iMac 21.5″ Quad Core i5 2.9GHz

Domov Diskusné Fóra Ostatné iMac 21.5″ Quad Core i5 2.9GHz

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 23 )
  • Autor
    Príspevky
  • #97684
    Michal Zajacek
    Účastník (Participant)

    Dobry den, potreboval by som poradit, chcem prejst z windowsu na apple, vyhliadol som si tento imac, iMac iMac 21.5″ Quad Core i5 2.9GHz | new premium web – m:zone a tu prameni moja otazka, ide o to, potreboval by som ho na upravu fotografii a videi, je postacujuci? Nema mi kto v mojom okoli poradit a predavac si tiez nebol celkom isty, okrem toho ze povedal 30 krat apple je super, nic som sa nedozvedel. Dakujem za akukolvek odpoved.

    #372845
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Pošli priamy link na ten iMac :-)

    #372847
    suley
    Účastník (Participant)

    na foto a video bude urcite postacujuci.
    mala rada, nesetri na RAMke.

    #372855
    jigga1411
    Účastník (Participant)

    No prave s tym videom by som si ani nebol taky isty.. Pokial chces masinu na Rychle renderovanie HD videa tak neviem ci ti iMac bude stacit. AK ti nebude vadit ze budes cakat na vyrenderovanie…..

    #372857
    Michal Zajacek
    Účastník (Participant)
    #372861
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    pamäť 8 GB (2x 4GB) 1600MHz DDR3 pamäť (max. 16GB)

    ————-

    určite by som si priplatil za 16 GB RAM (tak ako vraví suley – nešetriť na RAMke). Neviem, či sa neskoršie dá doplniť.

    #372862
    Michal Zajacek
    Účastník (Participant)

    Je to vymenitelne, teda ju mozem rozsirit casom..

    Jigga, pokial mi to nebude 1:30 hodinove video renderovat 12-14 hodin ako teraz na kompe, tak budem stastny ako blcha.

    #372864
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    1:30 hodinove video renderovat 12-14 hodin ako teraz na kompe

    —————

    akú konfiguráciu má ten komp?

    #372866
    Michal Zajacek
    Účastník (Participant)