Problém s Apple ID

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Autor
    Príspevky
  • #487153
    David22
    Účastník (Participant)

    Ahojte. Mám problém a už neviem čo s tým robiť. Na iPhone 6 mi pred asi 3 mesiacmi po prvýkrát vyskočilo hlásenie, že sa mám prihlásiť do App Store, iCloud, iTunes. Keď som to skúsil ukáázalo mi, že overenie zlyhalo. (mal som dobré heslo aj mail) Následne som si musel heslo zmeniť a keď som tam to nové zadal išlo všetko v poriadku. Od vtedy sa mi tento problém opakuje v pravidelných intervaloch. Niekedy to vydrží takto len pár dní inokedy týždeň-dva. Výdy si ale musím meniť heslo nakoľko mi píše, že overenie zlyhalo. iPhone som už prečistil, preinštaloval nový softvér, nainštaloval všetky aktualizácie aj iOS 10 a stále sa to opakuje. Nevie čo by sa s tým dalo robiť?

    #487208
    Tartarus
    Účastník (Participant)

    Pred nejakou dobou mi robil icloud presne to isté. Prihlásený som bol na iP6 a MacBook Pro/el capitan. V iP6 mám kartu od orange, wifi/dátové pripojenie používam orange, tcom a swan. Nakoniec som sa dopracoval do stavu, že ak som sa nepripájal na dáta od swanu tak “heslo držalo”. V okamihu ako sa pripojil na dáta od swanu, došlo k zamknutiu účtu a musel som heslo meniť. Zavolal som na infolinku, posunuli môj problém k technikom a reakcia bola že o takomto probléme nevedia. Pán síce neznel moc presvedčivo ale od tej doby nemám s icloud heslom problém ani na swan sieti.

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.