- This topic has 0 odpovedí, 1 hlas, and was last updated pred 10 years, 10 months by .
Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Ako reálne prebieha reklamácia – iPhone 5
Ahojte všetci,
zaujímalo by ma ako vlastne prebieha reklamácia iPhonu 5, alebo celkovo aj iPadov. Viem, že sa to tu riešilo ale najlepšie by bolo vedieť ako to naozaj funguje a nie ako si niekto myslí ako to funguje. Najlepšie od niekoho, kto robí u operátora, servise, predajni alebo Apple store.
U nás na Slovensku sa poskytuje zo zákona 2 ročná záruka. Apple ponúka len 1 ročnú INT záruku. A zaujímalo by ma ako prebieha servis u nás do 1. roka a po 1. roku do 2. roka záruky. Lebo mne, po 8 mesiacoch vymenili iPhone za repasovaný kus a zaujímalo by ma či by som ho dostal kebyže dám reklamáciu na to isté napr. v 14. mesiaci od kúpy. Ovplyvňuje to niako operátor? Keď opravu/resp. výmenu musí hradiť on a nie Apple?
Ďakujem všetkým za odpovede ;)