Apple pokračuje v rozvíjaní aktuálnej reklamnej kampane na iPad, Your Verse, a pridáva k nej ďalší príbeh ukazujúci rôzne spôsoby využitia tabletu od Apple. Najnovší príbeh vám priblíži horolezcov Adriana Ballingera a Emily Harrington, ktorí využívajú iPady pri zdolávaní tých najznámejších svetových hôr. Vďaka iPadu ich fanúšikovia nemusia čakať týždne na správy a fotografie, namiesto toho ich zdieľajú z iPadu priamo počas výstupov. Fotografie a komentáre k nim zdieľajú cez svoj blog. iPad im pomáha aj pri plánovaní ciest, keď musia sledovať poveternostné podmienky a podobne. Používajú aj topografickú aplikáciu Gaia GPS. Zatiaľ čo pred piatimi rokmi bol problém získať aj papierové mapy niektorých lokalít, dnes je plánovanie s iPadom neporovnateľne ľahšie. Podrobnosti nájdete priamo na stránkach Apple.
komentáre
Tak akurat v takychto pripadoch by som sa na ipad moc nespoliehal, ale reklama je reklama :)
Trapny Apple a trapne reklamy.