Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › iPhone 4S – nedostupny pre hovory i napriek signalu
- This topic has 640 odpovedí, 104 hlasov, and was last updated pred 13 years by Robik.
-
AutorPríspevky
-
12. novembra 2011 o 0:58 #288537MayoHÚčastník (Participant)
A dalsim riesenim je rozsirovanie tychto skusenosti co najvacsej verejnosti, nech sa to siri ako lavina. Ver mi, mam s tym skusenosti. Nezabije ich to, ale ani nepotesi.
FB ako Pst Sro Zvolen keby nieco, zdielanie a lavina sa spusta12. novembra 2011 o 10:14 #288560RobikÚčastník (Participant)MayoH, v Telekome je to rovnake … prisiel som s reklamaciou, teta sa tvarila, ze o tom nikdy nepocula a doslova mi neverila. Nemohol som jej to ukazat, lebo som resetol iP4S, ale vsetko som mal dokladne zdokumentovane … 22 stran fotografii a popisu. Ku koncu, ked som odchadzal mi vsak povedala, ze sama mala ten problem a ze ho, ako firemny telefon, vratila. Par hodin predtym vsak na zakaznickej linke mi povedali, ze to eviduju ako casty problem, ale iP4S vymienaju kus za kus len po posudeni v servise.
12. novembra 2011 o 10:37 #288564wakkeeÚčastník (Participant)skusali ste niekto vlozit simku z telefonu kde to blbne do telefonu kde to funguje aby sa zistilo ci to je telefonom alebo kartou, samozrejme telefony by mali byt v default nastaveni po cistom restore.
12. novembra 2011 o 11:19 #288570FrostmannÚčastník (Participant)Mam Ten isty problem Iphone 4s white. Prevolane s Telekoko… Chlapik priznal ze o probleme vedia a riesi sa s Applom. Ze to testovali, ze sim karta to nieje a 3G siet taktiez nie. Ze bud HW problem ale SW. V kazdom pripade mi dal dve moznosti, pockat, alebo reklamovat telefon. Soms a ho pytal ze ci je normalne mat tehlu za 700€ odpoved, je mi to luto ale viac Vam nepomozem :D :D nice. Inac orange alebo Telekoko je to jedna diera do ktorej serete.
12. novembra 2011 o 11:29 #288572howoarangÚčastník (Participant)@ Frostmann
ja mam iP 4S 16GB z telekomu a nemam problem, to je ale jedno. Len by ma zaujimalo, co by si robil ty, keby si pracoval v telekome / orangei za prepaskou a prisiel by niekto s tymto problemom za tebou? ako by si reagoval? takisto by si my asi povedal, ze bud to da zreklamovat, alebo ma pockat na vyjadrenie z Apple, nie?
12. novembra 2011 o 11:34 #288573FrostmannÚčastník (Participant)to: howoarang
Pracujem ako obchodny manazer pre jednu IT spolocnost. A na predaj nefunkcneho tovaru existuje zakon, ktory hovori, ze nemozes predat nieco nefunkcne a ak ano musis zjednat napravu vymenou noveho zariadenia na zaklade dohody so spotrebitelom, alebo vratenie penazi. Samozrejma je to obsirnejsie toto je len v skratke. Tu skor ide bud o neinformovanost predajcov, alebo neznalost svojich prav na strane spotrebitela.12. novembra 2011 o 11:51 #288576enkoÚčastník (Participant)nie som pracovnikom orange/telekomu, ale v chcem sa trosku zastat vsetkych ludi ktori robi “customer care” lebo, su to ludia kt. su takou pomyselnou naraznikovou zonou medzi gigantmi ( orange, telekom ) a medzi nahnevanymi ludmi a velakrat si vypocuju nadavky na svoju osobu a pritom za nic nemozu.. tiez je pravda, ze prave tito ludia by si mali byt ako prvi vedomi toho, ze tie nadavky nepatria im, ale mozno spolocnosti a mozno v tomto pripade aj spolocnosti apple, kedze chyba sa este len lokalizuje a zatial nikto nevie kto je na vine.. to ze nevymienaju kus za kus je postoj celej spolocnosti ( a myslim si ze vymena kus za kus nema ani oporu v zakone ) tiez treba brat do uvahy ze takmer vsetky predajne operatorov su cudzie sro-cky kt. funguju pod znackou telekom/orange a asi zavisi aky postoj k vymene telefonov ma ta ci ona pobocka/sro-cka
12. novembra 2011 o 12:28 #288577MoRFiÚčastník (Participant)MayoH:
odporucam skusit operatora, ktory si ta neviaze kvoli dotovanemu telefonu a nezije len z toho ze ked si ta zaviazal tak mu uz pekne plat, a pred koncom viazanosti si ta zase pekne nalaka novym telefonom, operator svoje sluzby ako pristup k zakaznikom(zaviazancom) nepropaguje v mediach a pod, ja som presiel do O2 a som velmi spokojny. zrazu sa vsetko da, vsetko je mozne, vsetko je lacnejsie… vrelo odporucam kazdemu, hoci si tel. musi “zohnat” sam. sorry za offtopic.
