iStyle Košice? Nikdy viac!

Domov Diskusné Fóra Ostatné iStyle Košice? Nikdy viac!

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 39 )
  • Autor
    Príspevky
  • #60934
    typko
    Účastník (Participant)

    Vsetkych Vas zdravim…
    … v tomto prispevku (pribehu) sa docitate o tom, ako predajca moze poskakat po hlave zakaznikovy s tym, ze este aj pravo je na jeho strane. Ach, keby si len ten zakaznik dal na samom zaciatku vacsi pozor!
    (tento prispevok berte ponaucenie, pretoze lepsie je sa ucit z chyb inych ako z tych svojich :)

    Rozhodol som sa prispiet do tohto blogu so staznostou na Kosicky iStyle a uz som sa aj presvedcil, ze niesom prvy a urcite ani nie posledny, ak pristum zamestnancov v iStyle Ke voci zakaznikom bude aj nadalej rovnaky ako doposial. Mam za sebou uz jednu starsiu skusenost s touto predajnou z pred dvoch rokov, co sa tyka absoulutnej neochoty servisneho technika (vsetci ho dobre pozname), ale co sa mi stalo v uplynulych dnoch, tak to presiahlo vsetke medze.

    Stvrteho februara minuleho roku, co je priblizne rok som si v iStyle Ke zakupil repasovany MacBook Pro (s dvoj rocnou zarukou), ktory mal dovtedy iba jedneho majitela, resp. majitelku a tou bola jedna zo zamestnankyn iStyle. S velkym nadsenim som si ho zakupil za 35.000 Skk (cca 1.162 eur). Na tu dobu do bola uplne skvela cena, takze som bol tak nadseny, ze som si v predajni nevsimal ziadne fyzicke chybicky krasy, ale rozbehol som sa domov aby som sa kochal v mojom MacBooku Pro. Uz v prvy den som si vsimol na rohu hlinikovej konstrukcie priehlbinku a bolo mi jasne, ze to nebol len nejaky maly uder pri polozeni notebooku napr. na stol :) V dalsie dni som si vsimol, ze adapter urcite nieje novy, co mi ani nepripadalo divne, kedze som tento notebook kupil „z druhej ruky“. Vsimol som si, ze pravdepodobne bol uz otvarany, pretoze vypadavali z neho kridielka na natacanie napajacieho kabla. Kedze moja naivita verila v dokonaly iStyle, vobec ma nenapadlo, ze v buducnosti pri pripadnej reklamacii moze nastat nejaky problem… MYLIL SOM SA!!!

    Cca o pol roka som ho predal do jednej institucie a moj znami ho dostal do spravy. Po dalsom polroku jeho “ takmer nepouzivania“, kedze sa nevyuzival v tej institucii na co sa povodne mal sa pokazil hardisk a nastal problem aj s adapterom.
    Na zaklade tychto problemov sa moj znami pokusil uplatnit reklamaciu po 1 roku od kupi MacBooku Pro.
    Po predneseni problemov a poruch MacBooku Pro sa ihned vytvorila okolo mojho znameho skupinka 4 zamestnancov iStyle KE a zacali sa ratovat, ze oni by nieco take ako pouzitu, neporusenu nabijacku alebo ine prislusenstvo nepredali, ze to musel poskodit bud on alebo majitel pred nim, cize ja. Samozrejme moj znami okamzite zavolal mne a dal mi k telefonu jednu zo zamestnankyn… Po kratko rozhovore s nou som mal jasne, ze tame za kratsi koniec a ze tu nebude stacit nejake cestne slovo, ze ja som to take dostal :D
    Zlozil som s tym, ze sme sa dohodli, ze na dalsi den tam pridem osobne, vsak pochopitelne moj znami sa nebude hadat v mojom mene :) zaujimave bolo potom to, ze po tomto telefonate vytiahol pan servisny technik na mojho znameho to, ze aj hardisk musel byt poskodeny pri pade, ktory sposobil bud on alebo ja :)

