Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Zamietnuta reklamacia v Alze
- This topic has 15 odpovedí, 6 hlasov, and was last updated pred 8 years, 8 months by Kubiss017.
-
AutorPríspevky
-
26. februára 2016 o 18:03 #471014Kubiss017Účastník (Participant)
Kupil som iPhone 5S z druhej ruky v zaruke skoro este rok kupovany v Alze na splatky… po par tyzdnoch pouzivania sa zacali prejavovat poruchy… zaniesol som ho do Alzy na reklamaciu z tymito chybami: pri telefonovani cez sluchatko slabo pocut, zazltnuty displej, po pripojeni kablu niekedy nenabija, fotak zle zaostruje blizke objekty do 10cm… vyjadrenie servisu znelo ze reklamacia bola zamietnuta z dovodu ze ziadna z uvedenych chyb sa neprejavila/nepotvrdila…
Ten zazltnuty displej vidno aj keby mam sedy zakal na ociach, fotak zatial zaostruje v pohode, s tym nabijanim sa viem zmierit kedze staci vycistit vstup pre konektor alebo kupit novy lightning kabel, sluchatko akoby zazrakom ide uplne v pohode vsetko pocujem fajn… Ale strasne ma stve ten displej mam nejake moznosti ? ako pokracovat dalej aby mi ho vymenili za novy kus ? posielat to tam znova nechcem kedze som nan cakal skoro mesiac kym mi ho poslu spat zo zamietnutou reklamaciou… Nejake rady ?
26. februára 2016 o 23:05 #471055P1x3L61Účastník (Participant)Odnes ho priamo do autorizovaného servisu bude to trvať mnohonásobne kratšie.
27. februára 2016 o 14:52 #471069Kubiss017Účastník (Participant)Alza to posielala do autorizovaného servisu VSP Data v CZ. A s toho servisu prišlo vyjadrenie že sa uvedené chyby nepotvrdili a následne mi Alza zamietla reklamáciu…
27. februára 2016 o 16:55 #471072Gren093Účastník (Participant)Zlata rada do buducna, nekupovat elektroniku na sk, aspon do rakuska zajst ak je mozne.
5. marca 2016 o 12:20 #471689Kubiss017Účastník (Participant)už len zostáva kým sa nepokazí niečo iné na môjom iPhone aby som to mohol poslať na reklamačku znova len s inou chybou a dúfať že tento krát mi to vymenia kus za kus…
5. marca 2016 o 13:59 #471693P1x3L61Účastník (Participant)Nerozumiem, prečo, keď ti tá závada prekáža, tak to neodnesieš (nepošleš) do autorizovaného servisu v rámci záručnej opravy? Reklamovať nemusíš iba cez Alzu…
5. marca 2016 o 15:29 #471736Kubiss017Účastník (Participant)Alza to do autorizovaneho servisu posielala, a aj ja osobne som sa bol v jednom autorizovanom servise nato spýtať a nedokazu mi s tym pomoct pretože je to porusenie ochodných podmienok alebo niečo také…aj keby mi tu závadu iný autorizovany sevis uznal tak mi to neuzná Alza pretoze to nieje autorizovany servis s ktorym Alza spolupracuje… Alza mi je zodpovedna za iPhone oni mi ho majú vymeniť kus za kus nie autorizovaný servis…
6. marca 2016 o 13:26 #471762tibor888Účastník (Participant)Toto vo pises nieje tak celkom pravda. V alze mas sice zaruku ale ty mozes skludom telefon reklamovat sam v autorizovanom servise bez toho aby boli nejak nasladky skrz predajcu alza. VSP data je znama tym ze zamieta zaruky nie len apple, ja by som ho odovzdal ccc servis autorizovany servis pre apple na SK.
6. marca 2016 o 15:00 #471766Kubiss017Účastník (Participant)aj napriek tomu že som ho kupoval z druhej ruky a je napísaný na iné meno ? bločik samozrejme mám
6. marca 2016 o 15:11 #471767Kubiss017Účastník (Participant)ešte jedna otázka, niesom z BA môžem im to klasicky poslať poštou na ich adresu ?
6. marca 2016 o 22:35 #471780P1x3L61Účastník (Participant)7. marca 2016 o 0:50 #471783shadowerÚčastník (Participant)ak mas v rocnej medzinarodnej zaruke netreba ti ziadny papier …ak nie tak musis ist tam kde si kupil …alebo si potom zato v autorizaku zaplatit
7. marca 2016 o 3:02 #471784eraserv6Účastník (Participant)Odkedy v Alze pri predaji telefonu pytaju meno a priezvisko?
Ja som tam kupoval pred 2 rokmi 5S ale nikto si moje udaje nepytal.
Na uverovej zmluve ano ale na pokladnicnom bloku?7. marca 2016 o 10:59 #471816Kubiss017Účastník (Participant)ja bločik od neho kedy a kde bol kupovaný mám… zle si ma pochopil oni meno 1. majitela maju len v databaze nie na blociku… pytal som sa len ci s tym nebude problem v ccc keď je v Alze písaný na iné meno nie na moje, ale nemal by kedže ccc s Alzou nič nebude riešiť čo sa tohto týka…
8. marca 2016 o 21:54 #472015tibor888Účastník (Participant)Kontaktuj spominany autorizovany servis telefonicky, mailom vysvetli im aky mas problem, co ches reklamovat a dozvies sa vsetko potrebne, mozes byt aj z druheho konca republiky oni poslu kuriera ktory telefon vyzdvuhne a rovnako aj telefon odoslu. Zatial som sa nestretol ze by bol telefon u nich dlhsie ako tyzden. Meno ? priezvisko ? je uplne jedno na koho meno bol telefon objednany, na koho je vystavena faktura alebo blocik. Pocas prveho roka ti ho zoberu aj bez dokladu o kupe, ako aj na ich stranke pise ak by bol fon z orange tak mas smolu lebo po uplinuti rocnej zaruky jedine v orange a prvy majtel ale v tom to pripade smelo kontaktovat autorizak. … Ja som takto obysiela alzu davnejsie este z xperiou x10 a poslal som ju rovno do vtedy este PPI ETC teraz uz ESC a bez problemov vyreklamovane.
Pozeram ze aj oni robia zarucne opravy apple cize kludne sa mozes aj tam informovat http://esc.sk , urcite lepsia volba ako ten vsp data.
9. marca 2016 o 22:48 #472161Kubiss017Účastník (Participant)Dneska som odovzdal iPhone kurierovi tak uvidime…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.