Apple žiadal od Toyoty stiahnutie reklamnej kampane zameranej na jailbreaknuté iPhony

Toyota okrem tradičných druhov reklamy využila na prezentovanie svojho auta Scion aj špeciálnu kampaň zameranú na majiteľov jailbreaknutých iPhonov. Im ponúkala zadarmo nový dizajn pre ich telefóny, samozrejme, v duchu auta a značky. Aj keď jailbreak nie je v rozpore so zákonom, Apple proti nemu neustále bojuje. V štandardnom iOS samozrejme takéto veľké prispôsobenie dizajnu nie je možné, Apple vám v podstate umožní len zmenu dvoch pozadí. Po žiadosti Applu sa ale Toyota rozhodla túto kampaň stiahnuť najmä kvôli udržaniu dobrých vzťahov medzi oboma spoločnosťami.

Toyota Scion téma pre jailbreaknutý iPhone

Časť reklamnej kampane bola zameraná na klientelu s jailbreaknutým iPhonom

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.