- This topic has 0 odpovedí, 1 hlas, and was last updated pred 4 years, 8 months by .
Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Mobilné dáta nefungujú
Dobrý deň, mám problém s nefunkčnými mobilnými dátami na mobile iPhone 8. Priateľka odletela na tri mesiace so slovenskou Sim kartou od O2 do USA (Dáta na Slovensku stále fungovali). V USA si kúpila americkú Sim kartu, aby mohla komunikovať v jej okolí a aj na tejto karte Mobilné dáta fungovali (pôvodná slovenská karta sa nepoužívala). Po príchode domov na Slovensko, samozrejme len vymenila karty a očakávala že karta pôjde bez problémov. Volania a smsky fungujú bez problémov avšak nefungujú mobilné dáta. Tak sme zašli k mobilnému operátorovi O2 vyriešiť problém. iphone ringtone
V predajni O2 vymenili Sim kartu za úplne novú, lenže problém to nevyriešilo. Na druhý deň sme volali na Zákaznícku linku O2, kde sme dostali rôzne pokyny ako napríklad Prepnúť sieť na LTE, Prepnúť na 2G potom naspäť na LTE, Resetovať nastavenia siete a následne vypnúť a zapnúť mobil, Aktualizovať OS na najnovšiu verziu.. No ani jeden z krokov nepomohol. Ešte o pár dní sme skúsili dať moju Sim kartu do jej mobilu a vyskúšať či fungujú dáta (tiež mám O2 a na mojom mobile dáta fungujú), avšak ani s touto kartou dáta v mobile nefungovali. Takže zrejme bude problém v mobile.. Ešte som chcel skúsiť Obnoviť továrenské nastavenia, ale zdá sa mi to ako posledná možnosť keby už nič iné nepomohlo a či by vôbec tento krok pomohol vyriešiť problém. Prosím o akúkoľvek radu. Ďakujem