Prajem pekný den, máte niekto skúsenosť s reklamáciou v T-mobile?dal som reklamovať iphone 4 32GB nakoľko mi nefungovali bočné tlačidlá a tichý režim. Telefon sa však z reklamácie vrátil nevybavený a neopravený nakoľko slot na SIM kartu nebol z IMEI súhlasným s telefonom, nakoľko ten som stratil. Na základe toho mi neuznali reklamáciu. To je v riti dávate reklamovať tlačidlá a bočný panel a oni Vám neuznajú reklamáciu kvoli slotu na sim kartu. Ako to mám riešiť ?viete mi niekto poradiť ako a kde to mám reklamovať?
Ja by som to reklamoval priamo v T-Mobile znovu… Napis si odvolanie proti rozhodnutiu servisu. Do toho odvolania by som napisal asi nieco v zmysle ze:
Slot na SIM kartu je sice sucastou telefonu, ale uzivatel je opravneny ju vyberat bez toho aby mechanicky zasahoval do pristroja co by mohlo viest k poruseniu zarucnych podmienok. Vzhladom k tomuto faktu je teoreticky aj prakticky mozne, ze slot na kartu sa poskodi, alebo strati a uzivatel je nuteny ju niecim nahradit ako sa to stalo aj v mojom pripade. Ak servisny technik preukaze, ze zavada na pristroji je sposobena neoriginalnym suflikom na SIM kartu, som v tom pripade ochotny zaplatit vsetky naklady na diagnostiku s tymto zistenim spojene.
V opacnom pripade ziadam o odstranenie zavady na mojom pristroji v ramci zaruky bezplatne, nakolko suflik simkarty nie je predmetom reklamacie a nijako neovplivnuje funkcionalitu zariadenia.
Ako vidím, v poslednej dobe sú s reklamáciou samé problémy(o Orange ani nehovorím). A keď aj reklamáciu uznajú, nepríde telefón v 100% stave. Už ostáva iba mať šťastie na dobrý kus pri kúpe :D
Nechcem ociernovat servis PPI ETC, ale myslim, ze prave tam to vsetko zlyhava. Vacsinu ludi co poznam, tak na toto servisne centrum nespominaju zrovna s usmevom na tvari.
Drevoplech: JJ mas plne pravdu. Pracoval som v Orangei a z PPIcka nam chodilo strasne vela telefonov s „divnymi“ vyjadreniami. Telefon došiel ako opraveny, ale hned pri odovzdavani telefonu sa vada prejavila znovu… A niektory ludia maju take „stastie“ ze im to takto opravuju aj dva tri krat… je to sila…
Ich oblubene vyjatrenie „nutna vymena swap modulu“ je iba dokazom toho, ze nevedia co robia.
Tiez je zaujimave ked ti vratia telefon po oprave v este horsom stave ako si ho tam poslal a naslednu reklamaciu ti zamietnu z dovodu neatorizovaneho zasahu.
Nech tu uz je Apple online store. Len kvoli tomu servisu by som si iPhone u opeeratora nekupil. Ked kupite cez online store a sa vam dojebabre iPhone, nikde nechodite, poslu kuriera nech to vyzdvihne, a dovezie vam novy kus.