastník (Participant)

    Rumungaro nechcem ta sklamať ale dostaneš repas ako každý.

    #402924
    miskosvk
    Účastník (Participant)

    refurbished kusy maju iny Model number, ak zacina na M je to original kus, ak je refurbished (vymeneny swap) zacina na N – priklad:

    povodny model number (novy): ME435CS/A
    refurbished model number: NE435CS/A

    – zdroj: vlastna skusenost, vymeneny iphone v CCC

    p.s. pri predaji treba vediet ludom dolozit protokol/zaznam o vymene, lebo to vyznieva velmi podozrivo ked mas krabicku s inym imei a telefonom s inym imei. Takisto sa vymena da potvrdit zadanim orig. IMEI do Apple Check Warranty webu, kde ti povie ‘this product has been replaced’. Po zadani noveho IMEI by sa mal zobrazit rovnaky telefon ako bol ten povodny aj s povodnymi zarukami.

    #402937
    Rumungaro
    Účastník (Participant)

    No takže moja požiadavka bola vybavená za deň , okolo druhej som si bol dnes po telefón a hneď ako som ho chytil do rúk som skúsil či sa problém vyriešil a hľa čo má čakalo sklíčko na tomto kúsku bolo uvoľnené ešte viac ako na pôvodnom … Hneď som si teda dal zavolať “servisáka” , ktorý to mal na starosti . Chybu uznal a na mieste vymenil teda až za tretí kus , ktorý zatiaľ vyzerá bezchybne. A ešte sa aj ohradil tým , že už aj sám Apple začal zmietať zo stola túto závadu , vraj je toho hrozne veľa a začali to nazývať kozmetickou chybičkou.
    Každopádne na túto nemilú udalosť som veľmi spokojný s rýchlosťou a ústretovosťou servisu.

    #402939
    Rumungaro
    Účastník (Participant)

    Dobre dlho to netrvalo , pri dotyku hornej časti telefónu je počuť hŕkanie menšie . Je to normálne alebo sa možem rovno otočiť a opäť zaniesť do servisu ? Ďakujem

    Toto hŕkanie som spozoroval aj na dalších dvoch Iphonoch v rodine konkrétne I5.

    #402942
    miskosvk
    Účastník (Participant)

    ludia prestante uz sledovat tie telefony pod mikroskopom a pouzivajte ich :)

    #402985
    lacokubik
    Účastník (Participant)

    CCC je super servis 3x som tam reklamoval a 3x som dostal “nový” kus.
    Spokojnsoť

    #402986
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    V CCC mi v rámci predĺženej záruky menili plasty na MacBook White. Spokojnosť.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 31 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.