Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › Nefunkčné GPS na FW 3.0 – Iphone.
- This topic has 15 odpovedí, 6 hlasov, and was last updated pred 14 years, 2 months by saxoo.
-
AutorPríspevky
-
7. júla 2009 o 9:11 #63429gabocÚčastník (Participant)
Ahojte,
mam problem, ktory nastal po upgrade na FW 3.0 v Iphone, nefunguje mi
GPS, resp. nefunguje korektne, prakticky vobec nie je schopny nacitat
data zo satelitov, nefunguju ziadne aplikacie zalozene na GPS, napr.
NAVIGON, Fitnio a pod., Google maps ukazuje iba kruh, kde sa priblizne
nachadzam podla BTSiek. Cital som rozne fora a zistil som, ze nie som
sam s podobnym problemom, jednoducho niektorym uzivatelom po upgrade
GPS nefunguje, ale iba niektorym, to je ta zvlastnost, pravdepodobne je to softwarova
vada, na nete je kopa „zarucenych“ receptov ako to rozbehat ale mne nefunguje
ziaden a vacsina uzivatelov caka az na novy FW 3.1, ktory by to mohol odstranit.
Volal som s technikom z T-mobile, ten tvrdil ze o tom pocuje prvy krat
a ze mam mobil reklamovat, ze ide urcite o chybu hardware, ja vsak pochybujem,
ze by tisicom uzivatelov vo svete odisiel GPS chip prave po upgrade na 3.0.
Nenasiel som tu tuto temu, tak sa ospravedlnujem ak som zbytocne zalozil novu.
Mate podobny problem ? Viete poradit ako to opat zpojazdnit ?Dakujem
7. júla 2009 o 9:28 #166022odklizecÚčastník (Participant)Takhle, zkousis to GPS venku? V budove se totiz nechyta ani mi, ale to je rekl bych celkem normalni. Venku mi to jede, ale nekdy docela trva, nez se satelity najdou. Stahni si aplikaci GPSLite a tu kdyz spustit ti bude vypisovat v jakem modu pracuje. Po nejake dobe by se ti ale mely satelity chytit. Muze to ale trvat klidne i 5 minut.
7. júla 2009 o 10:29 #166026gabocÚčastník (Participant)Hmm, vtipne :), samozrejme pouzivam vyhradne vonku a v aute. MotionX GPS Lite som tiez pouzil a vysledok: ani po pol hodine pod holym nebom ziaden signal, predtym v pohode za cca minutu sa naladil.