dal si reklamaciu na reklamaciu ? ci len klasicky este raz ? ci ako sa to riesi :) ja odnesiem dnes :)
volal som do vsp a chlapik mi na telefone povedal, ze sa to vyreklamuje, neni problem … tak nechapem
neviem ako sa to ma riesit ale “pani” na pobocke mi povedala ze mozem napisat reklamaciu tak som napisal reklamaciu k zamietnutej reklamacii… volal som do vsp a tam mi povedali ze sa so mnou nemozu bavit ze take maju nariadenie od telekomu a ja mam riesit vsetko len s nimi. ked ti to vyreklamuju mozes sem potom pls hodit reklamacny protokol?
jasne dam vediet ako som dopadol :) ale donutil som pracovnika na pobocke napisat presne to co som chcel, spomenul som aj zahranicne fora s tymto problemom.
narazil som aj na takeho pracovnika, ktory vedel o probleme, hned vedel ze ide o 5tku a vravi mi ze stym neni problem pri reklamacii, tak nechapem preco ti to neuznali.
skusaju… vela ludi si to necha. takto sa s nimi ale budem natahovat minimalne do vianoc :/ volal som aj do CCC a tam mi tiez povedali ze to normalne uznavaju ako zavadu a riesia swap ale to mi je na dve veci ze mi to niekto povedal do telefonu :)
Volal som do servisu, tak mi teta povedala ze zavada sa prejavila, a cakaju na nahradny diel .
tak hadam bude swap :)
Pribaloval som k reklamacnemu aj tu fotku co je na zaciatku vlakna, tak ak budes davat tiez tak sprav novu aby nebola rovnaka :) ja som nemal cim odfotit :-D
v piatok by som ho podla vsetkeho mal mat
mne tiez zo servisu napisali ze zavada sa prejavila a caka sa na nahradny diel. ja uz som sa vytesoval ze swap a na predajni prekvapko… reklamacia bola vybavena vymenou power tlacidla :D a hento druhe neni zavada… potom sem hod reklamacny protokol prosim ta.
Tak ja som druhu zavadu dal zapadnuty home, nelicoval mi s vrchom tak hadam sa nevyjadrili len k tomu lebo budem strielat :-D
odkedy sa iphony aj realne servisuju ? Ved aj za blby home ci power stale swapovali
pokial viem tak sa swapuje vsetko okrem replacement programov (power button, baterka).
zatial nic. myslim ze odpoved pride medzi 27. a 30. dnom od podania reklamacie :) a myslim ze to zas zamietnu a budem musiet ako pako riesit sudneho znalca takze minimalne do troch kralov som s iphonom 4 :D
sairik: ako to vidis? kedy ti asi pride telefon? prisla odpoved z telekomu, samozrejme ze nic… idem riesit sudneho znalca tak aby som mal co najviac podkladov :) dik
Chalani neuveríte mi ale presne tento problem taktiež ja riešim, ked som minuleho roku od môjho známeho kupil 8mesačný iPhone 5 z T-Mobile tiež som si cca po 2ch dňoch všimol rámček okolo displeya,ale nakolko som telefon potreboval a po preštudovaní rôznych fór som sa dozvedel, že je to výrobná chyba nejaké zle použité lepidlo alebo čo tak som si povedal,že telefon si necham a ked prejdem na 5S tak to pošlem na reklamáciu a nebude s tým problém!
Kupil som si 5S a samozrejme som strú 5 (ešte s iOS7)hodil na Bazoš, nakoľko je vo velmi dobrom stave a dal som aj dobru cenu, tak som mal dá sa povedať ihned kupcu, predal som mu telefon, samozrjeme o 3 hodiny telefonát, že iphone 5 ma žltý rámček, samozrejme som mu povedal ano o chybe viem, že som nato zabudol, nakolko som to prehliadal a vobec som sa nad tým nezamyšľal, vrátil som mu peniaze, zohnal si potrebné dokumenty a šup na reklamáciu …
takže 1. reklámcia telefon som poslal na reklamáciu 14.10.2014 popis závady som udal : PO ZAPNUTÍ JE VIDIET NA OKRAJOCH LCD ZLTÝ RÁMCEK,AKOBY ROZLIATE LEPIDLO (predpokladal som, že ked toto udávali vo fórach tak samozrejme mi to uznaju a značne to asi bola chyba udať…)
22.10.2014 po týždni radosť z SMS,že si mám prisť do T-mobile po telefon, prídem tam a nemilá sprava,: ZÁRUČNE PODMIENKY SPLNENÉ, OPISOVANÁ ZÁVADA SA VŠAK NEPREJAVILA (som myslel , že ma asi tam “jeb*e”!)
TEST FUNKČNOSTI CELEHO DOTYKOVÉHO SKLÝČKA BEZ ZÁVAD, NEBOL POTREBNÝ SERVISNÝ ZÁSAH!… Pritom som to išiel prekonzultovať so 4roma zamestancami T-Mobile (ktorý čítou náhodou všetci mali iphone 5) a ani jeden z nich túto závadu nemali, tak sa tiež čudovali,že neuznali tuto reklamáciu, paradoxne,že ešte sa s takým niečim ani nestretli. Samozrejme Zamietnutá reklamacia!
podpisal som preberací protokol a znovu som mu to predložil na reklamaciu, inak zformulovaný opis chyby a ešte s jednou menšou závadou, popis chyby: PRI POHLADE NA MOBILNY TELEFON VO VODOROVNEJ CASTI A TUKNUTI PALCOM NA DISPLEJ SA POHYBUJE VRCHNE SKLO DISPLEJA VOCI KONSTRUKCII TELEFONU PO CELEJ DLZKE. POHLAD PRAVA STRANA TAM KDE SA DAVA SIM KARTA. DISPLEJ PO STRANACH ZOBRAZUJE NA ZLTO A NIE NA BIELO.
predpokladaný dátum opravy je 22.11.2014 takže v tomto momente vobec neviem ako dopadne moja reklamacia, každopádne takýto prístup z Reklamacie ma značne prekvapil a sklamal, nakolko verím tomu, ak by sa tento dostal k normalnemu servisu apple nie druhotriednemu, isto by to už bolo vymene!
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 61 až 80 (z celkového počtu 121 )