NEFUNGUJE internet v mobile TELEKOM

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software NEFUNGUJE internet v mobile TELEKOM

Zobrazuje sa 6 príspevkov - 1 až 6 (z celkového počtu 6 )
  • Autor
    Príspevky
  • #90862
    nd_lama
    Účastník (Participant)

    Ahojte,

    mam taky kuriozny problem.

    Ficim na Iphone 4S, (iOS 6.0.1) uz vyse roka. Doteraz som nemala problem, mam dve simkarty, jednu SK, jednu UK – vzdy aktivovany internet v mobile.

    Dnes som prisla na SK, aktivovala internet, ukaze mi ikonu 3G, ale ukazuje mi: Could not activate cellular data network.

    Co som uz skusila:

    – vyp/zap telefon
    – restart network settings
    – restart telefon
    – airplane mode
    – vyp/zap cellular
    – Telekom restartoval sietove nastavenie na mojej sim

    Mam u nich raised ticket, ale pochybujem, ze mi s tym pomozu. Mate niekto nejaky navod/napad/ideu/stretli ste sa s tym uz niekedy?

    Za akukolvek radu vopred velka vdaka!

    #339605
    mathyk
    Účastník (Participant)

    mne sa tiež občas stane že nejdú mobilné dáta od Telekomu, aj napriek 3G – pomohlo iba zavolať na 12345 oni reštartujú GPRS, potom ja reštartujem telefon a všetko ide ako má – stalo sa mi to už asi 3-krát.
    Ale nie som si celkom istý či to rieši aj tvoj problém, skôr nie. Skús zavolať operátorovi.

    #339607
    gabonov
    Účastník (Participant)

    skontroluj ci mas nastavene apn „internet“

    #339610
    Dreamer
    Účastník (Participant)

    apn „internet“????

    Toto nastavenie pouziva o2 pokial sa nemylim.

    #339611
    nd_lama
    Účastník (Participant)

    a kde sa da nastavit apn internet? Videla som, ze v ios 6 sa to nastavovat neda, ci?

    PROBLEM SOLVED:

    APN sa na ios6 neda nastavit manualne, treba ist do prehliadaca, zadat http://www.unlockit.co.nz – ist na tmobile a aplikacia APN automaticky nastavi:

    http://www.unlockit.co.nz/mobilesettings/settings.php?id=259

    DIKI!

    #339622
    iTuxx
    Moderátor

    O2 ma APN o2internet

Zobrazuje sa 6 príspevkov - 1 až 6 (z celkového počtu 6 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.