Problém s aktualizáciou

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Problém s aktualizáciou

Zobrazuje sa 8 príspevkov - 1 až 8 (z celkového počtu 8 )
  • Autor
    Príspevky
  • #531612
    skapenkat
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň viete niekto prečo mi nejde aktualizovať pár základných aplikácii na macbooku pro? Píše mi : Aktualizácia nie je k dispozícii pre toto Apple ID. Ďakujem za rady

    #531886
    skapenkat
    Účastník (Participant)

    Viete niekto poradiť prosim?

    #531892
    Lubco
    Účastník (Participant)

    Nemáš Macbook z druhej ruky? Ak bola aplikácia stiahnutá predchádzajúcim majiteľom pod jeho Apple Id, tak pod tvojim aktualizovať pravdepodobne nepôjde.

    #531916
    skapenkat
    Účastník (Participant)

    Nemáš Macbook z druhej ruky? Ak bola aplikácia stiahnutá predchádzajúcim majiteľom pod jeho Apple Id, tak pod tvojim aktualizovať pravdepodobne nepôjde.

    Lubco

    Nie kupoval som nový, ale moje apple id som používal aj na bývalom macbooku

    #532906
    1luky
    Účastník (Participant)

    Caute, mám na vás takú otázočku.

    6s+ po aktualizácii mi z nastavení zmizla ponuka automatického jasu. A ani mi nefunguje, furt to robím manuálne. Najprv som si myslel že mi odišiel modul(fotak, sluchadlo, proximity senzor a senzor automatického jasu) tak som objednal nový modul s flex káblom vymenil, všetko funguje až na ten svetelný senzor. Tak isto som vymenil batériu, lebo odišla. A teraz nemám v zdravy batérie % len pomlčku a nápis “služba”.

     

    Napáda vás čo s tým je? Už bol vykonaný aj Factory reset, no automaticky jas stále nieje v ponuke. iOS 12.1.3, no skúšal som to aj s 12.1.1 a nič.

     

    Dikes za postrehy

     

    #532909
    Adomm1234
    Účastník (Participant)

    Viem, že na iP 8 zmizne TrueTone a automatický jas z ponuky po výmene displeja alebo frontcamera flex, ktorý obsahuje aj proximity, ambient light sensor atď. Možnože to tak je aj na iP 6 – aj by som sa spýtal, či nebol menený displej, ale úplne stačí, že si vymenil ten flex kábel. Apple jednoducho potrebuje tie obrovské pálky za origo servis, aby neskrachovali, keď samotné zariadenia predávajú skoro bez marže.

    #532911
    0xCF
    Účastník (Participant)

    1Luky: Podla mna ani nezhasne displej ked telefonujes pri uchu. Je tak?

    #532912
    1luky
    Účastník (Participant)

    Najprv mi odišiel displej(AliExpress), ten som vymenil a všetko fungovalo. Potom mi odišiel predný fotak a všetko na flex kably, ten som tiež vymenil a už to prestalo fungovať. Myslel som si že mi Číňan poslal vadny kus, tak som objednal s fix servisu zo Slovenska a tiež to nefunguje. Ale len automaticky jas. Všetko ostatne funguje aj mi zhasne pri telefonovaní.

    dik za odpovede. A dá sa s tým niečo spraviť? Mimo originál servisu?

Zobrazuje sa 8 príspevkov - 1 až 8 (z celkového počtu 8 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.