Parallels Desktop – ako odstranit virtualne Windows

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Parallels Desktop – ako odstranit virtualne Windows

Zobrazuje sa 17 príspevkov - 1 až 17 (z celkového počtu 17 )
  • Autor
    Príspevky
  • #54775
    moootah
    Účastník (Participant)

    Nazdar. V sfére Mac OS X som úplný nováčik a tak vás prosím o pomoc. V programe Parallels Desktop som si nainštaloval virtuálne Winows XP no teraz by som ho chcel zmazať. Viete mi poradiť ako? Z prostredia programu ( ale ako? ) alebo jednoducho zmazať súbor na HDD? Dík.

    #108601
    DoNaLd
    Účastník (Participant)

    staci zmazat subor na HDD

    #108605
    Jalko
    Účastník (Participant)

    ak to chces zmazat z programu tak si otvor tu virtualnu masinu, ktoru chces zmazat a potom hore na liste File->Delete

    #108707
    Macker2
    Účastník (Participant)

    Mam velky problem ktory teras riesim. Osobne potrebujem na nieco 3D Studio MAX a je to iba Win-only. A ja mam otazku ci mi niekto neviem poradit ci sa da cez Parallels Desktop nainstalovat tak Win ze by bol na externom HDD ??? a nie v mojom Macu ?

    #108715
    Jalko
    Účastník (Participant)

    Macker2, nemal by s tym byt problem, mozes si to „nainstalovat“ kam chces a potom volne presuvat aj z maca na mac a v parallels si len otvoris .pvs a frcis

    #108721
    Macker2
    Účastník (Participant)

    Cize naistalujem si parallels a windows si nebudem davat na mac ale na externy hdd tak tomu rozumiem ?

    #108727
    Jalko
    Účastník (Participant)

    Macker2, jo, win si „nainstalujes“ cez parallels kam chces

    #108733
    Macker2
    Účastník (Participant)

    no niak to neslo kam som chcel som udal cestu na externy firewire hdd a odmietol mi to tam naistalovat skoda ja som len nechcel si niak „zasrat“ MBP niakym win len ho surne tento tyzden potrebujem a nemam druhy notebook a za pol roka som nebol schopny niak vyriesit problem s Autodeskom (3DS Max a AutoCad) tak som si ten win naistaloval normalne na disk moj ale zistil som ze je to iba jeden file pvs :-) parada cize ziaden bordel.

    #108738
    DoNaLd
    Účastník (Participant)

    Macker2: to si akoze naozaj cakal, ze ti to na HFS particiu vytvori normalne strukturu WINDOWS C: disku ? :))

    #108746
    Macker2
    Účastník (Participant)

    nie nie to nie ale cakal som aj tak niekde X Giga bordelu. Islo mi hlavne oto ci sa to neda mat na niakom externom disku.

    Napisem do Autodesk ci nahodov sa v dohladnej dobe nechystaju ich soft vyrabat aj pre Mac sakra zatial som nenasiel nic podobne a hlavne co by citalo dwg a 3ds subory na urovni Autodesku. Podla mna ani nieje.

    #108751
    Jalko
    Účastník (Participant)

    teraz trosku z ineho sudka,

    Parallels + VirtueDesktops – ak mam na 1 ploche cosi a na 2 vo fullscreene iny os a prehodim to z 1 na 2 tak mi v tom druhom os ostane horna lista z os x + dock(strati sa az po kliknuti kamsi do plochy) – vie niekto co s tym ?;)

    #108752
    DoNaLd
    Účastník (Participant)

    ja som to tiez mal a nevedel som si s tym poradit

    #108759
    Jalko
    Účastník (Participant)

    ono je to isto len nejaky nezelany jav-ked som zhliadol nejake videa po nete tak prepinanie ploch bolo bez tohto „efektu“ ale bohuzial som nikde nevygooglil co, alebo preco to robi.

    #108863
    monkey_pt1
    Účastník (Participant)

    Este pre Mackera2. Mozno trocha oneskorene ale skusim poradit. Od Autodesku je dobry soft, ktory ti dokaze korektne citat dwg aj 3ds subory a bezi aj na Macu a vola sa MAYA.

    #108864
    monkey_pt1
    Účastník (Participant)

    Este by som dodal, ze podla toho ako pises sa chystas pisat do autodesku ci nehodlaju vyrabat ich soft na Mac tak na nedavnej konferencii Autodesku som sa dozvedel, ze 3d max na Mac nebude, ale Maya bude mat podporu na Mac aj nadalej, tak by som pouvazoval, nad prechodom na tento soft. I ked v minulosti bola Maya omnoho drahsia teraz maju taku taku cenovu politiku, ze obidva softy maju podobnu cenu, teda cca 200 000. Mam skusenosti s oboma a mne osobne sa zda ze za tu cenu ponuka Maya omnoho viac aj bez potreby doinstalovavat mnozstvo dalsich pluginov a externych renderovacich enginov atd…/zalezi ovsem na co ju chces pouzivat/

    #108877
    Macker2
    Účastník (Participant)

    monkey poznam Mayu ale nerobil som tam ide mi hlavne Architekturu neviem ci Maya nieje skor stavana na nieco ine „3D animacia“ (robime architektonicke vizualizacie rendering videi 2D 3D Stavarina a tak) no a kombinacia Acad + 3DS max + Revit je pre nas zivitodarna.

    Ale uz som to vyriesil proste si do Mac Pro dame Windows :-( skoda ze to neriesia aspon vyvojom pre Linux. Sakra americka firma a kasle na Mac ??? nechapem :-)

    #108895
    monkey_pt1
    Účastník (Participant)

    V tom pripade mas pravdu Maya nie je stavana na architektukturu na to je Max ako usity a tam je doma. Maya je skor na charakter animacie a efekty a organicke modelovanie a pod. Teraz ked Autodesk kupil Mayu tak ju chcu este viac posuvat tymto smerom a Max este viac orientovat na vizualizacie a architekturu aby sa im tie dva produkty nemiesali do remesla. To, ze je Max iba vylucne pre win je dane asi tym, ze je to dedictvo 3D studia, ktore bolo vlastne prvym 3d softom ktory bol schopny bezat na PC a tym si ziskal taky velky ohlas a tuto tradiciu chcu udrziavat nadalej. Vecsina pouzivatelov Maxu su „tvrdi a zarputili“ Pisickari a nemienia tuto tradiciu menit. Ty si asi svetla vynimka…Inak Mac Pro a Windows…To je ako keby do formuly 1 dakto natankoval nizkooktanovy benzin Normal :-) ale jasne, je to asi jedina schodna cesta…

Zobrazuje sa 17 príspevkov - 1 až 17 (z celkového počtu 17 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.