Lokalizácia Office na Macbook Pro 2017.

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Lokalizácia Office na Macbook Pro 2017.

Zobrazuje sa 7 príspevkov - 1 až 7 (z celkového počtu 7 )
  • Autor
    Lubco
    Účastník (Participant)

Nedávno som si kúpil používaný Macbook Pro 13” 2017. Je na ňom anglická inštalácia Office 2011 verzia 14.0.0.

Existuje možnosť doinštalovať ktejto verzii SK lokalizáciu alebo treba Office preinštalovať?

Neviete či je ten Office štandardnou súčasťou Macbook Pro alebo je to pozostatok po predchádzajúvom majiteľovi?

Dík.

Ľuboš

eidam
    Účastník (Participant)

Ahoj Ľuboš, pokiaľ viem, tak Office nie je súčasťou Macbookov. Mne pomohlo spraviť aktualizáciu Office a v rámci nej bola aj slovenská lokalizácia.

Lubco
    Účastník (Participant)

Eidam dík za radu, skúšal som, ale aktualizácia nenachádza aktualizačný server.

Neviem či som to robil správne, som s Macbookom začiatočník.  Aktualizáciu som skúsil spustiť cez Help a Check for updates vo Worde aj v Exceli. Niečo ako update celého balíka som nenašiel.

Prekvapilo ma, že som tam našiel balík Office, lebo Macbook som kupoval v továrenskom nastavení. Excel aj Word sú registrované priamo na moje meno. Preto ma napadlo, či nie sú súčasťou.

Ľuboš.

ervin11
    Účastník (Participant)

Pokiaľ viem, MS Office 2011 slovenský nebol. Rozhranie by ani tak nevadilo v angličtine, ale nebola ani slovenská kontrola pravopisu, ani sa nedala nijakým spôsobom skopírovať z Windows Office (vďaka, Microsoft!). Vyššie verzie už sú v slovenčine a fungujú bez problémov aj s kontrolou pravopisu.

subside
    Účastník (Participant)

Návod na inštaláciu gramatiky do MS Office 2011 nájdeš napr. tu

ervin11
    Účastník (Participant)

Nezmysel. Office 2011 slovenský nikdy nebol a so slovenčinou nedokázal pracovať. (ne)dorobky tretích strán boli s pochybnou funkčnosťou a maximálne doinštalovali slovníky, čo sa aj so zatvorenými očami dá iba ťažko považovať za úplnú lokalizáciu.

Tomas128
    Účastník (Participant)