Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Reklamacia : iPhone 5, Telekom.
- This topic has 48 odpovedí, 21 hlasov, and was last updated pred 10 years, 1 months by Jakub Dandul.
-
AutorPríspevky
-
12. novembra 2013 o 20:33 #97127H1tM4nCoRpÚčastník (Participant)
Čaute, nakoľko na tomto fóre behám už niekolko rokov snažil som sa nájsť odpovede na na moje otazky najskor vyhľadavaním ale nenašiel som nikde odpovede na moje otázky.
– Mám presne ročný iPhone 5 white v podstate jeden z prvých kusov čo boli v Telekome, v posledných týždnoch nastal problém s nabíjaním – pripojím telefón na nabíjačku a píše mi niečo v zmysle že toto prislušenstvo nie je podporované – podotýkam že sa jedná o kabel z originálneho balenia a iný som ani nepoužíval, tak som bol kupit v mzone nahradný, že je problem v kábli nuž ale nebol, telefon má stale problem s nabijaním, po pripojení na nabíjačku, či len single ako usb do macbooku, pri pohnuti káblu preblikáva nabija/nenabija a stale pípa a po par pipnutiach bud prestane nabijat uplne alebo vypise ze prislusenstvo nie je podporovane. Skúšal som prefuknuť balonikom ten konektor a nič… Som z toho na nervy, takže som sa rozhodol sice s tazkým srdcom pre servis aj ked som sa stretol s vela negatívnymi feedbackmi na telekom a reklamácie, moja otázka znie, že či naozaj sa riešia a majú na reklamáciu vplyv aj vizualne buchance alebo podobne lebo mam 2 rohy mierne otukané a kryt je naozaj doškriabany nakolko nie som zastancom puzdier ani bumperov ani ničoho podobného. Chcem sa ešte opýtať či niekto máte skusenosti s tým aký “nahradný telefon” sa dostáva, slečna na linke mi nevedela povedať, jedine čo mi povedala že dostanem nejaké 3G zariadenie. Stretli ste sa inak s podobným problemom s nabijanim? Dik moc.
12. novembra 2013 o 21:38 #370045ovi77Účastník (Participant)Mal som nefunkcny power button na svojej 5ke. Telefon mal folie ale dolny roh bol obity. V telekome nedostanes ani prd, nie to este nahradny telefon (ked tak nejaku starinu). Dali mi akurat klasicku SIM nech to viem do niecoho strcit a po reklamacii mi dali novu nano sim. Samozrejme vraj bezplatne, na dalsej fakture to ale pripocitane bolo. Isiel som si to vydiskutovat a dohodli sme sa, ze v dalsej fakture mi to zohliadnia – uvidime. Spat ale k reklamacii.
Na opravu som cakal presne 10 kal. dni. Telefon bol posielany do Brna do servisu kde bol napisany dovod reklamacie: nefunckny dotykovy displej, nefunckne tlacidla a pod. Nerozumiem ako k tomu prisli, kedze displeju nebolo nic a nefungovalo len JEDNO tlacidlo. Taktiez k stavu telefonu uviedli, ze sklo je poskrabane pricom folia bola na telefone od prveho dna. Verdikt bol: vymena dosky, realita: prisiel mi uplne novy kus este vo foliach.
Velky chaos teda ale dostal som nastastie novy kus. Podla znameho z Telekomu sa tako riesi az 95% pripadov sevisu iPhonov. Drzim teda palce, daj vediet.13. novembra 2013 o 11:16 #370082H1tM4nCoRpÚčastník (Participant)Dneska som bol odniesť iPhone do toho telekomu, pánko mi napísal do preberacieho protokolu veci typu, skrabance hen, buchance tam, onam preliačený a podobne – po pravde vizualne nič strašné ale whatever, už sa teším ako mi pride telefon s vyrozumením ze som si ho manualne poškodil sám :))) Btw. ako vip klient telekomu som dostal špecialny nahradny telefon a to podotokym na moje prekvapenie Nokiu C1. Jediná škoda že všetky kontakty som mal čisto len v iPhone a na simke nemám žiadny :) premýšlam ako tento problém vyriešim :D
13. novembra 2013 o 11:22 #370083BenneÚčastník (Participant)icloud.com a google.com budu napomocne ;)
13. novembra 2013 o 11:51 #370086H1tM4nCoRpÚčastník (Participant)ano ano ano, spravny postreh :) diky
13. novembra 2013 o 13:07 #370099Marky1980Účastník (Participant)Mne sa vrátil telefón z reklamácie včera. Trvalo im to presne 8 dní. Reklamoval som v telekome ip5S, vŕzgal displej. Vymenili mi to za nový kus.
