iPod Shuffle (1gen) – problémy s iTunes, vždy zamrzne

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes iPod Shuffle (1gen) – problémy s iTunes, vždy zamrzne

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Autor
    Príspevky
  • #55145
    Zedjunior
    Účastník (Participant)

    Ahoj, nedávno jsem si pořídil iPod Shuffle první generaci. Fungoval, ale pak (myslím, že po aktualizaci firmware) najednou se začal sekat celý iTunes, když jsem chtěl nechat nahrát muziku do něj nebo jen něco přenastavit. Poslal jsem ho na reklamaci, po necelém měsíci se vrátil. V obchodě kde jsem si ho po reklamaci vyzvedl, byl ještě OK (zkoušeli jsme ho). Doma jsem ho zapojil, aktualizoval firmware na verzi 1.1.5 a začalo to znovu. Hledal jsem tedy na internetu a našel jsem software od Apple (iPod Reset Utility) který by toto měl opravit. Opravil, nahrál jsem si hudbu a po druhém připojení to začalo zas. iTunes zamrz a po několika minutách z něj vylezlo: “The iPod “Zedjunior iPod” cannot be synced. The required disc cannot be found.” Nevím si s ním už vůbec rady, myslím si, že chyba je asi ve firmwaru, protože pokaždé jeho aktualizaci se to začne opakovat. Nevíte prosím někdo jak to opravit? Děkuji mnohokrát!

    #110141
    Hanka
    Účastník (Participant)

    Mam rovnaký problém, akurát že s 2G shuffle. Skúšala som aktualizácie, niekoľkonásobný restore iPodu, zrušenie diskového použitia, zmazanie Library a nahranie nanovo. Nanešťastie nič z toho nepomohlo a správu “The iPod cannot be synced. The required disc cannot be found.” Hudbu do iPodu momentálne nahrávam na viackrát, po skúšaní sa dá dopracovať k výsledku, aj keď občas so zvýšeným adrenalínom. Kým nevyjde nejaký ďalší firmware, obávam sa, že sa toho nezbavíme.

    #110149
    Zedjunior
    Účastník (Participant)

    Tento problém řeší také ve fóru na serveru MujMac, http://forum.mujmac.cz/read.php?148,2235081,2236005#msg-2236005 jsou tam napsané nějaké možnosti opravy. Ale ani jedna mi nepomohla, bohužel.

    #259324
    Dada40
    Účastník (Participant)

    ahoj,chcela by som sa opytat ci niekto nevie ako sa da zmazat ucet(apple ID) na iTunes,dakujem.

Zobrazujú sa 4 príspevky - 1 až 4 (z celkového počtu 4)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.