Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Taptic engine na iPhone 7 plus prestal fungovať
- This topic has 19 odpovedí, 5 hlasov, and was last updated pred 7 years, 9 months by livewale.
-
AutorPríspevky
-
5. februára 2017 o 14:51 #504610livewaleÚčastník (Participant)
Zdravím. Mám problém s vybračnou odozvou pri “stlačení” home button. Počas pozerania netflixu zrazu prestala fungovať /aj keď nemyslím si, že to súvisí/. Prestala fungovať aj akákoľvek systémová haptika. Skúšal som všetky nastavenia, hard reset, vymazanie nastavení, nakoniec aj úplnú obnovu systému a nič. Počujem len veľmi slabučké ťuknutie aj to nie pri každom stlačení. Systém aj funkcie tlačidla fungujú. Telefón mám len druhý týždeň. Môže to byť bug v iOS, mám počkať na aktualizáciu, alebo ísť telefón reklamovať /keby rklamacie netrvali tak dlho asi tam idem hneď:D/ ale nechce sa mi byť bez tohto telefónu/. Máte niekto túto skúsenosť? Na zahraničných fórach som našiel len dva, či tri obdobné problémy, ktoré vraj súviseli s updatom iOS na 10.2.2, ale v žiadnom nebolo uvedené, ako problém vyriešili.
5. februára 2017 o 16:59 #504613shadowerÚčastník (Participant)tak ak ani po cistej instalacii iosu to nejde tak bude idealne cakat kym skonci zaruka, potom to ist reklamovat a povedat si ze “to tak dlho trvalo” aby si zistil ze bola kravina cakat lebo uz ti to nevyreklamuju …
ale jasne, urcite ios 12 to vyriesi tak pockajinak ja by som bol rad keby sa to dalo uplne vypnut a ostali len vybracie k hovorom a pod., obcas mi lezie na nervy ten homebutton
5. februára 2017 o 18:01 #504617livewaleÚčastník (Participant)Ak ti to lezie na nervy môžeme vymeniť:D:D
Ten sarkazmus si si mohol odpustiť:D
Nič iné mi asi neostane, len som sa chcel opýtať. Po pár skúsenostiach s reklamáciami sa mi do toho nechce…
5. februára 2017 o 18:48 #504624????Účastník (Participant):-)
5. februára 2017 o 20:11 #504630livewaleÚčastník (Participant)Ja sa nehnevám:D Rozumiem.
Pohon som kupoval v Telekome, teda tvoja rada je ísť priamo do servisného strediska, ktoré majú zazmluvnene a neriešiť to cez nich? Poslať/doniesť tot má je si myslím už najmenej.
5. februára 2017 o 20:22 #504631????Účastník (Participant):-)
5. februára 2017 o 20:43 #504635eraserv6Účastník (Participant)Myslim ze by nemal byt problem odniest iphon priamo do servisu pretoze prvy rok zaruky kryje Apple a druhy zas Telekom. Ak ho mas sotva dva tyzdne tak je to jasne.
Samozrejme najprv si tam zavolaj a ked ti povedia ze mozes poslat priamo k nim tak urcite znizis cakaciu dobu na minimum. Tipujem tak 3-4 pracovne dni a mas nove zariadenie za predpokladu ze bude zaruka uznana5. februára 2017 o 20:52 #504637livewaleÚčastník (Participant)Vdaka za rady.Napísal som do swissu. Na Telekom stránke som našiel ako zazmluvnených servis tento: http://web.vspdata.cz/slovakia/index.php/apple
Zajtra tam zavolám a postnem výsledok:D
5. februára 2017 o 21:25 #504644????Účastník (Participant):-)
5. februára 2017 o 23:11 #504651JFK.Účastník (Participant)OT:
Holy fuck!, S30 is back! Tak to je čas, aby som vstal z popola aj ja…
6. februára 2017 o 5:26 #504667shadowerÚčastník (Participant)tak ak je v rocnej zaruke medzinarodnej tak nemusis riesit telekom …
proste to zanes do swiss alebo ccc6. februára 2017 o 10:13 #504683????Účastník (Participant):-)
6. februára 2017 o 23:31 #504727livewaleÚčastník (Participant)Odniesol som to do swissu, nemali s tym problem. ccc ma vo faq uvedene ze zariadenia od operatorov neberu. Tak som zvedavy na vysledok a cas:D
7. februára 2017 o 9:18 #504739????Účastník (Participant):-)
10. februára 2017 o 10:52 #504847livewaleÚčastník (Participant)Je to tam od pondelka a zatiaľ žiadne info. Tie príspevky na fóre o 2-4dňových výmenách ma asi príliš nabudili :D
Ale slečna na telefóne povedala že budúci týždeň by to malo byť, aj keď stav mi povedať zatiaľ nevedela:D
10. februára 2017 o 16:21 #504859????Účastník (Participant):-)
13. februára 2017 o 16:37 #504995livewaleÚčastník (Participant)Dnes dorazila výmena, takže presný týždeň aj s cestou a víkendom:) Slušné:)
13. februára 2017 o 20:53 #505003????Účastník (Participant):-)
14. februára 2017 o 3:11 #505016shadowerÚčastník (Participant)este stale vahas ci dat reklamovat ? :D
15. februára 2017 o 12:57 #505069livewaleÚčastník (Participant)Tak po skúsenosti spred nejakých 4roch rokov, kedy som bol 3 týždne bez phonu a potom zahlásili, že oprava nebude, aj keď to bola konštrukčná vada, váham vždy:D Ale je pravda ze to nebol Apple ale HTC.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.