iTunes – problem po aktualizacii

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes iTunes – problem po aktualizacii

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Autor
    Príspevky
  • #56616
    drmichle
    Účastník (Participant)

    Dnes (16.2.08) som aktualizoval iTunes, cez internet, z ver. 7.5 na 7.6. Odvtedy mi nejde spustit a vypisuje, že:”Nejde otvorit aplikaciu. Neni k dispozicii dost pameti.” Mam štandardny MacBook z decembra 2007 (Na HDD je miesta dost a operacna pamat je 1GB.)
    Poradte!

    michle

    #119059
    huMus
    Účastník (Participant)

    ak vies po anglicky tak skus pocitat tieto lnky, ak nie tak napis -> pomozeme
    http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-42621.html
    http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-128079.html

    #119086
    drmichle
    Účastník (Participant)

    Ďakujem Vám za radu. Už mi iTunes beží.
    Pre informáciu iným popíšem čo som urobil.
    1./ Vymazal som všetky -3 subory, ktore sa zmenili po aktualizacii iTunes (vyhladat podla datumu aktualizacie).
    Bolo to v adresari: …./Library/Receipts
    2./ Odinštaloval (zahodil do kosa) celu aplikacu iTunes.
    3./ Stiahol z internetu novy iTunes a nainstaloval ho.
    4./ …. a beží …
    dúfam že nie len do novej aktualizacie…
    Este raz, vdaka za radu.

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.