MacBook Pro 13”

Domov Diskusné Fóra Ostatné MacBook Pro 13”

Zobrazuje sa 18 príspevkov - 1 až 18 (z celkového počtu 18 )
  • Autor
    Príspevky
  • #72029
    White
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň!

    Rada by som počula nejaký názor na moju situáciu.

    Nie som žiadny profesionál, nerobím nič s grafikou no tento malý zázrak mi doslova učaroval.
    Všade o ňom počúvam, že je to naozaj dobrý notebook. A že jednoznačne tá cena má svoj význam. Nebudú žiadne problémy ako na windowse a podobne.
    Ale keďže nemám s grafikou nič spoločné a veľa ľudí mi povedalo, že v tom prípade je mi Mac zbytočný, tak by som chcela počuť názor aj niekoho iného. Niekoho kto s tým má nejaké skúsenosti.
    Notebook by som využivala ako bežný študent na vysokej škole nie som si istá či by sa mi tato kúpa oplatila. Hoci verím že sklamaná by som určite nebola.
    No možno by ste mi vedeli poradiť či sa mám nasmerovať nejakým iným smerom ale si len vybrať iný MacBook.

    Ďakujem :)

    #229226
    Xfire
    Účastník (Participant)

    nemyslim ze aj ked niesi grafik nevyuzijes to :) j amam na grafiku imaca.. ale macbook vyuzivam plne na multimedia… tj surfovanie na nete.. pocuvanie hudby a pod… velka vyhoda je podsvietena klavesnica, takziet aj touchpad je vynikajuci.. jednoducho sa vsetko na na nom nastavis, multitouch je vyborna vec tiez. 1 prst, 2,3,4 prsty :)) … ale ako DJ macbooka pouzivam hlavne na software v ktorom po akciach hravam… Mal som vela notebookov ale so ziadnym som nebol spokojny ako s macbookom… bateria vydrzi dlhsie ako na inych notebookoch… display je krasne cisty.. nadherne farby, a aj svietivost je dost dobra.. sak v jedoduchosti je krasa… :)

    #229228
    zmija
    Účastník (Participant)