Telekom optika + PPoE time capsule

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Telekom optika + PPoE time capsule

Zobrazuje sa 13 príspevkov - 1 až 13 (z celkového počtu 13 )
  • Autor
    Príspevky
  • #541691
    marecek5
    Účastník (Participant)

    Zdravím všetkých odbornikov, chcel by som sa opytat od 1.9.2019 mam problem s koncovým zariadenim ONT od telekomu huawei ONT, telekom tvrdí že chybný je apple router. Problém nastal 28.8.2019 s tym ze router zacal blikat na oranzovo, tak som ho resetol a nastavil nanovo a zacal vypisovat chyby ziadne pripojenie na internet, ziadna ip adresa a nasledne aj ziadny PPPoE server, nedokaze si od routra ziskat ip adresu. Ked im tam zadam manualne, vypise problem ze ip adresa sa nezhoduje so zadanou wan ip adresou. Tak som myslel ze je vadny apple time capsule, reklamoval som dostal som uplne novy kus a znova to iste. Telekom stale tvrdi ze problem u nich nie je. 2 roky mi sluzba fungovala bez problemov az do spominaneho dna. Vie niekto prosim, ako dalej ?

    #541705
    applefruit
    Účastník (Participant)

    ..z konc. zar. od Telekomu urcite nejde PPPoE, ale podla mna na WAN dostanes normalne IP od DHCP, podla toho, ci ich zar. je bridge alebo router, ale predpokladam, ze to bude tak.. ak dostanes privatnu, bude Timecapsule hlasit dvojity nat, das ignorovat, Time capsule by mal byt v mode Router, cize DHCP+NAT, aby to fungovalo a nie ako bridge.. je to len v nastaveni

    #541714
    marecek5
    Účastník (Participant)

    2 roky som fungoval v nastavení PPPoE, nakoľko ich zaridenie ONT je v režime bridge. TC sa dá nastaviť tak ako spomínate iba v prípade že za ONT zariadenie telekomu dám ich router a následne za TP-LINK postavím TC, v takomto prípade je všetko funkčné. Ide mi ale o to, aby som nemal routre v takomto množstve.

    #541747
    applefruit
    Účastník (Participant)

    treba zistit, ci ozaj je zariadenie z telekomu v mode bridge a co sa zmenilo, kedze to prestalo ist.. nejaku expert linku telekom nema?

    #541749
    marecek5
    Účastník (Participant)

    No od 1.9.2019 som s nimi prevolal skoro cele dni, hovoria ze nic nemenili. Ze zariadenie je v rezime bridge, a ich zariadenie funguje. Dnes sa mi od nich podarilo vytiahnut, ze po aktualizacii TC na verziu 7.9.1 malo viacero ludi problemy, vraj to ale vyriesili beznymi testami ako to nazval v laboratoriu. To mi cely mesiac nik nebedel povedat. Stale ale neviem prijst na to v com nastal problem, ci len proste telekom nezacal blokovat niektore routre od tretich stran alebo uz nevidm

    #541809
    quadra
    Účastník (Participant)

    Vyskusaj downgrade fw na Airport Time Capsule, ci sa PPoE potom nerozbehne.. pripadne druhy router (na odskusanie), ci to ma Telekom na tvojej pripojke naozaj funkcne.

    Pripadne si nainstaluj starsiu verziu Aiport Utility (5.x), tam este isli stiahnut logy z Airportu.. co sa presne deje pri naviazani spojenia a preco to spadne.

    #542132
    iRain
    Účastník (Participant)

    Presne ten isty problem, len s Airport Extreme. 2 dni naspat spadlo spojenie a odvtedy sa nedokazem pripojit. Nenajde pppoe server. Technicka podpora mi zahlasila (podobne ako tebe) ze sa uzivatelia tohoto zariadenia stazuju po poslednom Apple update, co je samozrejme sprostost. Testoval som nizsiu verziu fw a to iste… testovany aj zalozny Netgear router a bez problemov. Prirodzene mi nezabudli ponuknut zariadenie od Telekomu… Po asi 20tom restarte a a neustalom prenastavovani som sa dokazal pripojit, po aktualizacii udajov – opat tma a dodnes ani tuk…

    marecek5: prosim, vyriesil si to nejako? pripadne mas nove info?

    #552583
    tudzo
    Účastník (Participant)

    Zdravím páni.

    Skúsim sa pripojiť na toto staršie vlákno.
    Mám taký istý problém. Airport extreme sa nepripojí cez PPPoE. Na linke pojdeto mi vysvetlili, že Airport cez PPPoE nepripojím, kvôli množstvu overovacích packetov, ktoré Airport pri pripájaní odosiela. Ich servre to vyhodnotia ako error. Vraj si tým chránia vlastnú sieť.
    Či to je bullshit posúdiť neviem.
    Jediné možné pripojenie je mať modem Huawei v route móde (nie bridge ako ho mám teraz) a Airport nastaviť nie cez PPPoE, ale statickou/dynamickou IP adresou.
    Moja otázka, ako viem v Airport Utilite nastaviť IP adresu? Pri nastavovaní mi vždy ponúka len PPPoE.

    Ďakujem za pomoc

    #552585
    iRain
    Účastník (Participant)

    V Airport utilite mas na vyber pod Internet, Connect using: dhcp, static, pppoe…

    #1063952
    dzankou
    Účastník (Participant)

    tiez sa napojim na totocstare vlakno
    Presne tento isty problem s PPPoE
    Nedine co vyriesi situaciu je Reset (to drobne tlacitko na zadnej casti), ale po aktualizacii udajov sa nevie napojit
    Skusal som vselico mozhe, ale po aktualizacii Airport TC sa pripojenie stratilo

    #1430068
    dzankou
    Účastník (Participant)

    Tiez sa pripajam, nakolko sme vyuzili tuto moznost s internetom od Telekomu, kde jedine pripojenie ktore ponukaju za normalnu cenu je PPPoE
    Pripojenie ide vporiadku do momentu, kedy dojde k vypadku prudu, alebo vypojeniu zo siete…
    potom sa Airpot TC nevie opatovne pripojit
    Jediny problem je RESET malym tlacitkom a znovu ho nastavit
    Je to dost obmedzujuce, nakolko sa uz parkrat stalo, ze vypadol prud a spadli vsetky spojenia HomeKitu (pochopitelne) :)

    Uvedeny router v UPC fungoval non stop zapojeny a ani po vypadkoch takyto porblem nikdy nebol

    #1447460
    iRain
    Účastník (Participant)

    Páni nevie mi prosím niekto napísať aktuálne info, či problém pretrváva? Diky moc.

    #1447480
    Anonymný
    Neaktívny

    Tak to je. Naučil som sa.
    https://www.thepostbest.com

Zobrazuje sa 13 príspevkov - 1 až 13 (z celkového počtu 13 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.