chlapi, skoro som sa spravil ako plynule ide About This Mac…. <3
About This Mac je krásny teraz, aj to Xko je farebné...no normálne mám slzy v očiach.
+ systém je neskutočne rýchly, neviem či si to namýšľam -- mohol by to niekto potvrdiť, ale toto je asi najrychlejšie čo som videl ??? dokonca lepšie ako SL.
Podľa mňa zmenili niečo vo vykresľovaní grafiky, lebo takto plynulé ani iTunes ani nič nebolo zatiaľ (aspoň nie na Retine a na mojom Macu)... možno Jozef alebo niekto bude vedieť viac o tom povedať.
-prvý dojem : super
JFK: wau, nevieš si predstaviť akú radosť si mi urobil, ak je konečne scrolling v iTunes sekcií MUSIC či iTunes Store plynulý, tak najradšej by som switchoval už dnes na El Capitana :D
Inak vie mi niekto overiť či Airplay z iTunes funguje dobre na El Capitan? Na Yosemite ak spustím Beats 1 Airplay sa stratí a zvuk pokračuje len z integrovaných repro v Macu :/
…a že About This Mac takto vymakali? :O Boh existuje!
Metal bol od prvej, ale to neznamena, ze sa uz nic nemeni. Staci zmenit nejaku kniznicu zo stareho API na Metal a vsetky programy, ktore ju vyuzivaju, uz idu inak, a pouzivatel to ani netusi. Dokonca ani program to netusi. A oficialne sa to od Applu nikdy nedozvies.
zatial som nemal moznost otestovat kedze som to nahodil az dnes rano a letel do prace, ale uvidime. Kazdopadne mne Metal prd pomoze kedze mam GeForce 8600M :)
Anyway, v PB 4 som si vsimol, preco mi po uspati a prebudeni niekedy obnovovalo vsetky aplikacie. Ta svina sa totiz sama restartovala v spanku. Pred par dnami ma to v noci zobudilo na restart masiny, uspatej. Dufam, ze som nebol naburany ale kurva snad cez 3 routre a so zapnutym FW este v OS X a SSH povolenym len lokalne snad nie.
ano potvrdzujem, grafika je plynulejsia, About this Mac ide neskutocne plyunulo. Mam MBP (early 2011) a tak plynulu grafiku som uz dlho na mojom macu nevidel…
Konecne sa dostali k JFKovym reportom a El Capitan prinasa ako najvacsiu novinku prave plynulost About This Mac. Konecne system na ktory mozem upgradovat aj ja. A nic to ze mam 9400M, metal mam v krvi a vo svojej hudobnej kniznici zastupeny na 90% :3
Vysvetlite mi prosímvás o čom sa bavíte keď hovoríte, že na takej a takej grafike Metal nepôjde. Ako to vlastne funguje alebo prečo niesú podporované všetky grafiky?
Metal vyzaduje na iOS OpenGL ES 3.0 minimum, alebo OpenGL 4.3 ako minimum. Tieto verzie OpenGL obsahuju novy kompresny format textur ASTC (Adaptive Scalable Texture Compression), ktory podporuju len urcite graficke karty a procesory, v pripade iOS to je A7 s PowerVR GX6650 a v pripade OS X su to minimalne karty od roku 2012.
V starsich GPU cipoch skratka chyba potrebna funkcionalita. Kedze vsetka grafika v modernych systemoch je grafickym kompozicnym enginom konvertovana do textur mapovanych na 3D objekt, je pre maximalny vykon potrebne ich efektivne a hlavne rychlo komprimovat a dekomprimovat v realnom case (napr. pri scrollingu).
Metal bude pravdepodobne musieť byť implementovaný do apps developerom že?
Myslíte, že výrobcovia hier updatenu svoje hry pre Metal? Valve/Blizard…?
Čo ma ale zaujíma viac, aká je šanca, že to implementujú developeri programov využívajúce 3D? Obávam sa, že u developerov, ktorí nemajú ani dnes support pre Retinu, fullscreen, či iné OS X vychytávky sa na nás vykašlú…
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 101 až 120 (z celkového počtu 227 )