Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › MBP reklamacia
- This topic has 13 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated pred 16 years, 10 months by samoo.
-
AutorPríspevky
-
1. januára 2008 o 16:29 #56025thÚčastník (Participant)
Ahojte. Mam moznost prekupit pouzivany MBP kupeny v zahranici od znameho, ktory k tomu ma papiere s je to este v zaruke. Ako to je s moznostou neskorsej reklamacie na Slovensku? Zaujima ma v ramci zaruky a aj pozarucny servis.
1. januára 2008 o 16:49 #115162Dominik BaloghÚčastník (Participant)Zahranicne maju zaruku jeden rok worldwide (celosvetovo), cize servis urobi napriklad Software Partner (swp.sk), alebo Macservis.cz, ale mal by ho vziat hocijaky predajca.
1. januára 2008 o 17:03 #115163thÚčastník (Participant)Je mozne dokupit na Slovensku predlzenu zaruku? Znamy s nim problem nemal, ale cert nikdy nespi.
1. januára 2008 o 17:04 #115164JalkoÚčastník (Participant)nieje to tak ze ta worldwide zaruka sa vztahuje iba na oficialne zastupenie a nasi predajcovia taky stroj nemusia zarucne servisovat(ak nechcu) ?
1. januára 2008 o 19:01 #115166Dominik BaloghÚčastník (Participant)th: predlzena zaruka sa neda zatial zakupit, neexistuje u nas taka moznost.
Jalko: nerozumiem, ake oficialne zastupenie?
1. januára 2008 o 19:01 #115167KompiÚčastník (Participant)Ak to je z USA, tak na to zabudni, ze ti to niekto zreklamuje. Ak je to z unie, je to nieco ine, to by uz mohlo ist. Ale nezabudaj, ze si na slovensku.
Pamatam si jednu reklamaciu. Kamarati si doniesli toshiby z USA, obaja mali problem s maticnou doskou. Aj zaruka bola medzinarodna. Ked to riesili, tak nakoniec po kopec listoch, vyvolavaniach a behaniach im to nakoniec do 7 mesiacov konecne spravili, aj to len tak ze maticna doska bola miesto povodnej americkej nahradena za europe format. Sice im potom nesiel ziaden pribaleny soft, ale aspon im notebooky isli.
Rovnako je na tom dell. A mysliet si, ze ti niekto nieco zreklamuje, ak to u neho nekupis. Ako hovorim, nezabudaj, ze si na slovensku.
PS : s notebookom to mas tak, ak sa ti nic nepokazi za prvy mesiac, tak ani za prve dva roky, a ked sa uz pokazi, je to casto kabel na nabijacke a tak proste kupis novu nabijacu a je vyriesene. Tolko moj nazor.
1. januára 2008 o 19:11 #115168Dominik BaloghÚčastník (Participant)Kompi: “Ak to je z USA, tak na to zabudni, ze ti to niekto zreklamuje”.
Na zaklade coho si presdvedceny, ze tovar z USA sa v EU neda vyreklamovat? Odkial mas informacie? Nezavadzaj prosim vymyslenymi informaciami.
– Toshiba moze mat naviac celkom inu reklamacnu politiku
– Dell ma svetovo asi najlepsi servis zo vsetkeho hardwaru, aj preto je to v korporatnej sfere najviac kupovana znacka pocitacov a serveroveho prislusenstvaPodla informacii, ktore sa podarilo ziskat MacBlogu od predajcov, sa Apple tovar z USA da u nas vyreklamovat pocas prveho roka. To iste by malo platit podla mojho nazoru aj pri nakupe v EU, kedze tam je technicka bariera este mensia.
1. januára 2008 o 20:14 #115171KompiÚčastník (Participant)Dominik, pytas sa odkial mam informacie. Mam ich z vlastnej skusenosti.
Dellka mam doma 2 a ze su to dobre stroje, o tom nie je pochyb. Ale bol som v USA a 100X dookola som na vsetkych moznych zakaznickych linkach riesil tuto zaruku. Az to dospelo, ze mi konecne niekto zodpovedny povedal, ze ta zaruka nebude platit.