    Ludia moji, nikdy nezabudnem na ten vcerajsi den a na pohlad styroch zamestnancov iStyle ako na mna pozeraju, jedna sa na mna usmieva tym usmevom v ktorom vidite: „Co tu keca ten klamar?!“, brckavy technik sa zaprisahava, ze notebook v takom stave by mi nikdy nepredal a uraza sa, ze ja z neho robim klamara a jedna z tych troch je prave prva majitelka, ktorej ten MacBook Pro musel aspon raz spadnut a neistym hlasom a jednou vetou do tohto plodneho rozhovoru hovori: „Mne nespadol.“

    Konci to tym, ze hardisk nakoniec zreklamovali, ale na opravu adaptera mozem zabudnut…

    Na zaver chcem dodat, ze nezreklamovanie adaptera ma nebude nic stat, kedze vsetke vydavky berie na seba institucia, ktorej som tento notebook predal a preto nemam dovod si vymyslat nejake rozpravky a kryvo ociernit nejaku osobu alebo spolocnost, ale urobte si na tento prispevok vlastny nazor. Ja uz nic dokazovat neviem a uz ani nemienim. Neurobte tu istu chybu ako som urobil ja a nebudte az prilis velmi dovercivi :)

    Tibor F. z Košic

    #146542
    Beiju
    Účastník (Participant)

    Prave preto nerad nakupujem veci z druhej ruky. :)
    Stastie,ze vsetko dobre dopadlo …nakoniec.. no nie?

    #146543
    markuz
    Účastník (Participant)

    Ono ten Samo je ale beťár. Obvykle, keď sa niečo stane, vždy (sa) to pokazí samo.

    V prvom si si ako šťastný majiteľ mohol všimnúť, že adaptér sa nedá rozobrať. Teda dá, ale len raz. Pri rozoberaní, resp. skôr roztrhnutí, sa vo vnútri zlomia plastové západky, ktoré ho držia pokope. Je to (aj) práve kvôli rôznym kutilom a domácim majstrom, ktorí sa radi do všetkého montujú. Takže suma sumárum, rozobratý adaptér spoznáš hneď. Pretože bude zlepený lepiacou páskou.

    No pri HDD je tých samov ešte viac. V konečnom dôsledku notebook ani nemusí spadnúť, stačí ak sa párkrát nenechá uspať a po zatvorení sa hodí do tašky. Odporúčam to opakovať pravidelne, výsledok je zaručený. Osobne by som si však aj tak nikdy nereklamoval HDD, ale radšej si kúpil kvalitnejší, vačší a rýchlejší ako pôvodný a dnes už naozaj za pár korún.

    Ako však píšeš, reklamáciu ti aj tak uznali. Občas tak možno pomôže napočítať do 10, pred tým než začneme okolo seba hádzať kamene. Ale uznaj, že taký „až-raz-vyrastiem-bude-zo-mňa-argument“ typu „Mne nespadol“ a „Ja som s tým nič nerobil“ je tvrdenie proti tvrdeniu.

    #146548
    bawy
    Moderátor

    typko: na to ti môžem povedať iba, že mi je ľúto, že v Ke nemáme poriadneho resellera.
    Podobná skúsenosť…

    http://forum.www.macblog.sk/discussion/3345/1/istyle-ke-ochota-asi-nie/

    #146550
    iUser
    Účastník (Participant)

    typko: je mi luto tvojej skusenosti, podobne skusenosti som uz zazil aj ja a malo ich nebolo. jednoducho, kym sa slovensky predajcovia naucia zdvorilosti a ustretovosti k zakaznikom, prejde este vela zim. bohuzial vela slovenskych predajcov su moskiti, pijuci z nas vonu cisla. na slovensku je vela spekulantov ako sa vyzut z poctivej a kvalitnej sluzby, napr.: uz len v BA ponukaju obedove menu za 4eur bez napoja, a to vsetko je instatne od zemiakovej kase, cez polievku az po lacne nakladanu kapustu /nazvyvanu salat/. sorry za odskocenie, v kazdom pripade kupuj nove vyrobky, a ak je nieco z druhej ruky, vzdy si to treba vyskusat a dobre pozriet.

