Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › Staingate, riešil to niekto?
- Toto téma obsahuje 30 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 8 years, 1 months od
RImac.
-
AutorPríspevky
-
4. novembra 2016 o 20:03 #491226
JFK.
Účastník (Participant)Zdravím, riešil niekto staingate na MacBookoch Pro Retina po záruke? Mám 2014 model, konkrétne už 26 mesiacov, takže som mimo záruku.
stretol sa s tym niekto, ako ste to riešili?
5. novembra 2016 o 0:18 #491241beagle
Účastník (Participant)ano vymenili mi display na rMBP 15″ (2012 a 2013) este vlani v oktobri, ked som dostal mail z peticnej akcie change.org o spusteni bezplatneho vymenneho programu.
5. novembra 2016 o 16:00 #491917????
Účastník (Participant):-)
5. novembra 2016 o 18:44 #491926david2865
Účastník (Participant)Ja som sa to snažil riešiť písal som aj do niektorých autorizovaných servisov u nás a po odoslaní sériového čísla ktoré odo mňa chceli sa mi už viac neozvali… Tiež mám tento problém na Macbook Pro Retina 13′. Neviem čo s tým…
5. novembra 2016 o 20:04 #491934Jan Pilař
Účastník (Participant)Tento problém jsem řešil, a dokonce v celkem velmi velkém rozsahu – po celém obvodu displeje. Problém jsem měl u MBP late 2013, 13″. Po kontaktování Applu mi bylo řečeno abych odnesl zařízení do autorizovaného servisu (v ČR – Český Servis). Tak jsem ho tam odnesl. Sice jsem byl měsíc bez notebooku, ale problém byl vyřešen a konečně už mě tento problém nemusí obtěžovat.
5. novembra 2016 o 22:22 #491941????
Účastník (Participant):-)
5. novembra 2016 o 22:29 #491942david2865
Účastník (Participant)Tak ja som to riešil pred zárukou, a podľa oficiálneho stanoviska Apple som mal aj stále mám na to nárok aj po záruke, ešte jeden rok, nuž ale niekedy sa asi nedá…
5. novembra 2016 o 22:33 #491943????
Účastník (Participant):-)
6. novembra 2016 o 1:06 #491948JFK.
Účastník (Participant)s30, teba isto poznajú aj v CCC, napíš tam mail miesto mňa :'( buď kamoš…
6. novembra 2016 o 8:05 #491955????
Účastník (Participant):-)
6. novembra 2016 o 13:03 #491993iTuxx
ModerátorJFK napis im ty, z teba citit penaze, k tebe budu ustretovejsi :-)
6. novembra 2016 o 15:31 #498723????
Účastník (Participant):-)
24. novembra 2016 o 2:10 #500393PPaál
Účastník (Participant)Caute. Môžem sa spítať či máte niečo nové, ohľadom reklamácie tejto vady. Ja som to včera akurát spozoroval na mojom MacBook pro retina 13″ late 2013. Tak som hneď volal do mzone kde som ho kupoval kúpa bola 7.12.2013 čiže skoro rok po oficiálnej záruke ale ja som ho kupoval keď dávali v akcii predĺženú záruku zadarmo takze ešte ho mám v záruke a toto poškodenie som nahlásil poisťovni a čakám reakciu na vec. Dúfam že mi moju reklamáciu uznajú. Inak mám s tým problém v hornom aj dolnom rohu obrazovky v ľavej časti. Som relatívne znechutený, bol to môj prvý MAC a do teraz maximálna spokojnosť od vtedy prešla moja domácnos rapídnym príbytkom produktov tejto značky. A aby som sa začal báť problémov.
24. novembra 2016 o 9:29 #500398????
Účastník (Participant):-)
24. novembra 2016 o 11:47 #500401PPaál
Účastník (Participant)hej mal som 2 ročnú ale pri kúpe som si predĺžil záruku o 1 rok. Teda vtedy dávali ako darček bezplatne predĺženú záruku prostredníctvom poisťovne. Tak mi povedali nech to nahlasim. Tak sa aj včera stalo s do 2 dny sa mi majú ozvať že čo s tým. Len mna hlavne zaujíma že kto to riešil že čo mu povedali či to teda už dnes Apple akceptuje ako výrobnú vadu.
24. novembra 2016 o 12:03 #500402????
Účastník (Participant):-)
24. novembra 2016 o 13:07 #500404eraserv6
Účastník (Participant)To este u nas existuje poistovna ktora zaplati skodovu udalost a nesnazi sa nanutit ze k skode doslo pouzivanim v rozpore s navodom? Tak to cumim…
24. novembra 2016 o 15:12 #500410PPaál
Účastník (Participant)No ja zatiaľ neviem. Aktuálne sa mi ešte nikto neozval ale čo sa toho týka v zmluve mám napísané niečo s tým Mondial. Tak uvidíme verím tomu že bude všetko ok. Ps toto doriešim a tak či tak uvažujem nad predajom a kupou nového Pro.
24. novembra 2016 o 17:04 #500420iwans
Účastník (Participant)Pre všetkých, ktorých to zaujíma – Apple oficiálne opravuje túto chybu:
„Apple will replace Retina displays on affected MacBook or MacBook Pro models for free within three years from the date of original purchase, or one year from October 16, 2015, whichever is longer.“
– zdroj: macrumors.comDnes som sa na to pýtal v C.C.C. a vedeli o tom, aj o tom trojročnom limite.
25. novembra 2016 o 10:15 #500452iTuxx
Moderátorzase dalsia kktina: preco je to na 3 roky? ked vedia ze tym trpia vsetky, tak nech opravuju vsetky.
Priatelka ma hondu civic na ktorej praskli zvody. Bola to vyrobna vada tych motorizacii a zvolavacka bola do 200 tisic km alebo 7 rokov. Nasa moc nejazdi, ma len 150k km ale ma 9 rokov, tak samozrejme praskli tie zvody neskor. Ale uz sme mimo zaruky tak mozme za opravu platit 570€ v honda servise. A este ze to je akciova cena kedze sa jedna o zavadu na ktoru bola zvolavacka. Svine zasrane. Nechapem preco je to limitovane casom, sak to je zavada ktora sa prejavi az po najazde urciteho poctu km.
A tato sracka detto. Zosucha sa to? Tak nech to vymenia. Co ked notebook nepouzivam lebo som dajme tomu odcestovany? Tak to si uz zaplatim. Pitchovina toto…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.