Ze je dell skvely. Predava strasne vela. Ale v lete ked som kupoval tak Vosto 1500 mi doslo hned ale inspirom 1420. napisali mi, ze mi ho poslu 23 Juna, dostal som ho po 6 urgenciach na konci augusta. Pozri si na forach, ako naraz oneskorili aj 60.000 notebookov. Na notebookreview.com mali forum, kde sa prihlasovali, komu najviac predlzia objednavku. .. bola to najnavstevovanejsia stranka na serveri. Daj do googla DELL-ay. A ver mi, ta zaruka !NEPLATI! na slovensku ani v europe, co dava dell v USA. A ver mi, ze ma tato informacia stala dost sedivych vlasov na hlave.
K Toshibe. Dal by som ti kontakt na tych chalanov, ktori si reklamaciu u autoritovaneho predajcu v Martine riesili. Este teraz im stupne tlak, ked si na to spomenu. A zisti si ako to funguje. Jedna osoba je jedna firma a jedna osoba vie vsetko. Ak tam jedna osoba nie je tak kecas so sekretarkou 2 mesiace.. To je tak !SKUSENOST!
A este k tomu EU, to nejde o EU ale o americanov. Ta je vzdy problem. Jedine co som cital, nie je problem u IBM, jedine tato znacka ti vyreklamuje, ako ma.
A k tomu, ze zavadzam, ty mas svoju pravdu a ja zasa svoju. Asi to bude tym, ze som kazde leto v USA a neviem, ako to je. Ale aby som bol uprimny, ako je to z apple na slovensku, tak to neviem. Mozno to bude bezproblemove.
1. januára 2008 o 21:18 #115174thÚčastník (Participant)No to je informacii! Dakujem vsetkym. Este na upresnenie, MBP bol kupovany niekde v azijskych krajinach (neviem presne kde). Takze som z toho nadalej jelen.
1. januára 2008 o 21:23 #115175mato63Účastník (Participant)Jalko ma pravdu. Nemozes reklamovat Mac z USA ,azie a pod. na Slovensku,lebo tu nie je ziadne oficialna predajna Apple. :)
2. januára 2008 o 0:52 #115180KikoÚčastník (Participant)Kompi: myslím že dosť záleží na tom akého della si prinesieš, ak si kúpiš nieakého Latituda tak dosť pochybujem že by ti ho tu nevyreklamovali. A druhá vec je akú záruku myslíš u Dellu, podľa toho čo viem tak ak si dokúpiš At Home service mali by ti ten Dell opraviť všade kde sa daný model predáva, inak musíš zaplatiť dopravu do krajiny kde sa predáva aby ti ho opravili, ale u Inspironov a Vostier je to cele trocha otázne pretože všade sa tie modely možu trocha líšiť, ale ako som písal ak máš Latitude mali by ti to spraviť všade kde má Dell zastúpenie.
2. januára 2008 o 10:06 #115188KompiÚčastník (Participant)Hej, povedal si to presne, mali :). V USA je to z pevnej linky zadarmo volat na infolinku a servis dellu. Tak som 2x absolvoval 45 minutove pokecy s niekym “pockajte prepojim vas na ine pracovisko” a nakoniec ma prepajali dookola, az ma prepojili na nejakeho “sefa” a ten mi oznamil, ze to z “najvacsou” pravdepodobnostou nepojde. A toto ked ti povie niekto, u koho ides kupovat viacero notebokov, tak asi na to mieco bude. Ved tym straca ten notebook na predajnosti…
Tazko sa vsak riesi, ci by to vazne neslo. Prva vec je prist s e-mail recieve natlacenym na A4 do nejakej slovenskej predajne a povedat, viete co, kupil som ho v USA toto sa mi pokazilo, viete mi to zreklamovat. Ono ale sme na slovensku… a hlavny problem slovenska je najst “dostatocne velku” a “specializovanu” predajnu na DELL, kde aj vedia co s tym.
V kazdom pripade, az taku najdete, budem rad, ked mi date vediet, budem mat kludnejsie srdce s mojimi notebookmi.
2. januára 2008 o 10:27 #115189Dominik BaloghÚčastník (Participant)Kompi:
skus Zero, s. r. o
momentalne im nejde web, takze Google Cache:
2. januára 2008 o 17:34 #115241samooÚčastník (Participant)pred mesiacom som kupoval macbook v usa, pred tym som sa pytal myslim v SWP ze ako je to s tou medzinarodnou zarukou, odpovedali mi ze to uplne bez problemov zreklamuju. to povazujem za dostatocne doveryhodne..
co sa tyka ostatnych znaciek je to v tomto threade myslim uplne nepodstatne..
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.