    #146551
    MomEn
    Účastník (Participant)

    Na adresu iStyle Košice a na ich zamestnancov sa môžem vyjadriť len v tom najlepšom! Promptný, odborný a láskavý prístup ku zákazníkom, ochotné poradenstvo (aj telefonické) je pre nich samozrejmosťou. Mrzí ma, keď čítam koľko špiny ste na nich nahádzali. Pritom som u nich nebola len raz. Chodím ku nim pravidelne dva roky, mala som možnosť vidieť ich jednanie aj s ostatnými zákazníkmi a nemám najmenšie pochybnosti o tom, že by chceli zákazníka nejakým nekalým spôsobom oklamať.
    Helena Novotná, Rožňava

    #146552
    markuz
    Účastník (Participant)

    bawy: Skús si najprv zistiť, aké sú servisné podmienky na uznanie reklamácie. Vydáva ich Apple a sú zasielané do každého certifikovaného servisu. Takže, ak má raz servis predpísaný akýkoľvek počet pixelov na uznanie (a priznajme si, že tie panely v MB nie sú bohvieaké), tak ti to buď neuznajú, alebo ti to uznajú, ale potom to zaplatia z vlastného vrecka. Jednoducho im to Apple nezakceptuje ako oprávnenú reklamáciu. Servisné podmienky si určuje Apple, nie technik.

    #146554
    Dominik Balogh
    Účastník (Participant)

    Rok je príliš dlhá doba na to, aby si sa mohol vrátiť a hádať sa, že bolo zariadenie poškodené už pri kúpe. Mohol si s tým prísť na druhý deň.

    Povinnosťou kupujúceho je vo vlastnom záujme si výrobok dôkladne prezrieť, aj keď je nový, a o to dôkladnejšie, ak už bol používaný.

    #146555
    pablos
    Účastník (Participant)

    @markuz co je zle na tom regulerne uspat notebook, pockat pokial sa uplne uspi, cize blika dioda a potom ho vlozit do tasky a prenasat? Nieco mi uslo? nie je disk nahodou v tomto stave off a spusta sa az pri opatovnom starte? ako by to malo poskodit booku?

    #146556
    markuz
    Účastník (Participant)

    pablos: Ušlo ti akurát jedno „ne“ :-) Písal som, ak sa „nenechá uspať“ a nie „nechá uspať“. Samozrejme v sleep mode by sa pri prenášaní MB nemalo nič stať. Ja som žiaden Mac nevypol už roky. Veľa ľudí si však myslí, že akonáhle zavrú notebook, tak je okamžite v sleep mode a hodia ho do tašky.

    #146557
    pepa007
    Účastník (Participant)

    40 let komunismu se bohužel projevilo mimo jiné v tom, že si prodavač vůbec dovolí zpochybňovat tvrzení kupujícího. obvinit zákazníka ze lži, to je prostě vrchol drzosti. samozřejmě je riziko, že se najdou vychcánkové, kteří toho budou zneužívat. ale to je riziko toho obchodníka a retail businessu obecně.

    #146570
    pablos
    Účastník (Participant)

    @markuz aha, tak to mi naozaj uslo :-)

    #146589
    tomco
    Účastník (Participant)

    Nikdy som nekupoval v iStyle v KE. Chcel som si tam raz kupit ipod shuffle, ale pred vianocami ho uz nemali. Tak som hladal ine predajne a nasiel som MCN s.r.o. na Prazskej 2 v KE. Samozrejme tam ten ipod shuffle mali. Svoj MacBook som kupil asi o pol roka na to, tak isto v MCN. Robia s Macmi uz dlhe roky a ozaj sa vyznaju. Nemal som s nimi nikdy ziaden problem. Vsetko co som chcel mi opravili alebo vyreklamovali, poradili.

