Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › iPhone 4S – nedostupny pre hovory i napriek signalu
- This topic has 640 odpovedí, 104 hlasov, and was last updated pred 13 years by Robik.
-
AutorPríspevky
-
17. novembra 2011 o 18:14 #289500baboÚčastník (Participant)
@trinitrotoluen: no to si ma nepotesil, obvolavat vsetky predajne kde mozu mat 5rocnu 128kB sim, to nie je zrovna to, po com by som tuzil :) a teda microsim najnovsie neposkytuju asi vobec :( sucasny stav moc nepotesi :)
17. novembra 2011 o 18:48 #289507MitoÚčastník (Participant)Zdravím,plánujem si kúpiť nový iPhone 4S od T-mobilu,mám radšej počkať? Budem ho používať normálne z T-mobile kartou
17. novembra 2011 o 19:02 #289509blokoÚčastník (Participant)I had an Iphone 4 before my 4s. Apple technical support says that the microsim from the apple 4 isn’t compatible with the 4s, they told me that all the providers in europe were told about this before the lunch and they should give out new sims.
Now I explained that I was in Kazakhstan for the moment and wanted to know the differances so I could tell the local providers. They did not have this info but they told me to try with a card that had not been used on any other phone. ”Prispevok z apple support fora, ak je to pravda tak je to na bejzbolku
17. novembra 2011 o 19:17 #289510Dano_CÚčastník (Participant)Ked to je pravda, tak tomu sa vravi riadny o*eb!!! To je riadne svinstvo, ked operatori este pred predajom vedeli, ze treba nejake nove SIM, lebo tie ktore sa pouzivali v 4-ke, nebudu kompatibilne s S.
17. novembra 2011 o 19:34 #289516dzankouÚčastník (Participant)cakal som kym budem mat relevantne udaje pre svoju potrebu: vysledok:
dva iP4S – ziadne problemy
siet na ktorej oba bezia: O2-SK
vydrz: priemer 3dni pri velmi striedmych nastaveniach (ziadne push notifications, jeden email s 1hod intervalom kontroly, SIRI OFF, Viber OFF) A pri velmi striedmom pouzivani!!!
cize par telefonatov a iMessage (nic pre mna) :)))TRETI je v pohotovostnom rezime a zatial je vydrz 8,5 dňa (cize uz viac ako 200h) zostavaju 4%.
aspon bude format baterieU mna spokojnost
17. novembra 2011 o 19:43 #289517ApexÚčastník (Participant)@Bloko & Dano_c:
Toto tu uz bolo spominane a ak to je pravda, tak potom naozaj nechapem preco v manualoch k iPhonom 4S ktore su kupovane bez kontraktu [ci uz oficialne z apple store, alebo od retailera] nie je nic s nekompatibilitou spomenute :) Jednoducho fuckup ako hovado. Aj zo strany Applu a aj zo strany operatorov.17. novembra 2011 o 21:16 #289526buffonÚčastník (Participant)V decembri si chcem brat Iphon 4S cez Telekom, akoze nemyslia vazne toto dufam a daju to do poriadku nejako. Spolieham sa, ze Apple nenecha vec tak a nedopusti dalsiu blamaz. Strasne by ma,ale zaujimalo kde ja ta vada ci naozaj v simkach, alebo v samotnych telefonoch. Aj keby to bolo v simkach, kedze 128 kb Telekon nedisponuje som zvedavy co teda bude.
17. novembra 2011 o 21:29 #289532howoarangÚčastník (Participant)cujte, pisal som uz niekolko krat ze nemam s mojim 4S problem…
Teraz som dotestoval niekolko sim kariet, ktore uz asi pol roka nepouzivam, no stale su aktivne.. takze:
Ako primarne pouzivam svoj iPhone 4S 16GB (brany z Telekomu za full cenu + odblokovanie) s O2 sim kartou, ktoru som si sam doma orezal. Karta ma asi 2,5 roka, ma velky cip a nemam s nou ziaden problem v novom 4S.
