Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › problém s displeyom iphone 5
- This topic has 92 odpovedí, 17 hlasov, and was last updated pred 12 years by goreopsy.
-
AutorPríspevky
-
19. novembra 2012 o 17:59 #336371CibikeÚčastník (Participant)
sairik: presne tak treba na nich ist, ja uz mam v hlave zakladne prednastavene, ze takyto ludia su ako po hlave drbnuty a treba im vsetko jak dementom ukazat aby „chceli pochopit“ :)
19. novembra 2012 o 18:12 #336372sairikÚčastník (Participant)ja rozmyslam ze im tam dam aj papierik s linkom toho videa :-D
19. novembra 2012 o 19:06 #336381goreopsyÚčastník (Participant)presne nad tým linkom som aj rozmýšľal ale nemal som odvahu a tak ako píše sairik tentoraz sme závadu popísali tak ,že treba počkať aspoň 20 sekúnd a jas treba dať vyšší. no som zvedaví ako to dopadne predpokladám že opäť v pondelok si pôjdem po neho.
19. novembra 2012 o 20:29 #336386sairikÚčastník (Participant)ale pekne rychlo to vybavili resp odbili :-D
ja svoj idem odniest zajtra, tak uvidime, lutujem tu slecnu tam, bude zufala co vsetko ponej budem chciet :-D20. novembra 2012 o 18:37 #336502sairikÚčastník (Participant)takze dnes som odniesol telefon do telekomu, akurat na reklamacnom bola taka 50 rocny pani, mal som zo sebou aj mac, pekne som jej ukazal video, no ona ani na videu nic nevidela :-D ale povedala „no ved to je jedno, ma to riesit servis“ :) vsetko poho, celkom mila bola, vsetky poziadavky splnila co som chcel, avsak zanou postavala veduca, a ta troska mala problem, napr ked som chcel dat celu krabicu, ze to poslu vo svojej, a ja som jej povedal ze nie nie, ja som kupil telefon aj s krabickou, a ona, ze tak si nechajte aspon manualy aby sa to nestratilo, tak jej vravim aky by malo dovod sa to stratit ked sa to napise do reklamacie ako sucast prislusenstva :) veduca sa vzdialila, a tetuske som vsetko posunul zo slovami, dopiste to tam :-D
nieze len som mal snahu jej ukazat video, ale som do popisu zavady aj uviedol link toho videa :-D a teta nemala problem to opisat :) sice padla otazka ci aj ten otaznik co tam je ale poho :)
prikladam aj foto popisu zavady na pobavenie :)
som jej vravel, ze trosku ako pre debilov, ale ze s PPI uz mam skusenosti :-D20. novembra 2012 o 19:12 #336509iTuxxModerátoreste si mohol doplnit ze telefon neprisiel do kontaktu so ziadnou tekutinou :-)
21. novembra 2012 o 12:36 #336580sairikÚčastník (Participant)pre tych, co si nevedia dat rady s redukciou nanoSIM to SIM :)
sice to vyzera desne, ale funguje to :-D
http://imgupload.sk/images/7/9/79t2qwzgnhn33rioxw27.jpg23. novembra 2012 o 9:32 #336791sairikÚčastník (Participant)@ goreopsy …
funguje ti status opravy na strankach PPI ? zda sa mi ze si pisal vo stvrtok, ze si tam volal, neali ho tam zatial a v pondelok si pisal, ze uz ho mas naspat? nezda sa mi ta doba, to ho museli stvrtok poobede dostat a v piatok doobedu uz poslat :) nasiel si ho vobec v tom statuse opravy prostrednictvom IMEI ?
23. novembra 2012 o 12:33 #336822goreopsyÚčastník (Participant)to sairik: bohužiaľ tá funkcia stavu telefónu na stránke PPI je úplne zbytočná pretože vôbec neiformuje tak ako má a ani pani na telefóne ti nič nepovie. ja som v piatok volal do ppi a teta v telefóne bola síce ochotná mi ten telefón vyhľadať podľa IMEI ale povedala mi že ho nemajú ani evidovaný čo bola úplná blbosť pretože ten telefón v tom čase už musel byť na ceste do predajne kde som ho reklamoval, kedže v pondelok som bol po neho. teta s telekomu mi povedala že PPi nieje povinné dať informácie pri takejto reklamácií. takže sa asi treba len spoliehať nato, kým sa ti ozve teta z telekomu.
24. novembra 2012 o 1:57 #336931tomykarÚčastník (Participant)mal niekto problém s displejom aj s iPhonom zakúpeným mimo Telekomu ? Lebo ako tak čítam, všetko iPhony odtiaľ. Ja mám z Orangeu a uvedený problém nemám, aj keď skúšal som to toľkokrát, že som začal mať halucinácie a vidieť to tam :D
24. novembra 2012 o 15:55 #336984sairikÚčastník (Participant)to sa ti zda preto lebo vacsina ludi ma telefon z telekomu, nakolko je orange biedny :-D
24. novembra 2012 o 17:12 #336996tomykarÚčastník (Participant)Ja mam 64 GB z orangeu a cakal som nan 4 dni :P takze ja sa nestazujem :)
26. novembra 2012 o 20:39 #337315sairikÚčastník (Participant)jak si na tom ? ozvali sa ti ? mne zatial nie, chcel som dnes volat do PPI ale zabudol som :)
27. novembra 2012 o 8:04 #337375goreopsyÚčastník (Participant)včera som bol v telekome a povedali mi že stále nič :(( ale možno v stredu alebo vo štvrtok. nechápem prečo to trvá dlhšie ako prvá reklamácia. žeby sa nato konečne pozreli? ….
27. novembra 2012 o 9:44 #337385sairikÚčastník (Participant)takze volal som do PPI, pytal som sa na fungujuci status opravy, tak mi kazala diktovat IMEI, ze mi to zisti
no a povedala, ze sa caka na nahradny diel :) tak sa pytam, ze co sa bude menit, tak mi povedala, ze zakladna doska, ze budem mat nove IMEI.
nemal byt problem v displeji kurnik? :-D alebo to znaci, ze vymenia cely telefon? ale tak vymenu kus za kus neriesi nahodou uz operator ?
ma stym niekto skusenosti ?
27. novembra 2012 o 9:50 #337386peto7532159Účastník (Participant)budeš mať nové IMEI lebo budeš mať nový iPhone :)
27. novembra 2012 o 10:06 #337387sairikÚčastník (Participant)cize nevymenia iba dosku vravis? :)
27. novembra 2012 o 10:13 #337392goreopsyÚčastník (Participant)sakra idem aj ja skúsiť zavolať do toho ppi ale nebudem velmi nadšený ak sa mi bude niekto vrtať v novom mobile a predpokladám že tie malé skrutky budú v momente otvorenia doškrabané. možeme len dúfať že to bude nový kus.
27. novembra 2012 o 10:18 #337393goreopsyÚčastník (Participant)takže aj ja som tam teraz volal a dostal som takú odpoveď ako sairik.
27. novembra 2012 o 10:30 #337395sairikÚčastník (Participant)uz len dufat :-D
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.