    #146593
    ervin11
    Účastník (Participant)

    tomco: aha, asi tam pojdem. Ked som videl ich profesionalne web stranky s najnovsimi cennikmi, tak nevaham a okamzite utekam… Ktorym smerom, to je uz druha vec… ;)

    #146594
    tomco
    Účastník (Participant)

    web je onicom to je fakt. ale ja som nehovoril o webe predsa :-)

    #146596
    raul
    Moderátor

    pepa007: na druhej strane, mam pocit, ze v cechach ste v tomto na mile od nas vzdialeni vpred… U nas na slovensku je to katastrofa…

    K teme: nejde o to, ci zakaznik bol alebo nebol v prave, ale o to, ze si viem celkom zivo predstavit ten arogantny pristup… Dost mi to pripomina moju skusenost s macsystems.. Nechal som im tam z apol hodinu 120.000Sk, ale ten pristup ste mali vidiet..

    No co uz… Snad casom…

    #146604
    gorky
    Účastník (Participant)

    to raul: na slovensku je to fakt par rokov za opicami. minule som smejdil v apple v auparku a ostal som sokovany aroganciou predavajucich. v tomto mam v bratislave dobru skusenost s swp v office. zas na druhu stranu, pred mesiacom som nakupoval v usa a bol som tiez sokovany apple support. dost mi to pripominalo support t-comu. pingpongovali si ma… este aj ani v apple store neboli moc ochotni.baba z genius bar ma na americke pomery dost drzo poslal do riti,co som ale pripisal predvianocnemu obdobiu – bolo to tam peklo. ale ked som uz prejavil nespokojnost,tak to hned vyresili. predaj bol samozrejme o inom.
    …tiez suhlasim,ze jedna vec je zodpovednost kupujuceho,ale druha serioznost predavajuceho.

    #146606
    markuz
    Účastník (Participant)

    Myslím, že netreba veľkú predstavivosť aj na drzosť kupujúceho. Kto z vás nežije vo vákuu, tak sa s takými stretáva denne. Ja som drzých klientov zažil až až.

    Pokazenie výrobku môžme zvaliť na nejakého rákosníka, ktorému pri montovaní v Číne padla dovnútra nejaká ryža alebo niečo podobné. Príde mi však trochu zvláštne, ak niekto tvrdí, že po ročnom bezproblémovom používaní nejakého výrobku, je na vine obchodník. Ak mám voči výrobku výhrady, treba ich riešiť okamžite alebo taký tovar neprebrať. Servisní technici (či už v KE, BA, alebo následne priamo v Apple), ktorí to posudzujú, v konečnom dôsledku aj tak prídu na príčinu zlyhania. Nabudúce by preto určite pomohlo trochu úprimnosti a korektnosti aj zo strany zákazníkov.

    #146610
    mrzo
    Účastník (Participant)

    2 markuz – to ako myslis, ze po roku pouzivania sa uz nic nemoze pokazit resp. ak sa pokazi je to vina zakaznika? Nikto nevravi, ze to je vina obchodnika ale obchodnik je povinny to prereklamovat ak sa nemylim. Nevravim, ze kazdy zakaznik na Slovensku je poctivost sama ale o jednani slovenskych obchodnikov mi nie raz referovali aj zahranicni hostia(hodne sokovany arogantnym spravanim a „mam v pazi style“ uz pri nakupe), ktori su hold zvyknuty, ze zakaznik je pan, pricom na Slovensku je zakaznik pre vacsinu obchodnikov len penazenka, ktora prinesie love do obchodu, odide a tym to konci.

    #146693
    pythoon007
    Účastník (Participant)

    Chybu si urobil ty nie iStyle, kupoval si vec z druhej ruky a pri kúpe si si ju ani poradne nepozrel.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 39 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.