12. novembra 2011 o 12:31 #288578misnczÚčastník (Participant)Mam iP 4S 16GB a s nim problem nemam. Nicmene mam v okoli par lidi, co popisovany problem maji, ale nikdy ne s 16GB variantou – vsichni maji 32GB. Mozna to by mohlo byt voditko …
12. novembra 2011 o 12:42 #288579FrostmannÚčastník (Participant)To Misncz: Ja mam 16GB variantu a mam ten problem.
12. novembra 2011 o 12:44 #288580FrostmannÚčastník (Participant)Este ohaldom tej reklamacie : Vsimnite si neodstranitelne chyby co je tento pripad.
REKLAMOVANIE TOVARU
– reklamácia je opodstatnená, ak tovar spĺňa tieto dve podmienky:
1, musí maĢ vadu, kvôli kt. nie je možné tovar ďalej používaĢ
2,spotrebiteľ musí reklamáciu uplatniĢ v zákonom stanovenej lehote
Charakter závad
– ich škála je veľmi pestrá a zákon ich rozdeľuje na dve skupiny: odstraniteľné a neodstraniteľné
ODSTRANITEĽNÉ CHYBY- možmo opravou odstrániĢ
– výrobca je povinný túto chybu odstrániĢ, čas počas ktorého bola chyba odstraňovaná sa neráta do záručnej
lehoty, čiže v tomto čase záručná lehota neplynie
– ak by sa závada na tom istom výrobku opakovala viackrát(3-4) spotrebiteľ môže žiadaĢ späĢ svoje peniaze alebo
nový výrobok
NEODSTRANITEĽNÉ CHYBY- ak má tovar takúto chybu spotrebiteľ má nárok na vrátenie tovaru, na výmenu za
bezchybný kus alebo na poskytnutie primeranej peňažnej zľavy
– od času výmeny za nový tovar začne znova plynúĢ záručná lehota
– predávajúci nemá právo nútiĢ kupujúceho kúpiĢ si iný tovar v rovnakej hodnote ak by kupujúci chcel peniaze
Záručné lehot12. novembra 2011 o 13:54 #288594Demo2912Účastník (Participant)Takze vcera som bol dat svoj iPhone 4S 16 GB na reklamaciu, uz som to nemohol vydrzat s takym drahym tazitkom. Uvidime, ako to dopadne.
12. novembra 2011 o 16:07 #288622FrostmannÚčastník (Participant)No fajn vypadla mi siet a uz asi 3h nejde naskocit, dokonca pred malou chvilou mi vyhodilo ze neplatna SIM karta. Moje podozrenie pada naozaj na vadne sim. Je inac original nieje orezana.
12. novembra 2011 o 16:38 #288631ApexÚčastník (Participant)iPhone 4S 16 GB na reklamacii, katastrofalny pristup tmobile sa mi znova potvrdil, este aj simku som si musel platit, aby som ju narval do toho crepu co mi dali ako nahradny telefon.
12. novembra 2011 o 17:01 #288637MoRFiÚčastník (Participant)Apex, a to si ju zaplatis este raz ked budes chciet microSIM :) mohol si si radsej kupit adapter na microSIM, malo by to mozno uplatnenie do buducna.
