Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.

Domov Diskusné Fóra Ostatné Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 61 až 80 (z celkového počtu 121 )
  • Autor
    Príspevky
  • #393915
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    reklamoval niekto rovnaku zavadu a dostal swap? pomohol by mi reklamacny protokol :)

    #393916
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Ja keby som chcel reklamovať túto závadu, tak ju tam dám ako vedľajšiu. Určite by som tam niečo dopisal, aj keby som si to mal vymyslieť.

    #393921
    sairik
    Účastník (Participant)

    skusal to niekto v poslednej dobe cez telekom a vsp data ?

    #393939
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    @sairik: ja. v stredu mi prisiel nazad telefon a neuznane. podal som reklamaciu.

    #393944
    sairik
    Účastník (Participant)

    dal si reklamaciu na reklamaciu ? ci len klasicky este raz ? ci ako sa to riesi :) ja odnesiem dnes :)
    volal som do vsp a chlapik mi na telefone povedal, ze sa to vyreklamuje, neni problem … tak nechapem

    #393945
    iFiko
    Účastník (Participant)

    .

    #393946
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    neviem ako sa to ma riesit ale “pani” na pobocke mi povedala ze mozem napisat reklamaciu tak som napisal reklamaciu k zamietnutej reklamacii… volal som do vsp a tam mi povedali ze sa so mnou nemozu bavit ze take maju nariadenie od telekomu a ja mam riesit vsetko len s nimi. ked ti to vyreklamuju mozes sem potom pls hodit reklamacny protokol?

    #394071
    sairik
    Účastník (Participant)

    jasne dam vediet ako som dopadol :) ale donutil som pracovnika na pobocke napisat presne to co som chcel, spomenul som aj zahranicne fora s tymto problemom.
    narazil som aj na takeho pracovnika, ktory vedel o probleme, hned vedel ze ide o 5tku a vravi mi ze stym neni problem pri reklamacii, tak nechapem preco ti to neuznali.

    #394087
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    skusaju… vela ludi si to necha. takto sa s nimi ale budem natahovat minimalne do vianoc :/ volal som aj do CCC a tam mi tiez povedali ze to normalne uznavaju ako zavadu a riesia swap ale to mi je na dve veci ze mi to niekto povedal do telefonu :)

    #394113
    sairik
    Účastník (Participant)

    A co skusit oficialny apple support ? A poslat vyjadrenie z telekomu ?
    Niekto tu pisal raz ze komunikoval priamo s cookom, tak nech napise email :-D

    #394588
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    sairik: nejaky update?

    #394590
    sairik
    Účastník (Participant)

    Volal som do servisu, tak mi teta povedala ze zavada sa prejavila, a cakaju na nahradny diel .
    tak hadam bude swap :)
    Pribaloval som k reklamacnemu aj tu fotku co je na zaciatku vlakna, tak ak budes davat tiez tak sprav novu aby nebola rovnaka :) ja som nemal cim odfotit :-D
    v piatok by som ho podla vsetkeho mal mat

    #394591
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    mne tiez zo servisu napisali ze zavada sa prejavila a caka sa na nahradny diel. ja uz som sa vytesoval ze swap a na predajni prekvapko… reklamacia bola vybavena vymenou power tlacidla :D a hento druhe neni zavada… potom sem hod reklamacny protokol prosim ta.

    #394593
    sairik
    Účastník (Participant)

    Tak ja som druhu zavadu dal zapadnuty home, nelicoval mi s vrchom tak hadam sa nevyjadrili len k tomu lebo budem strielat :-D
    odkedy sa iphony aj realne servisuju ? Ved aj za blby home ci power stale swapovali

    #394595
    sairik
    Účastník (Participant)

    A zatial nevies nic o ten reklamacii ze nesuhlasis s vyjadrenim servisu ?

    #394599
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    pokial viem tak sa swapuje vsetko okrem replacement programov (power button, baterka).

    zatial nic. myslim ze odpoved pride medzi 27. a 30. dnom od podania reklamacie :) a myslim ze to zas zamietnu a budem musiet ako pako riesit sudneho znalca takze minimalne do troch kralov som s iphonom 4 :D

    #394606
    sairik
    Účastník (Participant)

    Power si mal vymeneny v ramci replacement programu ?

