Strata Záručného Listu

Domov Diskusné Fóra Ostatné Strata Záručného Listu

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 1 až 5 (z celkového počtu 5 )
  • Autor
    Príspevky
  • #62067
    stn001
    Účastník (Participant)

    Ahojte,

    čo sa stane, ak by som stratil (aj som stratil) záručný list od MacBooku a bolo by ho niekedy treba reklamovať? Nestačí faktúra, alebo je nutný záručný list?

    Má s tým niekto skúsenosti a pod.?

    #155345
    mike
    Účastník (Participant)

    no ja viem, ze oni to robia na zaklade serioveho cisla… Minule som totiz posielal biely Mac kupeny u nas do CCC v BA a tam mi povedali, ze staci im len ak zaslem notebook, ze zarucak nepotrebuju… a tak aj bolo poslal som len notebook a vsetko prebehlo OK… :)

    #155348
    piggee
    Účastník (Participant)

    Ono zalezi od predajcu. ak je u predajcu ochota, tak ma kopiu zarucaku zalozenu u seba a nebude robit problem, lebo si to vie overit…

    #155351
    mike
    Účastník (Participant)

    no presne tak, zalezi na tom, u koho reklamujes… lebo ak to reklamujes u predajcu (ten zoberie na reklamaciu len hardware zakupeny v jeho predajni), tak potom potrebujes ten zarucak. Ale ak to urobis tak ako ja, ze som rovno volal do CCC, tak tam im zarucny netreba. A to viem na 100 % lebo takto som to robil ja…

    #155353
    renad
    Účastník (Participant)

    Presne tak, Apple sa nepredáva ako zemiaky na trhu (alebo PC), takže najlepšie je bežať ku svojmu predajcovi alebo ako radí mike.

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 1 až 5 (z celkového počtu 5 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.