12. novembra 2011 o 17:28 #288640ApexÚčastník (Participant)Adapter som kupit chcel, len ho nikde nemaju [orange,o2,tmobile], tak som kupil microsim znova ale v tej redukcii,s tym ze to potom vylomim, ked mi pride dufam opraveny iphone :)
12. novembra 2011 o 17:52 #288643FrostmannÚčastník (Participant)To Apex: pochybujem ze opraveny max ti ho vymenia ks/ks. NA slovensku neexistuej servis ktory by mohol robit ine nez SW opravy :-)
12. novembra 2011 o 18:03 #288646ApexÚčastník (Participant)Zle som sa vyjadril :) Dufam funkcny iphone, lebo nikde nemam zaruku ze aj ten novy nebude robit to iste co tento.
12. novembra 2011 o 18:12 #288647MoRFiÚčastník (Participant)pri kroku ktory si podstupil su 2 moznosti:
1, telefo dojde do servisu k technikovi, zavada sa prejavi, vymeni ho kus za kus, kedze iphony sa v servise neopravuju ale menia sa cele, s tym ze to nie je ako vymena kusu za novy u operatora, ale na zarucnom liste ti prelepia IMEI novou nalepkou. v statuse opravy budes mat napisane ze sa zavada prejavila, vymena swap modulu. otazne bude, ci novy kus bude OK :)
2, telefon dojde do servisu k technikovi, zavada sa neprejavi, telefon sa odosle s5 s tym ze zavada sa neprejavila a budes sa hadat s tmobilom, resp napises odvolanie a telefon sa zase odosle do servisu. v tejto druhej variante je este mozne ze skusia nanovo nahrat SW.
12. novembra 2011 o 22:47 #288671MayoHÚčastník (Participant)Vsetkym ktori reagovali na mna:
Velmi dobre poznam zakon, mal som tu “cest” sporit sa s Zralok computerom, vtedy som vsak este nepoznal paragrafy.
Mne nejde o to, ze predali vadny kus a keby som bol ostrejsi donutil by som ich napisat iny papier ako pos.any reklamacny protokol (predali mi telefon s ktorym sa telefonovat neda- fajka zhasla a mam ich tam kde ich chcem mat. Na to su paragrafy a tie su jasne, nezmoze nic ani najsamdrahsi pravnik, verte mi, je to tak. Mam telefonov na firme dostatok tak som im to hodil na stol nech to riesia ako chcu, pockam si na 4S lebo ho chcem, len funkcny a preco nevyuzit moznost kupit ho lacnejsie.
Taktiez viem, ze ti (s prepacenim) robotnici za pultom za to nemozu. Ved som im to aj niekolkokrat povedal, ze som nie nahnevany na nich ako osoby ale na O R A N G E ako taky, ktory sa chova tak ako sa chova. Ved mi klamal pracovnik na linke 905 !!! a aj zamestnanec predajne vo Zvolene, inac by som si setril cestu a cas (a tym aj dvojnasobne naklady na cestu ZV-BB). Pytam sa- kto mi to nahradi ??? Keby som sa ja choval k svojim zakaznikom takto SVINSKY !!!!! tak uz davno nemam firmu ale bud som pod mostom alebo za prepazkou nejakeho zamestnavatela. Tu ide o princip. Predali (Orange) vadnu vec a ak ma chcu mat ako zakaznika musia sa ku mne spravat korektne. A ked nie tak ja nebudem ten, ktory im bude este aj platit za ich ( z mojho pohladu nekorektny) pristup. Miesto toho aby si snazili udrzat dobre meno tvaria sa ze sa nic nedeje a NADALEJ oblbuju ludi ze o tom nevedia.
Len a len toto ma drazdi a preto som rozhodnuty. Uz je prec doba kedy sa musela drzat huba a krok, uz sa musi aj taky moloch ako v tomto pripade Orange trocha obracat ak si chce udrzat meno a tym aj zakaznikov. Privital by som, keby sa link na toto vlakno dostal vsade kde len moze aby bolo tych “dobehnutych” co najmenej a co najviac tych, ktori od takejto neserioznej spolocnosti odidu. O toto mi ide, o nic ine. Pevnu linku doma som zrusil uz davno, takisto pre tento isty dovod.
A ci to bude Telekom alebo O2 kto ich nahradi to mi je jedno, urobim si prieskum a rozhodnem sa.
Bojujme, ked budeme nadalej mlcat budu si dalej robit z nas blaznov…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.