Apple dnes zverejnil dve nové reklamy na iPhone 4S. Vyzdvihuje v nich Siri a to, ako dokáže pomôcť používateľom v rôznych situáciách. V prvej reklame Road Trip sa Siri ukazuje ako vie navigovať a ako dokáže na cestách zodpovedať rozličné otázky ohľadom kultúrno-spoločenských udalostí a faktov o prírode. V druhom videu Rock God hviezdi mladý gitarista, ktorý sa okrem iného radí so Siri ako zahrať Hmol9 a nakoniec sa nechá volať „Rock God“. Obe reklamy nadväzujú na tie predošlé, kde Apple propaguje dokonalosť hlasového ovládania. Portál appliste.cz poukázal na to, že ani v jednej reklame nezaznie žiadne zo slovíčok „iPhone“, „Apple“ alebo „Siri“. To je zaujímavým protikladom k reklamám od Samsungu.
komentáre
mě přijde nejzajímavější, že v ani jedné reklamě se neobjeví oči nebo celá tvář herců.. že by apple pomalu ale jistě začal od-osobnňovat výrobky od „kůl“ image tváří?
Vaše meno: odosobnovani bych v tom nehledal. Tady jde jednoduse o soutredeni veskere pozornosti divaka prave na Siri, obliceje by strhavaly pozornost jinam. Je to normalni marketingovy trik pro takove pripady.