Apple si ponecháva slogan „Think Different“ a žiada o trademark

Po návrate Steva Jobsa do Apple v roku 1996, kedy vytiahol Apple z krízy a vrátil ho na cestu úspechu, na ktorej je až do dnes, bola v tejto súvislosti spustená reklamná kampaň „Think Different“. Stránky Patently Apple tento týždeň informovali o žiadosti Apple na americkom úrade o registráciu tohto sloganu ako ochrannú známku.

Napriek tomu, že niektoré zdroje na internete to považujú za znamenie novej chystanej kampane, Apple si pravdepodobne chce len tento slogan bezpečne uchovať navždy pre seba. V súčasnosti Apple používa reklamnú kampaň s názvom Get A Mac, no občas ešte vidieť odkazy na „Think Different“. Túto frázu máte možnosť vidieť napríklad na nových iMacoch s uhlopriečkami 21,5″ a 27″. „Think Different“ ešte stále z časti reprezentuje ideu spoločnosti Apple, aj keď tento slogan už oficiálne vzhľadom na aktuálne masové vnímanie značky spoločnosť nepoužíva z logických dôvodov.

Server TUAW však okrem toho poznamenáva na veľmi zaujímavú stopu po Think Different aj tam, kde by ju hľadal málokto. Nachádza sa v ikone štandardnej aplikácie TextEdit – ikone vyrobenej niekedy v rokoch 1998 až 2000 pre Mac OS X 10.0 Cheetah. Obsah tohto „posolstva“ si môžete pozrieť na ikone TextEdit v plnom rozlíšení (ide o text, ktorý sa vyskytuje aj v reklame z roku 1997).

Pripomeňme si ešte originálnu televíznu reklamu Think Different z roku 1997:

komentáre
  1. Tak po tejto PERFEKTNEJ reklame sa ani necudujem, ze sa z Apple stala masova zalezitost. Taku dobru reklamu som uz velmi davno nevidel…. Dik za pekny calnok.

    0
    0
  2. Nevite nahodou nekdo kde by se dali sehnat obrazky think different vhodny pro tisk? Originalni plakaty se prodavaj od 50 dolaru nahoru a ja bych rad do pracovny nejakej. Dik

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.