13. novembra 2013 o 13:16 #370102VictorinoxÚčastník (Participant)Som si isty ze Ti Tvoj telefon vymenia za novy kus. V Orange ludia take stastie nemaju. Este som nepocul ze by v Telekome neuznali reklamaciu pokial ide o iPhone.
Moj mladsi brat srubovakom poskodil SIM otvor na iPhone 4S. Dostal novy kus.
13. novembra 2013 o 13:18 #370103VictorinoxÚčastník (Participant)POKIAL IDE O NAHRADNY TELEFON, tak zalezi do ktorej predajni ides. Odporucam ist do najvacsej predajne v danom meste. Dealeri v kiosku Ti nedaju nic lebo ani nemaju. Je potrebne navstivit znackovu podnikovu predajnu Telekom. Zoznam najdes na telekom.sk
13. novembra 2013 o 14:48 #370122ovi77Účastník (Participant)Ja som osobne bol vo velkom telekom centre v obchodnom dome a dostal som prd :) zalezi asi aj od cloveka za pultom…
13. novembra 2013 o 14:58 #370123ruidosÚčastník (Participant)je podla vas dovod na reklamaciu tato zavada ?
ked zapnem na ip5 fotoaparat a niekto mi do toho zavola, tak predtym ako zacne vyzvanat zacne displey menit farby fialove. som stale este na ios 6
dik13. novembra 2013 o 15:28 #370129Kubiss017Účastník (Participant)Najprv by som skúsil restore alebo update ak nepomôže tak reklamácia…
13. novembra 2013 o 17:24 #370162bawyModerátorruidos: to isté som aj ja spozoroval, keď som chcel odfotiť monitor macbooku počas hovoru..predpokladam že dochádza k nadmernému vyťaženiu niektorej súčiastky a toto je výsledok…nerobí to ale vždy…fialové pásy..
13. novembra 2013 o 19:24 #370186ruidosÚčastník (Participant)presne . a ako si to poriesil ?bawy ?
13. novembra 2013 o 19:26 #370187bawyModerátorruidos: nuže, prestal som počas telefonovania fotiť :-)) mimo toho mi to nerobí, takže to nejak neriešim.
21. novembra 2013 o 0:43 #370934H1tM4nCoRpÚčastník (Participant)Po siedmych dnoch pouzivania Nokia C1 som si opat po dlhych rokoch pripomenul aké je pisat na tlačítkovom telefone, znovu som objavil čaro “hadíka” ale vždy ked niekomu zazvoní iPhone tak sa chytám za vrecká :)
btw. vrzgajucí display som mal aj ja ale do závady som ho neudával, lebo som zabudol :)
26. novembra 2013 o 18:09 #371471H1tM4nCoRpÚčastník (Participant)up
Netusite ci sa da niekde sledovat stav servisu zariadenia?
– našiel som v nejakej inej diskusii tip na http://services.vspdata.cz/new/sk/case/ ale nevie mi to nájsť ani podla SN ani podla IMEI, je možné že sa tam ten telefon po 2 tyzdnoch ani nedostal ešte?26. novembra 2013 o 21:04 #371488panluboÚčastník (Participant)Dá sa zavolať priamo do servisu a podla imei ti vedia dat info v akom stave je reklamacia… Ja to tak vzdy robim. Niekedy sa stane ze telefon lezi v predajni v sufliku aj tyzden kym ho poslu…
27. novembra 2013 o 2:54 #371517H1tM4nCoRpÚčastník (Participant)cize slovensky telekom a presnejsie brand apple riesi ten VSPDATA.CZ hej? :)
28. novembra 2013 o 16:26 #371667petik21Účastník (Participant)dnes som odniesol do Telekomu iPhone5 16gb verziu zakupenu pred rokom 30.11.2012. stavalo sa mi ze som mal plny signal vsetko ok a zrazu mi prisli sms ze som bol nedostupny, ludia mi hovorili ze sa mi nevedia dovolat a podobne. nejak som s tym fungoval ale dnes som sa ani neviem preco rozhodol to odniest do servisu s popisom takejto zavady. povedali mi ze im to tam ludia nosia presne s takymito sietovymi problemami konkretne tirto prve serie iphone5ky. mal som trosicka obitu spodnu hranu ale nic katastrofalne, klasicke opotrebovanie po rocnom pouzivani. viete mi niekto povedat z tych co nieco taketo riesili ako dlho cca sa tieto veci riesia ci opravuju (povedali ze do 30dni tak ci to naozaj tak dlho trva) a ci si myslite ze v pripade ze by mi vymenili kus za kus ci este 16gb black modely iphone5 este su vobec dostupne? dik:)
28. novembra 2013 o 16:51 #371670mcmatejÚčastník (Participant)Petik21 – neboj sa dostanes SWAP-ko ako vysite ;) do dvoch tyzdnov to mas niekedy aj do tyzdna :)
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.