Nema zmysel zaniest to do iStore vo Viedni. Zmysel ma zaniest to do iStore v Parizi. Idealne do New Yorku.
Uz vieme, ze mas iPad Pro, gratulujeme, si king. Otrok vlastnych zariadeni. Alebo len tak nesamostatny? Budes sa pytat aj na to, ci uz mozes vecerat, alebo ci sa oplati ist na toaletu? :)
Idiotský komentár, nechcem vyvolávať flame, ale takýto level idiotizmu sa len tak nevidí:
áno, pýtam sa či má zmysel cestovať do Viedne. Na Slovensku je 30 dňová lehota a tak dlho bez iPadu nemožem byť, zvlášť ked v auguste budem istú dobu mimo domu… niektorí na tomto fóre vedia že som z BB a Vieden nie je 10 km odo mna…
a áno, mám iPad Pro, a čo? Mamička ti nedala peniaze na tvoj vlastný tak sa takto ventiluješ? Btw, mnoho ludí tu má MacBook Pro a aj ten 13p model je drahší jak moj iPad, asi ťa roztrhne :-)
a nakoniec, ja som tu pod pravým menom aj s mojou fotkou, ty máš anonymný profil a vytváraš flame. No comment…
Moonwatch – nevedel som, že na psychiatrickom oddelení máte prístup na internet. Ale zase som aspoň o niečo múdrejší.
Ale k téme. Určite by som to tam zaniesol, podľa Apple by malo ísť o Retina panel, a teda kalibrovaný. Táto porucha vyzerá na nejaké deformácie na fólii, ktorá rozptyľuje svetlo z backlightu, je to pomerne bežné na displejoch z Aliexpressu a v posledných rokoch sa to sem-tam objavuje aj na i-zariadeniach. Takže určite reklamácia- buď tu na SVK alebo vo Viedni. Ja osobne by som to tiež radšej zaviezol do Viedne, lebo na Slovensku mám skúsenosť, že nie je maximálna doba reklamácie 30 dní, ale každá doba reklamácie 30 dní.
Good luck
Zopar pripomienok zo skusenosti v nemeckych Apple Store..
1. je dobre si vopred dohodnut termin/hodinu s Apple Geniusom, inak sa moze velmi dobre stat, ze v den prichodu uz nebude volno (najma teraz, ked su vytazeni akciou vymeny klavesnice Macbook/Macbook Pro 2016-17).. kedze to nemas prave za rohom (250 km).
2. iPad mas este v Apple jednorocnej zaruke aspon podla toho, co si pisal na macrumors (po roku by si to musel reklamovat u svojho predajcu, predpokladam slovenskeho), ale bud pripraveny, ze to je na voli konkretneho Geniusa – nie je na to ziaden oficialny narok (Apple nema na tento konkretny problem servisnu akciu), podla moznosti si zober niekoho, kto dobre ovlada nemcinu (nie kuchynsku der/die/das) a vie slusne a pokojne argumentovat.. v pripade uspechu vymena za novy/refurbished kus na mieste.
ja neviem …u nas som reklamoval celkom dost cca 3 ipady, 2 iphone, zopar macov (nie vsetko vlastne ale riesil som ja)
a vzdy som to mal doriesene tam cca 3 dni …
raz sa mi stalo ze 30 dni ale to isli cez nay a to si mal vidiet ten fukot ked som tam prisiel a mali mi vratit plnu sumu za ipad pro 12.9 cca 1300 tak do 30min bol kurier z oficialneho na predajni
ale ostatok bol vzdy hned priamo cez autorizak aj ccc aj swiss a tam vzdy ako som pisal cca 3 dni max 4-5
Ja som riesil reklamaciu iPad Pro 9.7 v iStyle BA (Central), uz bol v druhom roku zaruky (t.j. predajcu) – prestal nabijat cez Lightning konektor, vymena za novy kus trvala 5 dni.. podobne aj so Swiss som mal dobre skusenosti pred mesiacom (vymena SK klavesnice Macbook 2016 v ramci servisnej akcie bola za tri dni).. no je pravda, ze to vsetko boli jasne reklamacie (ci servisne akcie).. take “problematicke” som u slovenskych predajcov neriesil, kedze mam tu v DE dva Apple Store pod nosom :-)