Powerbanky sa tešia obrovskému úspechu vďaka Pokémon GO

Už krátko po vydaní Pokémon GO začali niektorí srandovať, že sa fabriky na výrobu powerbánk topia v peniazoch len vďaka tejto hre. Vyzerá to ale, že na vtipných obrázkoch bolo predsa len niečo pravdy. Analytická firma NPD Group totiž odhalila, že po vydaní hry Pokémon GO došlo k 101% nárastu predajov externých batérií len v USA.

Firma poukázala na to, že len v čase od 10. do 23. júla bolo predaných 1,2 miliónov kusov powerbánk, čo je obrovský úspech. Predaje powerbánk sa doposiaľ zvyšovali len o drobné percentá. Len niekoľko týždňov pred vydaním megahitu zaznamenali externé batérie nárast predajov oproti minulému roku len o 4%. Ako je teda vidieť, tak celodenné zbieranie pokémonov malo na výrobcov takéhoto tovaru veľmi pozitívny dopad. Hra zároveň dostala powerbanky do povedomia väčšieho množstva ľudí, ktorí si všímajú ich popularitu práve u tých, ktorí trávia letné dni hraním Pokémon GO.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.