Už počas prezentácie surfovania po internete cez iPad S. Jobsom bola viditeľná ikona chýbajúceho Flash plug-inu na stránkach The New York Times. Niečo iné však bolo ešte donedávna zobrazené v oficiálnych reklamných materiáloch iPadu, kde boli stránky zobrazené s fungujúcim Flashom. Túto zmätočnú situáciu už Apple vyriešil a videá nahradil skutočnými, kde je viditeľná aj ikona chýbajúceho Flash plug-inu. Podľa niektorých zdrojov nešlo o snahu Apple ukryť chýbajúci Flash plug-in z reklamných materiálov. Skutočnou príčinou mali byť obrázky vo vysokom rozlíšení, ktoré The New York Times zaslali priamo Applu na reklamné účely. Platí teda, že iPad nepodporuje a zrejme ani v budúcnosti nebude Flash podporovať.
iPad reklama pred a po zmene
komentáre
No aspon vidime ako funguje marketing vsak?
by sa s tym pomalym flashom mala zamysliet
najlepšie bude , ked sa začnú objavovať takéto webové applikácie a nebudete si ich mocť pozrieť na Vašom iPade …. http://www.volkswagen.flex.r66.co.uk/ …. ale PC