Dobry den, mal som smolu pri kupe macbook air 2012, kupeny stvrtok no hned piatok som ho odniesol, klikal track pad aj pri jemnom dotyku. Kedze bude sviatok atd, ocakavam ho asi az o tyzden, takze nemam 1500€ a hned po kupe asi tyzden a pol bez macbooku. Ak uznaju reklamaciu, mam narok na vratenie penazi?
No ono ta vada bola fakt detail, ale prekazalo to hlavne v noci air ani nepocut ze ide no trackpad vydaval nepekny zvuk stale. Ak by som dostal novy kus tak neriesim, ale tesit sa vyhodit 1500 e a prist domov s krabicou…
Prikladam video: Je potrebne dat poriadne zvuk
no kupoval som tiez MBA 13, tebe to nevadi? Mne pri tej cene vadilo dost, hlavne ten zvuk ked nepocut ani chod macbooka. Som zvyknuty pri apple ze maju produkty dotiahnute do detailu a toto nerobi ani na inych lacnych nb..
santiago22 – Ak uznaju reklamaciu, mam narok na vratenie penazi? Pises trosku nejasne:
1, Ak uznaju reklamaciu, bud ti vymenia kus za kus alebo zadarmo opravia
2, na vratenie penazi pokial to nie je z eshopu nemas narok (ak ich podmienky nehovoria inak), peniaze sa vracaju len po 3 reklamaciach a neodstranitelnom probleme
3, preco tvrdis ze nemas 1500 ? Vsak za ne mas macbook :)
miskosvk ak si si cital cele tak vies ze som kupil a hned na druhy den musel odniest, tak ci nemam narok na vratenie ak to je predane hned vadne. Mam 1500 € ale len krabicu, vie ze macbook dostanem, ale ide o princip, ze som proste kupil nieco co som musel na otocku vratit..
Ja som mal podobný problém! Kúpil som MBP 15 a večer keď som ho skúšal (4h po kúpe), tak sa mi tam z ničoho nič objavil vypálený pixel (červená bodka). Vymenili mi v rámci záruky displej, ale keď som žiadal o vrátenie peňazí, tak o tom nechceli ani počuť…
tak mozno skusim, ak vymenia za novy kus popytat si s + 8gb ram za doplatok, ale ak pises ze tebe menili cely display co sa mi velmi nezda spravne pri apple…
Samozrejme, ze mas narok na vraceni penez. Ovsem za urcitych podminek. Do 14 dni od zakoupeni vyrobku, dokonce bez udani duvodu, ale jen v pripade zakoupeni v online store. V pripade reklamace mas narok po n-tem (tusim 3tim) vyskytu vady. Skutecne dobry prodejce ti nabidne vraceni penez, i kdyz podle zakona nemusi. Nezijes v US, ale na Slovensku, takze tomu odpovidaji i sluzby a prava spotrebitele. Na druhou stranu, mame 2 roky zaruku. Takze to je neco za neco.
no ja to mam od zakupenia hned druhy den vratene do servisu, takze ak podla zakona nato pravo nemam tak smola, kupeny v kamenom obchode, asi skoda ze som nepozrel a neotvoril krabicu atd..
mk01: Už vidím ako budeš sedieť v predajni 15 min a kontrolovať či všetko ide ako má, či každý pixel je v poriadku a pod…
Kúpil som 2012 13″ Air, po 2 týždňoch som ho dal do servisu lebo klávesnica bola divná. Našťastie pán z SWP ho tam poslal viackrát (do iných servisov na prehliadku) a až v druhom či treťom napísali, že sa závada prejavila a tak, že im za 2 dni príde nový kus (len klávesnica). Tak mi vymenili klávesnicu a už ide všetko ako má, no nahnevalo ma to, že zaplatíš cez 1200€ za notebook a nájdeš na ňom vadu a nedajú ti nový kus ale dajú ho do servisu kde ti ho rozoberú a vymenia závadu, čo mi nepríde správne za vec takej hodnoty a hlavne “legendárny” Apple customer support, samozrejme toto sú len oficiálny predajcovia tak tréba počkať na skutočný Apple Online Store a dúfať, že tu bude skorej.
No mne povedali v obchode ze menia za novy kus, vraj neopraviu atd, tak neviem, co citam vsade tak opravuju aj menia display aj klavesnicu a tak ako pises hodit 1500 € a nemat ho zatial tyzden a pol nepotesi :) ale snad zajtra a urcite ho tam otvorim a preskumam