Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › 3Ds Max na Mac
- Toto téma obsahuje 19 odpovedí, 8 hlasov, a bola naposledny upravená pred 13 years, 10 months od Adrian91.
-
AutorPríspevky
-
28. októbra 2010 o 20:23 #72540Adrian91Účastník (Participant)
Najprv by som chcel napísať, že túto tému som tu ešte nenašiel. Chcem sa spýtať. Pokiaľ viem, 3Ds Max je dostupný aj na Mac. Otvorím v Mac-u 3D-čkový súbor z Windowsu a z Mac-u na Windowse? A druhá otázka. Postačí mi na 3D Macbook Pro základný 13″ alebo je lepšie investovať do 15″ s i5. Ja sa prikláňam k 15″ lenže tým pádom by som to musel riešiť dovoz z USA.
28. októbra 2010 o 21:26 #232261pyr0m4nÚčastník (Participant)Zdrojaky otvoris v pohode.
A k tej druhej otazke :). Staci ti aj 13″a k tomu nejaky 30″ externak :D…
28. októbra 2010 o 21:34 #232262Adrian91Účastník (Participant)Dík. No ja to potrebujem hlavne teraz do školy
28. októbra 2010 o 21:38 #232263pyr0m4nÚčastník (Participant)Na nejake domace ulohy asi staci aj hento. Ale na nieco vacsie uz fakt treba velke monitory. Idealne 2 vedla seba…
29. októbra 2010 o 0:30 #232285Macker2Účastník (Participant)adrian prosim ta odkedy je 3DS na mac ? vies o niecom co ja neviem ? osobne na mojom mac pro mam kvoli 3DS max naistalovanu v bootcampe vistu ultimate 64bit
29. októbra 2010 o 8:14 #232294GuessÚčastník (Participant)3ds Max pre Mac nie je, jedine take normalne riesenie je cez Windows, alebo pouzit Cinema 4D pre Mac, co je v pohode software.
29. októbra 2010 o 8:35 #232297mmiikkiiÚčastník (Participant)ja odporucam luxology modo…
no adrian potrebuje max asi kvoli skole29. októbra 2010 o 12:32 #232316Macker2Účastník (Participant)ako vsetko chapem vsetko poznam … oficialne mam kupene 3DS + AutoCad Revit Architectire + par AutoCad-ov LT http://dl.dropbox.com/u/2294037/autodesk.png (aj 2008 verziu) a nestalo to vsetko malo penazi prave naopak (mooooc) a od roku 2007 hladam riesienie ako vyuzivat osem jadrovy MP a rendering … viem ze modo existuje skusali sme niaky trial ale na kvalitu vysledkov v 3DS sa to niak nechyta ani nie mozno kvalitu proste modelujeme v 3DS, Acade a Revite
osobne to mam vyriesene vistou (tak uz dlho preto ne W7) ultimate 64bit (jedina ktora ked som to instaloval poznala osem jedier) co nehovorim ze je zle riesenie vsetko ide super rendre co sa robili den robia som hodinku dve len ma trosku proste sere ze to nemozeme robit priamo v osx … aspon ten autocad konecne vysiel
tod moj problem preto som sa zlakol ze adrian ma uz 3DS na osx :)))
ps: niake rendre co sme robili ze nekecam tak rok 2008
http://dl.dropbox.com/u/2294037/slovany1.png
http://dl.dropbox.com/u/2294037/slovany2.png29. októbra 2010 o 14:55 #232322mmiikkiiÚčastník (Participant)jaaaj aj ja by som cel tak vedet acad :)), s maxom som sa trapil este na windowsoch, no neslo mi to vobec, resp, modelovat ako tak, ale rendre boli hrozne…
potom som sa zacal motat okolo moda a to mi sedi viac, robim v tom len rekreacne, ziadne profi nasadenie, len ao konicek :)
tot kusok mojho snazenia :)
http://dl.dropbox.com/u/5412705/Dom/int_kuchyna.JPG29. októbra 2010 o 19:10 #232347Adrian91Účastník (Participant)Myslel som cez bootcamp
31. októbra 2010 o 10:07 #232492Adrian91Účastník (Participant)Macker2: to ty si robil ten projekt Slovany? Nevies co je teraz s tym projektom? Lebo sa mi páčil a teraz je tam burina.
Viete mi niekto poradit/pomoct ako spravim boot camp a zaroven don nainstalujem 3D-cko?
31. októbra 2010 o 11:59 #232506kubiak54Účastník (Participant)Cavko. Ja som si včera instaloval win 7 64 SK Pro cez bootcamp a donho som dal 3ds max 2011 aj v-ray a všetko beží perfektne a využíva tom všetok HW (u mna na iMacu vray využíva všetky 4 resp. 8 jadier na 100%). V com potrebuješ pomôcť?
2. novembra 2010 o 12:59 #232717Adrian91Účastník (Participant)Čo sa mi opalti dať kvôli 3dcku bootcamp alebo parallels. Čisto len na 3ds max. Ďakujem
2. novembra 2010 o 13:45 #232728termixÚčastník (Participant)Bootcamp. V najhorsom dokazes cez parallels spustit win z bootcamp particie.
2. novembra 2010 o 14:58 #232743Macker2Účastník (Participant)adrian91 tak v bootcampe bez problemov bezi vsak v podsate je to normalne zelezo normalny win cize tam nemas ziadny problem :) ohladom slovan som ti chcel radsej poslat mail … ano podielali sme sa na tom projekte
2. novembra 2010 o 21:30 #232809SunriseÚčastník (Participant)Ja som mal tiež tento problém z Maxom na macu…ale vyriešil som ho ako tak cez Paralell6 . Frčí to celkom fajne nato čo ja potrebujem. Ale bolo by fajn keby vydal autodesk aj na mac maxko. ale nepredpokladam to kedže už vydaly MAYU 11…
No ja vlastne použivam cez paralell aj Sony vegas…a to frči celkom fajne tiež.
2. novembra 2010 o 21:44 #232811Adrian91Účastník (Participant)Rýchlo potrebujem pomoct. Instalujem Windows XP a neviem co mam zaskrtnut Zformatovat oddil systemem suboru NTFS (Rychle) alebo Fat (rychle) alebo NTFS, alebo FAT
:EDIT:
Dal som NTFS (Rychle) ako to bolo napisane v navode od AppleDufam ze 3Ds max 2012 bude už aj na Mac. Lebo je to smutne ze kvoli tomuto jednemu programu musim instalovat Windows
16. januára 2011 o 12:26 #244862SunriseÚčastník (Participant)ja tak isto Adrian….už len kvoli tomu mam Win …bože…jak by to fičalo :D na osx…ale myslim že Maxko je dosť použivany soft…a tym že neni na Mac …straca na atraktivite. pre mnohych ludi
4. marca 2011 o 16:43 #253762SunriseÚčastník (Participant)Tak nič z toho ani 3D max 2012 nebude na mac !!! ach
http://usa.autodesk.com/3ds-max/system-requirements/5. marca 2011 o 13:06 #253879Adrian91Účastník (Participant)nechapem co im v tom brani. Ked mayu dokazali spravit na mac tak 3ds max by nemal byt problem
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.