Samsung odvysielal reklamu za 15 miliónov USD počas Super Bowlu

Samsung včera počas poslednej štvrtiny Super Bowlu odvysielal 120-sekundovú reklamu za 15,2 milióna USD. Reklamu režíroval Jon Favreau (Iron Man, Iron Man 2) a v hlavnej úlohe figurovali Paul Rudd (Rómeo a Júlia, Priatelia) a Seth Rogen (Dawsonov svet). Reklama sa zameriava na značku Galaxy. Vidieť v nej Galaxy Note II a Galaxy Note 10.1.

Super Bowl predstavuje pre svoju vysokú sledovanosť atraktívny priestor pre reklamy. V roku 1984 Apple počas finále Super Bowl odvysielal slávnu reklamu na prvý Macintosh, ktorú režíroval Ridley Scott.

komentárov
  1. nie reklama stala 15 mega ale zakupenie vysielacieho casu, pocas SB stoji reklama vzdy najviac. Nikdy nie su spoty drahsie ako pocas SB

    0
    0
  2. REklama hodná 15mega asi nie je. To len vysielací čas počas Superbowlu. 30 sek stoji cca 4 miliony a Samsung si zaplatil 120 sekund

    0
    0
  3. hej, setha rogena kazdy pozna z dawsonovho sveta.. :-D green hornet a knocked up su len take bokovky z poslednej doby..

    reklama ale fakt nestala za 15mil.. cakal som od fauvreauho viac, kedze jeho filmy zerem.. ale ktovie kolko v tom mal prsty samotny samsung..

    0
    0
  4. ovce ovce, vsetko co samsunk urobil a urobi je slabsie, ako od Apple, ze? Este aj reklamy ma apple lepsie, hehe… to uz mam dost. Apple, ani Samsung si sami tie reklamy nerobia, takze hateri porovnavaju, kritiziuju iba pracu reklamnych agentur, vsakze?
    dfx a spol. urcite dokaze vymysliet a urobit lepsiu reklamu, o teba sa reklamky potrhaju.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.