Nemoznost prihlasit sa do Facetime a iMessage

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Nemoznost prihlasit sa do Facetime a iMessage

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Autor
    Príspevky
  • #530084
    dusancook
    Účastník (Participant)

    Ahojte,

    uz dlhsiu dobu celim problemu, ze sa nemozem na iPhone ani Macu prihlasit s mojim Apple ID uctom a synchronizovat data s Facetime a iMessage. Pritom iCloud ucet funguje a vsetko mam nastavene. Pri hladani na internete som nasiel len vseobecne informacie, ale nic konkretne a vsetky veci nefungovali v mojom pripade. Pri snahe o prihlasenie na Macu aj iPhone mi napise nieco v zmysle ze vznikol problem pri aktivacii, ale na iphone odosielam iMessage normalne. Na Macu ma nepusti ani dalej v aplikacii.

    Za kazdu radu dakujem.

    Dusan

    #530301
    kat_ka
    Účastník (Participant)

    Ahoj :)

    S týmto problémom som bojovala skoro rok a včera som ho konečne vyriešila. Mala som tiež tento problém, písala som aj sem na fórum ale nič. Na iphone mi všetko fungovalo ale na Macu mi písalo, že “ vyskytol sa problém pri autentifikácií“ alebo niečo v tomto duchu. Skúšala som úplne všetky rady na internete, na  všetkých možných aj nemožných zahraničných fórach. No a nedávno som čítala na nejakom dokonca českom fóre, že chalan zavolal na apple support a povedali mu, že jeho účet bol botom označený ako spamujúci a preto mu ho systém blokol. Volanie na apple support som mala ako poslednú možnosť a volala som na ten český. Technik na druhej strane hneď identifikoval môj problém (až ma to prekvapilo :D ), že vidí, že tam mám niečo blokované na mojom appleID. Pričom ty, ako bežný užívateľ,to nemáš ako vidieť v žiadnych nastaveniach. Následne ma presmeroval na anglicky hovoriacu kolegyňu a tej som už len dala nejaké údaje a odblokovala mi účet. Takmer som neverila a doteraz neverím, že mi to funguje! Čiže zavolaj na apple support a máš za 20 minút po probléme :) Ja som si už chcela preinštalovať Mac ale vôbec by mi to nepomohlo. Keď budeš volať na slovenský support, tak tam sa hovorí iba po anglicky…tak ak to chceš mať jednoduchšie, minimálne pri vysvetľovaní problému po anglicky, zavolaj na ten český :)

    #530305
    dusancook
    Účastník (Participant)

    Ahoj,

    dakujem ti za odpoved, akurat som sem siel pisat, ze som to vyriesil presne ako si pisala hore a chcel som sa s tym podelit.

    Ja som volal tiez na Apple Support a vyriesene. Na forach bolo volat tam ako posledna moznost, kazdopadne je to len pre ludi co vedia anglicky, ale povedala mi ze nemusime volat osobne ale staci mat osobu co vie. Cize mozno najskor volat na ceske a potom sa nechat presmerovat pretoze na slovenske cislo ste presmerovany rovno do US.

    Pytal som sa na dovod a povedala ze je presne preto, ze ma zablokovali kvoli spamu (nechapem sice ale dobre). Ten dovod som jej uz na zaklade precitaneho na forach sam predhodil a ona ho len potvrdila.

    Kazdopadne funguje a dakujem.

     

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.