    #394609
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    power som mal vymeneny na zaklade reklamacie displeja :D power som do zavad nepisal

    #394914
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    sairik: ako to vidis? kedy ti asi pride telefon? prisla odpoved z telekomu, samozrejme ze nic… idem riesit sudneho znalca tak aby som mal co najviac podkladov :) dik

    #394917
    JOHNNY KOSCAK
    Účastník (Participant)

    Chalani neuveríte mi ale presne tento problem taktiež ja riešim, ked som minuleho roku od môjho známeho kupil 8mesačný iPhone 5 z T-Mobile tiež som si cca po 2ch dňoch všimol rámček okolo displeya,ale nakolko som telefon potreboval a po preštudovaní rôznych fór som sa dozvedel, že je to výrobná chyba nejaké zle použité lepidlo alebo čo tak som si povedal,že telefon si necham a ked prejdem na 5S tak to pošlem na reklamáciu a nebude s tým problém!

    Kupil som si 5S a samozrejme som strú 5 (ešte s iOS7)hodil na Bazoš, nakoľko je vo velmi dobrom stave a dal som aj dobru cenu, tak som mal dá sa povedať ihned kupcu, predal som mu telefon, samozrjeme o 3 hodiny telefonát, že iphone 5 ma žltý rámček, samozrejme som mu povedal ano o chybe viem, že som nato zabudol, nakolko som to prehliadal a vobec som sa nad tým nezamyšľal, vrátil som mu peniaze, zohnal si potrebné dokumenty a šup na reklamáciu …

    takže 1. reklámcia telefon som poslal na reklamáciu 14.10.2014 popis závady som udal : PO ZAPNUTÍ JE VIDIET NA OKRAJOCH LCD ZLTÝ RÁMCEK,AKOBY ROZLIATE LEPIDLO (predpokladal som, že ked toto udávali vo fórach tak samozrejme mi to uznaju a značne to asi bola chyba udať…)
    22.10.2014 po týždni radosť z SMS,že si mám prisť do T-mobile po telefon, prídem tam a nemilá sprava,: ZÁRUČNE PODMIENKY SPLNENÉ, OPISOVANÁ ZÁVADA SA VŠAK NEPREJAVILA (som myslel , že ma asi tam “jeb*e”!)
    TEST FUNKČNOSTI CELEHO DOTYKOVÉHO SKLÝČKA BEZ ZÁVAD, NEBOL POTREBNÝ SERVISNÝ ZÁSAH!… Pritom som to išiel prekonzultovať so 4roma zamestancami T-Mobile (ktorý čítou náhodou všetci mali iphone 5) a ani jeden z nich túto závadu nemali, tak sa tiež čudovali,že neuznali tuto reklamáciu, paradoxne,že ešte sa s takým niečim ani nestretli. Samozrejme Zamietnutá reklamacia!
    podpisal som preberací protokol a znovu som mu to predložil na reklamaciu, inak zformulovaný opis chyby a ešte s jednou menšou závadou, popis chyby: PRI POHLADE NA MOBILNY TELEFON VO VODOROVNEJ CASTI A TUKNUTI PALCOM NA DISPLEJ SA POHYBUJE VRCHNE SKLO DISPLEJA VOCI KONSTRUKCII TELEFONU PO CELEJ DLZKE. POHLAD PRAVA STRANA TAM KDE SA DAVA SIM KARTA. DISPLEJ PO STRANACH ZOBRAZUJE NA ZLTO A NIE NA BIELO.

    predpokladaný dátum opravy je 22.11.2014 takže v tomto momente vobec neviem ako dopadne moja reklamacia, každopádne takýto prístup z Reklamacie ma značne prekvapil a sklamal, nakolko verím tomu, ak by sa tento dostal k normalnemu servisu apple nie druhotriednemu, isto by to už bolo vymene!

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 61 až 80 (z celkového počtu 121 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.