Predalo sa už vyše štyristo tisíc kusov inteligentných hodiniek Pebble

Od januára 2013 sa už predalo vyše 400 tisíc kusov inteligentných hodiniek Pebble. Práve tieto hodinky sa dajú považovať za prvý komerčne úspešný produkt tohto segmentu. Vznikli pritom len vďaka podpore fanúšikov cez Kickstarter, nestál za nimi žiaden z gigantov ako Apple či Samsung. Rekordná kampaň na Kickstarteri však nebola len bublinou, o čom svedčia aj príjmy, ktoré už podľa odhadov presiahli 60 miliónov USD. Firma už má dvojnásobok zamestnancov a tento rok sa očakáva ďalší rast príjmov. Rozširuje sa aj portfólio hodiniek a aj ich samotné využitie, ktoré sa vďaka vlastnému Appstoru rozširujú každým dňom. Pebble sa v súčasnosti neobáva konkurencie zo strany Google či Motoroly, naopak, spoločnosť sa sústredí na zlepšovanie vlastných produktov. Cieľom je ďalej zlepšovať výdrž batérie a skúmať nové možnosti v oblasti displejov a použitých materiálov.

komentáre
  1. Ja na tie svoje cakam od 14. januara… Otrasna komunikacia!!! Na odpoved cakate niekolko dni. Posledne info, ktoremu sa neda vobec verit je, ze expedovane budu v tyzdny s 31. marcom :)
    Keby stihali produkciu, predali by ich uz 1.000.000.

    0
    0
  2. ked som ich objednaval „shipping late February“ znelo tak skvelo…
    Teraz maju „shipping 6-8weeks from date of order“ a s kovovym remienkom sa objednat ani nedaju. Uvidime,snad sa ich aspon jeden z nas docka :D

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychádza prehľadový katalóg o slovenskom hernom priemysle pre rok 2024

Slovenská asociácia herných vývojárov vydala aktualizovanú verziu katalógu venovaného slovenskému hernému priemyslu pre rok 2024. Katalóg obsahuje rozsiahly zoznam aktívnych spoločností, outsourcerov, aktuálne vyvíjaných projektov a informácie o školách, vzdelávacích iniciatívach a podujatiach súvisiacich s hrami na Slovensku.