Dalej som skusal novu O2 simkartu s tenkym cipom, takisto orezanu, problem nebol. Dalej mam jednu staru orezanu easy kartu s velkym cipom, potom dalsiu asi rocnu easy ale uz original micro sim a este som dokonca nasiel prima kartu s orangeu, nedovolim si tvrdit, ako je stara, ale ma asi 6 rokov na chybu. Vsetky tieto simky mi v 4S funguju…17. novembra 2011 o 21:33 #289533buffonÚčastník (Participant)tak ja uz potom neviem, asi najlepsie bude nic necitat a risknut to a uvidiet ! stale sa ale spolieham, ze do mesiaca to vychytaju
17. novembra 2011 o 21:42 #289536Dano_CÚčastník (Participant)Ak je chyba v iPhone-och, tak Apple pošle novú várku a je to. Ale ak je problém v SIM, tak to bude na dlhšie asi, lebo pochybujem, že by operátori tak promptne vyriešili tento problém. Najprv to “skoro” vyriešia, čo bude znamenať, že nič nespravili a budú čakať, či sa to nespraví samo nejako a až potom začnú konať. :D Už asi žiadny nový telefón od Apple nemôže výjsť bez toho, aby bol bezproblémový a plne funkčný. Naposledy anténa u 4, teraz toto u S.
17. novembra 2011 o 21:55 #289537JarkaÚčastník (Participant)Dnes som si bola vyzdvihnut Biely Iphone 4s 16Gb objednany z ceskeho app store. Toto forum som citala kazdy den a velmi som sa obavala problemov. ALE VSETKO FUNGUJE!!! Dala som si orezat O2 sim kartu a vsetkym sa dovolam a vsetci sa dovolaju mne :)
17. novembra 2011 o 22:10 #289539baboÚčastník (Participant)@howoarang: to je to co hovorim cely cas. Nikde nie je napisane, ze stara 64kB SIM nebude fungovat. Kludne fungovat moze. Ja si stale myslim, ze tento problem ma menej ako 10% ludi so starymi SIM, mozno este menej. Aj tak je ich tu ale dost.
Avsak ked sa snazim pozriet celu diskusiu spatne, ak mal niekto problem,
– tak to bolo O2 alebo TMOBILE a tam je jedno, ci si SIM doma orezal, alebo dostal microsim (kedze ti operatori maju vzdy len 64kB).
– alebo mal Orange, ale mal orezanu SIM, alebo staru microSIM z iPhone 4.
– ale nevimol som si ziaden problem, ze by mal niekto Orange novu microSIM a problem. A ak, tak maximalne 1-2 pripady, ktore mi usli.mozno by to chcelo fakt nejaku anketu, len ju nema kto zalozit :) Osobne mi stale tie SIMky davaju zmysel. A nerad by som sa mylil, lebo ak su vadne fakt telefony, tak je to na infarkt :)
17. novembra 2011 o 22:27 #289541bawyModerátorbabo: maximálny súhlas podľa toho čo sledujem..rovnaký scenár aj v Česku a Maďarsku na čo som narazil..
18. novembra 2011 o 9:27 #289562RimiÚčastník (Participant)@Mito :
4S v Telekome ani nekupis,stiahli ho z predaja,robia len predobjednavky
18. novembra 2011 o 9:30 #28956318. novembra 2011 o 10:01 #289565ApexÚčastník (Participant)18. novembra 2011 o 12:04 #289584McJobsÚčastník (Participant)“V poslednych dnoch nam vybrani zakaznici uviedli individualne problemy s iPhone 4S. Podobne skusenosti maju aj operatori dalsich skupin v roznych krajinach. Preto
aktualne intenzivne komunikujeme s materskou spolocnostou Deutsche Telekom a dodavatelom
Apple na identifikacii nedostatkov a ich naslednom rieseni.” uviedol hovorca spoločnosti Telekom
Andrej Gargulák.mobilmania.sk
18. novembra 2011 o 15:03 #289612lord.nortonÚčastník (Participant)iphon-shitphon
18. novembra 2011 o 15:03 #289613FrostmannÚčastník (Participant)Chlapovi nejde zlozit hovor :-)
18. novembra 2011 o 15:49 #289620ApexÚčastník (Participant)To robilo aj mne :)
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.