Apple je opäť najefektívnejší vo využívaní svojich predajných plôch

Aj tento rok je podľa firmy Retail Sails, ktorá sa zaoberá prieskumom maloobchodov, Apple najefektívnejšou sieťou maloobchodov v USA. Na 0,09 metrov štvorcových (1 square foot) zarobí až 6000 USD. Z hľadiska produktivity tak predbehol druhú sieť predajní, Tiffany & Co., hneď dvojnásobne. To všetko napriek tomu, že Apple pracuje aj na zväčšovaní svojich súčasných predajní a rozširuje distribúciu iPadov a iPhonov aj do iných reťazcov. Oficiálne kamenné Apple obchody neustále pribúdajú a rozširujú sa do nových krajín, avšak na Slovensku ani v Českej republike ich zatiaľ nenájdete.

komentáre
  1. Mňa by skôr zaujímalo, či ide len o predaje priamo v predajniach, alebo aj online, prípadne cez distribútorov, teda z celkových ziskov.

    0
    0
  2. mk: Chce to len lepšie čítať. Citujem z novinky:

    “Aj tento rok je podľa firmy Retail Sails, ktorá sa zaoberá prieskumom maloobchodov, Apple najefektívnejšou sieťou maloobchodov v USA.”

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.