iPad Air, nefunkcny net 3G na iOS 8.1 T-Com

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes iPad Air, nefunkcny net 3G na iOS 8.1 T-Com

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Autor
    Príspevky
  • #102306
    macur
    Účastník (Participant)

    Zdravim Vas.. vcera som zistil, ze po prechode na iOS 8.1 na mojom iPad Air sa neviem pripojit na internet cez 3G modul prostrednictvom predplatenej SIM od Telekomu… restart sietovych nastaveni som spravil aj nastavil vsetko podla pokynov technickej podpory Tcomu.. aj SIM kartu som vymenil v predajni za novu.. nepomohlo.. odpisali mi dnes, ze mam skontrolovat funkcnost iPad.. skusil som vlozit moju druhu nanoSIM z iPhonu6 od Orange a s nou mi datovy prenos bez problemov funguje… mate niekto podobny problem? je mozne, ze je to SW problem iOS 8.1/telekom ? (aktualizoval som OTA)
    P.S. : kredit na SIM je dostatocny a neexpiroval..

    #394050
    macur
    Účastník (Participant)

    ..takze “fix”.. ;)
    po dvoch dnoch telefonatov na expert linky Telekomu a zopar marnych navstevach kamennych predajni.. chyba odstranena.. v systeme telekomu.. pristup v predajniach a povacsine aj na telelinke katastrofa..tak na urovni cudzokrajneho predajcu na vidieckej trznici.. na SK je to zial tak..

Zobrazujú sa 2 príspevky - 1 až 2 (z celkového počtu 2)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.