Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › iMac 27" Retina 5K výber konfigurácie
- This topic has 36 odpovedí, 11 hlasov, and was last updated pred 6 years, 10 months by Martin.
-
AutorPríspevky
-
20. decembra 2017 o 13:34 #519939lord.nortonÚčastník (Participant)
Určite áno.
Nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu
Zákonný nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu vzniká len vtedy, keď spotrebiteľ zakúpil tovar prostredníctvom:
-
zmluvy uzavretej na diaľku (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutej a uzavretej výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu), a
-
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy na ktorej uzavretie dal návrh predávajúcemu spotrebiteľ na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy uzavretej v prevádzkových priestoroch predávajúceho alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa predávajúcim na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho alebo zmluvy uzavretej počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou).
Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Učiniť tak môže v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Na druhej strane, spotrebiteľ musí najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.
Upozornenie:
Žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. kamennom obchode (prevádzkarni). Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľn20. decembra 2017 o 13:44 #519940dfxÚčastník (Participant)Ak mozes, tak ho vrat.
Popis tam dovod a kup novy. Tak ci tak musia vymenit display a bude z neho refurbished. Ak nechces byt aspon 3 tyzdne bez iMacu. Kym teraz cez Vianoce a Novy rok dojde novy display tak im to potrva.
lord.norton pise spravne, ze vratit do dvoch tyzdnov mozes iba ak si kupoval cez internet.
20. decembra 2017 o 13:53 #519941MartinÚčastník (Participant)To ma tiež napadlo že to platí len pri nákupe cez e-shop. Takže s tým pravdepodobne nepochodím a budem pár týždňov bez Macu alebo to servis neuzná… Pokúsim sa ešte nejak dopátrať aké má na tie pixely podmienky Apple.
20. decembra 2017 o 15:26 #519944????Účastník (Participant):-)
20. decembra 2017 o 15:29 #519945MartinÚčastník (Participant)Stalo sa, pred chvíľou som kontaktoval NR pobočku iStores.
20. decembra 2017 o 16:49 #519946MartinÚčastník (Participant)Tak predajca sa vyjadril že sa to dá len reklamovať. Tak to riešim cez Swiss, zajtra kuriér Mac vyzdvihne. Takže pár týždňov bez PC…
20. decembra 2017 o 17:24 #519947????Účastník (Participant):-)
20. decembra 2017 o 18:59 #519949MartinÚčastník (Participant)Pôvodne som chcel objednať cez internet, no bál som sa “predvianočných kuriérov”, no bola to chyba…. Čo už, zákon je taký aký je a je len na samotnom predajcovi či umožní možnosť vrátenia tovaru…
20. decembra 2017 o 20:13 #519951SagittariusÚčastník (Participant)Pridám sa aj ja. Síce sa nejedná o iMac, ale pred niečo vyše troma rokmi som kupoval nový monitor domov. Našiel som nejaké recenzie, a vybral som ( neviem prečo ) značku hp.
Monitor pripojím, zapnem Mac a v strede na mňa svietil na zeleno mŕtvy, alebo zaseknutý pixel. Neviem či sa to tak správne volá. Nuž a začal som to riešiť.
Bol objednávaný cez net s osobným odberom. Napísal som predajcovi o čo sa jedná, a že chcem odstúpiť od zmluvy.
Neviem akú má toleranciu hp na pixely. Nejako som to vtedy nesledoval, ale predajca mi vyhovel, s tým, že si môžem vybrať nový monitor, s prípadným doplatkom. Našiel som Dell a som s ním do teraz spokojný, bez jediného vadneho pixelu.
Držím palce ????20. decembra 2017 o 20:48 #519953MartinÚčastník (Participant)Tiež som mal predtým Dell monitor, síce v cenovej hladine okolo 200€ ale fungoval k spokojnosti. Nedávno som ho predal spolu s PC a namiesto neho kúpil Mac-a. Apple dáva do Retina Macbookov a iMacov(?) LG a Samsung panely, pričom vadné bývajú LG (ohlupovanie antireflex. vrstvy a žlté fľaky).
Ktovie, môj Mac má možno tiež práve LG panel ????
20. decembra 2017 o 20:54 #519954Adomm1234Účastník (Participant)Ako môže niečo také prejsť kontrolou kvality?
22. decembra 2017 o 9:02 #520007????Účastník (Participant):-)
22. decembra 2017 o 9:32 #520009MartinÚčastník (Participant)Už som obdržal preberací protokol zo Swissu, predpokladaný termín opravy je 27.12 (nemyslím si že to bude tak rýchlo).
22. decembra 2017 o 9:57 #520010dfxÚčastník (Participant)Oni tie diely menia dost rychlo ak ich maju. Dlho trva preprava do servisu, dodanie dielu a preprava zo servisu. Ked mi nenili disply na starom mbp, tak hned ako prisiel novy, ho vymenili, a poslali opraveny.
22. decembra 2017 o 10:32 #520012MartinÚčastník (Participant)Preprava do a zo servisu je celkom rýchla ak to riešiš priamo so servisom. Ak donesieš vadný výrobok predajcovi a ten to posiela ďalej, tak to trvá. Aspoň také sú moje skúsenosti, preto radšej riešim reklamácie priamo so servisom (autorizovaným, s ktorým má dohodu aj predajca). Súhlasím s tým že to čo predlžuje dobu opravy je čakanie na nový diel.
22. decembra 2017 o 20:35 #520028AnonymnýNeaktívny:-)
3. januára 2018 o 15:51 #520693MartinÚčastník (Participant)Tak iMac je späť doma, celkom rýchlo prebehla oprava, očakával som min. další týždeň že to potrvá. Displej je už v bezchybný.
-
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.