Apple posilnil svoju pozíciu tabletovej jednotky – najmä vďaka 10,2″ iPadu

Kalifornská spoločnosť mala v závere roka na trhu 36,5 percent.

Siedma generácia Apple tabletu, ktorú značka predstavila v septembri 2019, predstavovala cenovo dostupné zariadenie pre bežných spotrebiteľov či vzdelávacie inštitúcie. Z celkového počtu 15,9 miliónov predaných iPadov v poslednom štvrťroku 2019 si práve 10,2 palcový model “odhryzol” až 65%.

Populárna verzia iPadu pomohla značke zvýšiť svoj trhový podiel až o 6,4 percent – z 29,6 na 36,5 percent. Medziročne narástli predaje Apple tabletov o takmer 23 percent.

Apple sa darilo napredovať aj v období, kedy zvyšok trhu medziročne o niečo poklesol. Druhú pozíciu získal Samsung so 7 miliónmi predaných kusov v sledovanom období. Ide o necelú polovicu objemu, ktorý dosiahol Apple.

zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.