Miešať jablká s hruškami sa nevypláca. Minimálne ak ich chcete následne ukázať právnikom spoločnosti Apple, ktorí zrejme majú problém rozpoznať dva rôzne druhy ovocia.
Právnici spoločnosti Apple majú najnovšie problém s malým startupom Prepear, ktorý má vo svojom logu symbol hrušky, a ktorá prevádzkuje aplikáciu na zdravé recepty, plánovanie jedálníčkov alebo nákupných zoznamov. Teda plní všetko to, čo Apple a jeho softvér na čele so Siri nedokáže ani 9 rokov po spustení. Samotná aplikácia je odnožou programu Super Healthy Kids, ktorá má pre zmenu vo svojom logu jahodu, a ktorá je pre deti oveľa prínosnejšia ako 18-hodinová smena za pásom na montážnej linke vyrábajúcej AirPods.
Každopádne, Apple žaluje Prepear za to, že jeho čiernobiely obrys hrušky sa až náramne podobá na plnofarebné nahryznuté jablko. Dokonca je to dôvod, prečo malá firma údajne svojim logom poškodzuje značku Apple. Celkovo ide o firmu, ktorá má 5 zamestnancov a prípadné súdne trovy by na ňu mali katastrofálny dopad. Startup preto celkom oprávnene spustil petíciu na Change.org, ktorá má v tejto chvíli viac ako 10 500 podpisov. Jedná sa zároveň o niekoľký prípad, kedy Apple napáda ostatné firmy, ktoré majú tú drzosť mať v logu ovocie so stopkou alebo lístkom. Bez ohľadu na to, ako veľmi výrazne sa podobajú na logo spoločnosti Apple.