Apple Vision Pro už má na konte 200 000 predaných kusov

Ani vysoká cena neodradila ľudí od kúpy prvej generácie headsetu Apple Vision Pro.

O úspechu headsetu sa už pred pár dňami nechal počuť analytik Ming-Chi Kuo. Ten uviedol, že len počas prvého víkendu, kedy boli predobjednávky aktívne, Apple predal niečo medzi 160 až 180 000 kusmi. S odvolaním na svoje zdroje však uverejnil portál MacRumors informáciu, že číslo je ešte vyššie. Portál zverejnil informáciu, že v priebehu 10 dní od spustenia predobjednávok bolo predaných približne 200 000 kusov tohto zariadenia. Hoci ide o okuliare s rozšírenou realitou, Apple ich predáva ako priestorový počítač. Benefitom v porovnaní s inými platformami je potom jednoznačne prepojenie s ekosystémom ostatných produktov v ponuke tohto gigantu, vrátane App Store.

Čo sa týka samotnej predajnej ceny, tá začína na 3 499 dolároch a v závislosti od konfigurácie rastie na 3 899 dolárov. K tomu sú k dispozícii kontaktné šošovky ZEISS, kde čitateľské stoja 99 dolárov a predpísané 149 dolárov. Apple zároveň dodáva, že šošovky môžu, ale aj nemusia, byť pokryté zdravotným poistením zákazníka, v závislosti od toho, akú poisťovňu má. Či takáto možnosť bude platiť aj v iných krajinách, kde sa začne Vision Pro predávať v priebehu roka, nie je zatiaľ jasné. V prípade, že si užívateľ zakúpi headset so šošovkami, získa tiež možnosť bezplatného gravírovania. Napokon je k dispozícii aj poistenie AppleCare+ s cenou 499 dolárov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychádza prehľadový katalóg o slovenskom hernom priemysle pre rok 2024

Slovenská asociácia herných vývojárov vydala aktualizovanú verziu katalógu venovaného slovenskému hernému priemyslu pre rok 2024. Katalóg obsahuje rozsiahly zoznam aktívnych spoločností, outsourcerov, aktuálne vyvíjaných projektov a informácie o školách, vzdelávacích iniciatívach a podujatiach súvisiacich s hrami na Slovensku.